Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 10:11
Verwijderd
Ik had vier maanden geleden over deze film een topic gemaakt, en aangezien hij 29 april gaat draaien, leek het me wel een goed moment voor een nieuw topic

In the summer of 1970, a chartered train crossed Canada carrying some of the world's greatest rock bands. The Grateful Dead, Janis Joplin, The Band, Buddy Guy, and others lived (and partied) together for five days, stopping in major cities along the way to play live concerts. Their journey was filmed.

Deze documentaire toont unieke beelden van genoemde artiesten, die per trein in een week van de Canadese Oostkust naar de Pacific reisden. Ook laat de film de jamsessies en uitbundige feesten zien die tussen de optredens door aan boord plaatsvonden. De concerten op diverse stations op het traject waren echter niet gratis. Dat leidde niet alleen tot veel protesten van het publiek, dat gerekend had op gratis toegang, maar ook tot het bankroet van de productie maatschappij. Zon zesenveertig uur aan uniek beeldmateriaal moest ongezien de kluis in. Pas afgelopen september, na een jarenlange strijd om de rechten, ging de film in wereldpremière op het Toronto International Film Festival.

IMDB
Festival Express site

Wie heeft hem gezien, gaat zien, wil zien? Wat zijn je verwachtingen of wat vond je ervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2004, 23:41
Verwijderd
Ik wil hem echt ontzettend graag zien. De tijd, de muziek.. ook bijvoorbeeld de Woodstock documentaire vind ik geweldig
Deze film lijkt me ook super

En Janis natuurlijk <3
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 23:47
In Your Room
In Your Room is offline
Ohh dat lijkt me stoer.
Oud 11-04-2004, 01:26
Verwijderd
Lijkt me érg gaaf.
Zien die hap dus.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 21:40
Verwijderd
Is het eindelijk 29 april, draait ie alleen in Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Rotterdam en Groningen. Als er iets niet in de buurt is..

Is er kans dat ie ook nog in Maastricht ofzo gaat draaien, of zal het hierbij blijven?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 22:09
Freshh~
Freshh~ is offline
wauw wat cool
ik heb daar helemaal nog niks over gehoord, volgens mij..
maar idd die hele sfeer en stijl is geweldig
ben er wel benieuwd naar..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten