Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja thanx allemaal, heb ik echt veel aan! Ik was al bang dat ik van die reacties zou krijgen van: zet je erover heen, zo eng is het toch niet. Gelukkig begrijpen jullie me een beetje, vaak stuiten mensen hier op onbegrip omdat het niet zo moeilijk lijkt. Nou ik ga helemaal trillen, wordt misselijk, lijkt wel of ik ga hyperventileren mja
![]() Vooral die tip van bellen vond ik best een goeie ![]() ![]() ![]() Een brief schrijven is idd een goed idee. Ik schrijf er wat kleine dingetjes in en vraag of ze maandag tijd voor me heeft om daarover te praten. Als ze dan niet wilt(wat ik nu dus denk ![]() ![]() Wat zet ik erin, hoe begin ik, en vooral hoe en wanneer geef ik het haar? Hebben jullie nog tips?? Bedankt allemaal, Liefs...... |
![]() |
||
Citaat:
Je mentor zal dan wel doorvragen en de antwoorden zullen vanzelf komen. Ik heb mezelf ook verplicht te gaan spreken met mijn mentor. Gewoon gaan, vragen of het mogelijk is eens te spreken en een afspraak maken. Ik ben toen ook heel zenuwachtig het spreekkamertje binnen gegaan en ben zelfs huilend naar buiten gekomen omdat ik nogal gevoelig ben en het niet kon inhouden. Ze heeft me erg geholpen en nu weet ik waar ik sta. Ik ben er zeker van dat dit ook zo zal verlopen bij je. Veel moed. ![]() |
![]() |
|
misschien klinkt het suf maar je zou voor jezelf eens kunnen opschrijven wat jij van wezenlijk belang vindt in het leven.
De dingen waar jij echt voor zou gaan. Vanuit wat je opschrijft kan je kijken of er doelen in zitten die je wil nastreven en of het mogelijk is om te doen. Naar je mentor kan je gewoon eens vragen of hij/zij gewoons eens losjes met je wil praten. Niet meteen de diepte in en al je problemen op tafel leggen. Eerst elkaar eens een beetje leren kennen en aftasten (geestelijk). Je kan ook in kleine stapjes de berg op.
||
Citaat:
Ik herken ook veel in je verhaal en vind het daarom ook zo knap dat je toch die stap hebt gezet. ![]() Voel je je een beetje opgelucht dat je het kwijt kon?
|
Ik herken je verhaal echt heel goed. Ik had dat op de middelbare school ook, zo'n verschrikkelijk negatief beeld van mezelf. Door stomme jongens inderdaad, doordat mensen niet aardig tegen me deden, doordat ik vond dat ik afschuwelijk lelijk was. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik uit die situatie ben gekomen, ik weet alleen dat ik me nu veel beter voel. Ik vind het heel goed van je dat je die brief aan je mentor hebt gegeven
![]() Like, als je dr over wil praten ofzo, voeg me maar toe op msn. Succes meis. (en je lijkt op mn nichtje)
||
Citaat:
Jullie zijn echt allemaal heel lief, net als die vrouw! Ik zou wel vaker met haar willen praten, maar dat durf ik dus weer niet. Want dan ben ik dus weer bang dat ik haar lastig val en dat zij geen tijd heeft maar toch maar tijd voor me maakt enzo. Mja hoe vaker ze zegt dat het nie zo is, ik geloof het tog nie . Hoezo onzeker ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik word gek van mijzelf mijnnaam123 | 7 | 29-12-2010 18:08 | |
Liefde & Relatie |
Soms word ik gek van mezelf! blepblap | 21 | 16-02-2007 13:59 | |
Liefde & Relatie |
ik word gek van mezelf! Melissa83 | 15 | 07-06-2005 14:42 | |
Liefde & Relatie |
aah ik word gek van mezelf steffie | 9 | 13-08-2003 20:10 | |
Psychologie |
gek van mezelf :'( chère | 2 | 23-01-2002 22:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
word gek van mezelf (mijn lichaam... al m'n vet gaat naar m'n buik!!) dolores_temp | 5 | 16-11-2001 19:55 |