Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2004, 21:02
Apomes
Apomes is offline
hoi,

Enkele weken geleden had een kennis mij eens iets verteld, namelijk hoe je je "Gidsen" kan fotograferen.

Je gaat in een kamer waar een grote spiegel staat, je zorgt dat er geen licht in die kamer is en je doet 1 kaarsje aan! Je zet de deur op een kiertje en gaat voor de spiegel staan. Iemand anders gaat achter de deur staan en trekt een foto met zo'n fotoding waar je foto direct uitkomt...resultaat je kan verschillende mensen rond je zien staan!

Heb dat dus geprobeerd en het was echt waar! Ik zag 4 mensen rond me staan 3 mannen en 1 vrouw.....ECHT CREEPY!

Heb de foto direct verbrand, want dat moet je naar het schijnt doen!

Heeft er nog iemand zoiets al gedaan, en wat was het resultaat?
Oud 17-03-2004, 21:06
ijscoman
ijscoman is offline
Is dit nou echt serieus? En werkt dit ook met een digitale camera? Ik heb namelijk geen polaroid camera tot mijn beschikking. En wat gebeurd er als je die foto niet verbrand?
Als dit echt zo is dan lijkt het me serieus cool!
Oud 17-03-2004, 21:14
Weylyn
Weylyn is offline
Oehh, vaag.

Dit soort verhalen lijken mij op zich al sterk, maar je *moet* ook nog eens het bewijs verbranden. Jaja, tuurlijk.
Oud 17-03-2004, 21:16
InDoSaiYaN
InDoSaiYaN is offline
maak nog een keer een foto, scan hem in en dan verbrand je hem...want ik wil bewijs zien
Oud 18-03-2004, 17:16
Upke
Upke is offline
Citaat:
Apomes schreef op 17-03-2004 @ 22:02:
hoi,

Enkele weken geleden had een kennis mij eens iets verteld, namelijk hoe je je "Gidsen" kan fotograferen.

Je gaat in een kamer waar een grote spiegel staat, je zorgt dat er geen licht in die kamer is en je doet 1 kaarsje aan! Je zet de deur op een kiertje en gaat voor de spiegel staan. Iemand anders gaat achter de deur staan en trekt een foto met zo'n fotoding waar je foto direct uitkomt...resultaat je kan verschillende mensen rond je zien staan!

Heb dat dus geprobeerd en het was echt waar! Ik zag 4 mensen rond me staan 3 mannen en 1 vrouw.....ECHT CREEPY!

Foto verbanden? Shit zeg wat een flauwekul. Je hebt ongeveer 4 gidsen die je door het leven kunnen leiden, zeg maar een soort van beschermengelen. Die zijn alles behalve slecht, je moet proberen met ze in contact te komen. Ik snap niet van wie je de flauwekul hebt om de foto te verbranden hoor. Lijkt me alleen maar leuk. Onthoud gidsen zijn er voor jou, ze zijn je vrienden.
Oud 18-03-2004, 17:53
cyberjoin
cyberjoin is offline
Citaat:
Apomes schreef op 17-03-2004 @ 22:02:
hoi,

dus iemand maakt van de gast die in de spiegel kijkt met een kaarst naast zich, achter een deur een foto?
met nadruk op achter een deur, want dat snap ik niet
kan je me dat nog ff uitlegge
Oud 18-03-2004, 18:35
Verwijderd
ik geloof er echt helemaal niets van.
"verbrand de foto" waar slaat dat nou weer op
Oud 18-03-2004, 18:45
grensgeval
grensgeval is offline
ik geloof niet snel iets, maar dit klinkt wel raar
ik geloof je dus pas als ik foto's zie
Oud 19-03-2004, 09:30
Boozle
Boozle is offline
Misschien he komt het wel door het licht van het kaarsje in de spiegel dat je jezelf 4 keer zit in een vage vorm. Want het licht reflecteerd in de spiegel en dan komt het terug.
Oud 19-03-2004, 17:36
Angel_Of_Death
Angel_Of_Death is offline
Misschien moeten degenen die het niet geloven het zelf maar eens proberen. Dan kun je zien of hij liegt of niet.
En ik geloof het zelf ook niet zo.
Maar goed, ik heb niet zo´n camera.

