![]() |
||
Citaat:
![]() Er staat dat je een hekel aan breezersletjes heb, we zitten op 1 lijn. ![]()
|
Het liefst zou ik gewoon 1 of meerdere vrouwen hebben om mee samen te wonen en te trouwen, en zo een gezin stichten.
![]() aan de andere kant geloof ik wel dat onze lieve heer er niets op tegen heeft als marokanen of andere gelovigen in het seksspel de leidende rol op zich nemen, terwijl de nederlandse sletten de lijdende rol op zich nemen. ![]() Laatst gewijzigd op 13-03-2004 om 10:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Stel: je hebt wel een beetje jeuk, zoals dat heet.... je zou best een veeg willen. En daar verderop zit me toch een lekker ding...die zo'n beetje broeierig naar je zit te kijken en duidelijk ook wil krabben waar het jeukt..
nou, ik zou het wel weten. Je bent maar een keer jong en onbezonnen. Als je later groot bent heb je er namelijk helemaal geen trek meer in. Laatst gewijzigd op 13-03-2004 om 18:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laten we zeggen dat ik het in theorie zou doen, maar in de praktijk absoluut niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heeft wel tot voordeel dat meisjes nooit met elkaar vergeleken worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zou het best doen, als er tenminste genoeg jongens waren tot wie ik me seksueel aangetrokken voelde. het punt is dat ik die maar zelden tegenkom.
maar in principe: seks is lekker en als de partijen er hetzelfde over denken.. prima maar in een vaste relatie heb ik totaal geen behoefte aan andere seksuele contacten en ik ben veel te jaloers om dat mijn partner te 'gunnen'.
|
in een relatie zou ik het nooit doen, waarscheinlijk zou ik het ook niet willen maar goed.
daarbuiten heb ik al enige ervaring en , ja het is best spannen en voorakl makkelijk, je hoeft niet aan gevolgen te denken als "hebben we nu wat.." ed je kan lekker egoistisch zijn! heerlijk! persoonlijk vind ik in zulke gevallen uiterlijk wel weer belangrijk en lichamelijke verzorging ook uiteraard... zelf ben ik in een relatie ook wel zown figuurtje dat het liefdesaspect heel belangrijk vind, maar deze vornm van seks is daarom voor mij heel andes akls in een relatie, werkt ok heel bevrijdend |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan nu in principe ook met allerlei mensen het bed induiken zonder zwanger te raken of een soa te krijgen; pil, condoompje, niets aan de hand. Maar nu doe ik dat ook niet. Dus ik denk niet dat ik dat wel zou doen, als er onbeschermd niets aan de hand zou zijn.
Veel sex is leuk, maar daar heb je niet veel mensen voor nodig, dat kan net zo goed met één. En anonieme sex, dat lijkt me niet echt wat, eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Yay ![]()
||
Citaat:
en al je ´vriendjes´ schrijven in breezertaal dus... whatever edit: typo
|
|