Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dus iemand maakt van de gast die in de spiegel kijkt met een kaarst naast zich, achter een deur een foto? met nadruk op achter een deur, want dat snap ik niet kan je me dat nog ff uitlegge
|
![]() |
Misschien moeten degenen die het niet geloven het zelf maar eens proberen. Dan kun je zien of hij liegt of niet.
En ik geloof het zelf ook niet zo. Maar goed, ik heb niet zo´n camera. ![]() Dit is geen aanval op mensen die op dit topic reageerden. Maar slechts een advies. Ik geloofde eerst ook niet zeker in pendelen. Tot ik het zelf probeerde. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die ouderwetse gidsen weten, geloof ik, nie wat je allemaal met een digi-cam allemaal kan doen. En voor de foto: wij weten soms niet wat je met fotoshop allemaal kan doen ![]()
|
![]() |
Jullie hebben allemaal van die vragen... en de manier waarop jullie ze stellen... denk je nou echt dat de topicstarter hier nog op zal reageren... die zit nu allang in een hoekje op z'n nagels te bijten.
Ik heb zoiets nooit geprobeerd, dus ik ga niet zeggen dat 't allemaal onzin is. Ik zou 't gewoon niet weten. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Gisteren heb ik echt de meest incorrecte Hitler-grap ooit gehoord Slome Kameel | 16 | 14-07-2015 08:39 | |
Software & Hardware |
Smile Shutter ?? Choke | 2 | 06-05-2008 17:34 | |
Films, TV & Radio |
Filmquotes Sappie | 58 | 15-11-2006 16:39 | |
Liefde & Relatie |
[FOTOTOPIC] jij en je geliefde catootje | 500 | 23-05-2006 22:35 | |
Software & Hardware |
[Apple] Mac OS 10.4.4 Dashboard Sprinkle | 2 | 07-04-2006 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #21 WolterB | 499 | 19-12-2005 18:28 |