Dit is geen aanval op mensen die op dit topic reageerden. Maar slechts een advies. Ik geloofde eerst ook niet zeker in pendelen. Tot ik het zelf probeerde.
Oud 19-03-2004, 17:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Boozle schreef op 19-03-2004 @ 10:30:
Misschien he komt het wel door het licht van het kaarsje in de spiegel dat je jezelf 4 keer zit in een vage vorm. Want het licht reflecteerd in de spiegel en dan komt het terug.
dat dacht ik ook, wel een sepciale kaars die 3 mannen en 1 vrouw afbeeld
Oud 19-03-2004, 19:01
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
euhm gefeliciteerd jij hebt het bewijsstuk van het bestaan van gidsen zojuist verneukt door die foto in brand te steken ach jah NATUURLIJK WIL NIEMAND als eerste zijn dat zou saai zijn he

kom de volgende x met nog een ongeloofwaardiger verhaal zodat we het bijna serieus gaan nemen
Oud 19-03-2004, 23:01
Isa
Isa is offline
leuk hoor zit er minstens 1 ander bij die ik niet zie als ik lekker aan het rukken ben
Oud 20-03-2004, 00:59
JCG
JCG is offline
heeft iemand een polariod camera??? ik wil wel gefotograveerd worden dan, ben wel benieuwd wie me gidsen zijn. Ik heb een scanner dus dan kunnen we meteen bewijs leveren.
Oud 20-03-2004, 11:22
freyk
freyk is offline
Citaat:
JCG schreef op 20-03-2004 @ 01:59:
heeft iemand een polariod camera??? ik wil wel gefotograveerd
Zou dat misschien ook niet met een digitale camera lukken?
Die ouderwetse gidsen weten, geloof ik, nie wat je allemaal met een digi-cam allemaal kan doen.
En voor de foto: wij weten soms niet wat je met fotoshop allemaal kan doen
Oud 20-03-2004, 11:26
Boozle
Boozle is offline
Jah of je maakt je zelf heel bang en je gaat dingen zien die er niet zijn. Of misschien zat ernog een oude afdruk in die camera waardoor je dubbel ziet en als het licht dan precies zo is zoals dat kaarsje komt die afdruk te voorschijn.
Oud 20-03-2004, 11:38
dragongirlie
dragongirlie is offline
Hey, das eigenlijk best wel vet!Als het tenminste waar is, maar ik heb laatst op zo'n paranormale beurs ook wel van die vage dingen gezien (met doden praten enzo) dus ik denk dat ik daar best wel in zou kunnen geloven.Jammer alleen van het bewijs
Oud 21-03-2004, 23:15
BlackVoid
BlackVoid is offline
Jullie hebben allemaal van die vragen... en de manier waarop jullie ze stellen... denk je nou echt dat de topicstarter hier nog op zal reageren... die zit nu allang in een hoekje op z'n nagels te bijten.

Ik heb zoiets nooit geprobeerd, dus ik ga niet zeggen dat 't allemaal onzin is. Ik zou 't gewoon niet weten.
Oud 27-03-2004, 19:04
Verwijderd
Ik zal jullie alvast vertellen dat het met een digitale camera niet werkt...
Oud 28-03-2004, 00:29
JCG
JCG is offline
Citaat:
freyk schreef op 20-03-2004 @ 12:22:
En voor de foto: wij weten soms niet wat je met fotoshop allemaal kan doen
zoiets bijvoorbeeld:

dit heb ik in 10 minuten gedaan, dus het is een beetje afgeraffelt
Oud 28-03-2004, 00:46
Verwijderd
hahahahaha.
Oud 28-03-2004, 00:50
JCG
JCG is offline
Binnenkort maak ik misshien wel een betere versie, voor de ongelovige

Oja sorr van de typo's maar m batterij van metotsen boord zijn bijna leeg
Oud 28-03-2004, 18:34
whitedove
whitedove is offline
Als ik hoor hoe mensen zich bang laten maken door geesten op te roepen (of het nou echt of nep was) denk ik dat ik gelukkiger leef als ik het maar nooit uitprobeer om te kijken of het waar is.
Advertentie

Regels voor berichten