Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, het is vanzelf over gegaan.
Wat jij nu zegt over de klachten is heeeel logisch, en kan je ook niet veranderen. Als je valt, denk je natuurlijk ook alleen maar aan de pijn en vraag je je niet af of je daarna gelijk weer zult vallen, toch? Is in principe precies hetzelfde verhaal als dat van jou over ziekten vergeten op het moment dat je pijn hebt, aangezien die pijn dan acuut is. Ik denk dat je pijn wat beter moet analyseren, want ik krijg het idee dat je als je pijn voelt, gewoon gelijk denkt dat er iets mis is, terwijl pijn over het algemeen gewoon een waarschuwing is. (b.v. een waarschuwing zoals: doe even rustig aan)
|
![]() |
Heb ik ook, één keer een hyperventilatie-aanval gehad met alle gevolgen van dien: angst en fobiën voor serieuze lichamelijke kwalen. Ik denk dat je hyperventileert, als ik je fysieke klachten lees. Adem eens een paar minuten in een plastic zakje, dan gaat het gevoel weg. Als je hyperventileert, tenminste.
|
![]() |
|
![]() |
Hypochondrie...... Ooit van gehoord??
Dat is het in beelden van allerlei lichamelijke kwalen. Dat kan komen doordat je jezelf herkent in bepaalde ziekte beelden, die je ergens leest. Het is heel normaal om je af te vragen wat je hebt als er iets onschuldigs mis is. Vind het dus niet raar als je bang bent om ziektes te hebben, maar zorg ervoor dat je wel reëel blijft! Ga dus niet meteen van het ergste uit. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
MANISCH DEPRESSIEF: Me even voorstellen, zonder gène=bipolaire stemmingsstoornis ginovanbiervlie | 5 | 03-10-2010 12:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal voorlopig zonder titel. Isengrim | 27 | 09-03-2007 20:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
meningokokken inenting Verwijderd | 251 | 20-07-2002 08:46 |