Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2004, 10:20
Redhair
Redhair is offline
Hey allemaal, ik heb even een vraagje. Gisteravond ging ik naar bed en moest de hele tijd door huilen, ik riep me moeder en heb eventjes met haar gepraat. Toen ze weg ging moest ik weer janken. Ik heb de hele nacht door gejankt, in mijn kussen geschreeuwd en ben in paniek geweest. het was echt eng, ik had mezelf totaal niet onder controle en zag mezelf daar liggen. Mijn hele lichaam trilde. Ik was ook heel moe, kon bijna niks bewegen. Ik wilde bijvoorbeeld iets pakken voor am om mezelf rustig te krijgen, maar dat lukte me niet, ik kon mezelf niet overeind krijgen. Nu zit ik op school, voel me heel moe. Vooral van binnen. Weet iemand wat dit is en hoe dit komt?
Oud 26-03-2004, 10:24
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Moest je helemaal zonder aanleiding huilen?
Oud 26-03-2004, 10:26
Redhair
Redhair is offline
Ja, ik begon opeens. Er spookte onder het huilen van alles door me hoofd. (Zoals vaak ziek zijn, aanrandingen, eetstoornis, am, zm)
Oud 26-03-2004, 11:19
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Nou dan is het niet zo gek dat je moet huilen. Misschien heb je het heel lang opgekropt. Praat je wel met andere mensen over die dingen? Huilen is volgens mij niet zo erg (leuk is anders, ok) het is een manier van je emoties uiten. Het zou een beetje raar worden als je iedere dag huilend in bed lag, dat lijkt me niet gezond.
Oud 26-03-2004, 11:24
kleinedraak
Ja ik ben het met mijn voorganger eens. Teveel opgekropte gevoelens waarschijnlijk. Als je met je moeder praatte luchtte dat op dat moment wel op dan? En wat zegt zij er dan van?? Misschien is prof. hulp dna niet zo'n slecht idee(ook voor je Am en Zm) Sterkte
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:53
MeantShape
MeantShape is offline
Klinkt als stap 1. van verandering naar acceptatie.

Nu volhouden en uit de put klimmen. Niet de moed laten zakken en opgeven.
Oud 26-03-2004, 12:01
leucomelas
leucomelas is offline
goed dat je kan huilen je kropt het tenminste niet op, laat je gevoelens eruit. je zegt zelf dat je moest huilen om bepaalde dingen. heb je ze echt meegemaakt? ben je er bang voor? praat er met mensen over die je vertrouwt. het moe voelen vooral van binnen, in je hoofd, komt doordat er veel door je hoofd spookt. als ik teveel nadenk of me druk maak word ik ook moe en krijgk meestal ook hoofdpijn...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:48
Redhair
Redhair is offline
Dat het komt door opgekropte gevoelens kan bijna niet. Ik heb veel met vrienden gepraat, de laatste tijd niet meer maar weer wel met me mentor. Deze of volgende week word ik gebeld voor een intake-gesprek bij het riagg, dus prof. hulp krijg ik snel. Ik jank wel vaker, al de laatste tijd bijna niet, maar zo heb ik me nog nooit gevoeld. Helemaal overstuur enzo. blegh. Bedankt voor jullie reacties
Oud 27-03-2004, 18:26
miss-suus
miss-suus is offline
hey meissie,

ik heb dat zelf ook gehad dat ik ben ingestort
ik wist op dat moment geen raad meer mer mezelf en bleef zoals jij ook al zei alleen maar huilen.
ik was ook heel erg slapjes en kon bijna niet meer op me benen staan. maar na eindelijk eens goed te hebben geslapen ging het wel weer iets beter met me!
ik hoop dat het nu ook weer wat beter met je gaat.

sterkte

xxx
Reageren

Regels voor berichten