Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2004, 11:28
Hana
Hana is offline
HELLP!!!!!
Ik heb morgen een toelatingsdag van het NHTV in Breda... Maar ik weet helemaal niet wat ik kan verwachten..
Heeft iemand het al gehad en kan iemand mij vertellen watvoor vragen ze stellen en wat ik mogelijk zou moeten doen.
Will iedereen zo snelll mogelijk reageren VANDAAG!!!
MIsschien beetje laat met vraagjes maaaaaar vriendinnetje zei vandaag pas dat ik hierop kon kijken......

Snelllll reageren!!!
Kuss Hana
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2004, 12:55
Balance
Balance is offline
Dit heeft niks met het eindexamen te maken, dus ik zet hem op School & Studie.
Oud 14-04-2004, 15:22
dummiedegum
dummiedegum is offline
voor hotelschool? dan kan ik je er wel wat over vertellen.
als het goed is heb je het 1e gedeelte al gehad op de kennismakingsdag, de groepsopdracht.

op de toelatingsdag krijg je dan een computertest en een interview. de computertest slaat echt nergens op, de meest wazige vragen komen voorbij en je zal denken dat je het verpest hebt, dacht ik namelijk ook (ik heb helaas de uitslag niet). Trek je er trouwens niets van aan als je als 1e klaar bent of als laatste, het maakt echt niets uit. Dus als je normaal best vlot klaar bent met je schoolexamens dan zal het nu ook zijn.

dan krijg je een lekkere lunch, soep met broodjes. Na de lunch zul je moeten wachten op je persoonlijke interview. Ondertussen klets je gezellig met je medetoelatingskandidaten.

Wanneer je aan de beurt bent ga je met een persoon mee naar een kamertje. Je hebt daar een gesprek waarom je juist voor die school kiest, hobby's etc. Er zal ook een stukje in het engels zijn maar daar doen ze echt niet moeilijk over als je een woord niet weet. Bij mij was het maar een paar zinnen.

Wat je vooral moet doen:
jezelf blijven!!! ze hebben er daar echt niets aan als je je anders voordoet dan je bent..
en: trek nette kleren aan. haren opgestoken, pak als je kan en hakken. maar je veel betere indruk, wat zeker voor je meetelt!!!

En bovenal: Veel succes!!!

groetjes dummie
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 15:23
dummiedegum
dummiedegum is offline
p.s. ik heb gewoon hierop geantwoord aangezien ik niet wist hoe het verplaatst zou worden...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 17:50
Yolcu
Yolcu is offline
In ieder geval in pak gaan en zorgen dat je op tijd bent. Verder zijn ze bij de NHTV niet al te moeilijk, zorg dat je jezelf bent en dat je je niet te druk maakt!
Reageren

Regels voor berichten