Advertentie | |
|
![]() |
|
Echt meid, believe me.. don't do it! Je gaat er spijt van kregen. Ik deed in september hetzelfde (en de grootste stommiteit was dan nog dat IK was aan het aandringen en per se wou samenwonen) en in het begin is het allemaal heel leuk, en supergezellig. Maar op de duur zit je ALTIJD bij elkaar, en heb je geen tijd meer voor jezelf. Als je es ff laat wil wegblijven denk je bij jezelf 'ach.. mijn liefste zit daar helemaal alleen, ik zal maar naar huis gaan'.. en zo komt er een domper op jouw leven én je relatie. NIET DOEN!
Wacht er nog enkele jaartjes mee zodat jullie beiden al wat meer ervaring hebben en serieuzer over de dingen nadenken. Ik heb het eerst moeten ervaren spijtig genoeg. Moest ik het terug over mogen doen, ik zou nog een hele tijd alleen blijven wonen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het niet doen.
![]() Samenwonen kun je altijd nog, je hele leven! Ik denk dat het juist belangrijk is om eerst lekker in een studentenhuis te wonen, op jezelf. Eerst voor jezelf leren zorgen, het druk hebben met je studie en veel verschillende afspraken en dat leuk vinden. Je geeft zelf idd al aan dat je dat ook wilt. Maar waarschijnlijk lijkt het je ook wel gezellig om bij je vriendje te wonen. Probeer het zo te zien: Je kunt toch altijd bij je vriendje langskomen? Wanneer je maar wilt, geheel vrijblijvend. Je kunt dan vanzelf wel zien of je je liever in het studentenleven stort of dat je eigenlijk het liefst iedere avond en nacht bij hem bent. Je hebt dan gewoon de keuze, eigenlijk is dat toch juist relaxt. ![]() Als je dan na een tijdje merkt dat je toch wel heeeel graag iedere dag bij hem wil zijn, dan kun je toch altijd nog gaan samenwonen. |
![]() |
||
Citaat:
Zelfs in die omstandigheden, zou ik niet opnieuw gaan samenwonen: ik wil m'n eigen plekje, dat heb ik nu ontdekt. Ik zou het niet doen, als ik jou was... |
![]() |
|
Verwijderd
|
niet doen dus.
zoek een kot dat niet heel erg ver van dat van hem gelegen is, en ga gewoon af en toe bij hem logeren. één kot is eigenlijk nét iets te klein voor twee personen (believe me, I know ![]() ![]() ![]() je kan het jaar daarna nog altijd beslissen van eventueel samen iets te huren. je hebt nog je hele leven om samen te gaan wonen, geniet nu nog maar ff van je jeugd en vrijheid als je daar zin in hebt! xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Chaos, toekomstonzekerheden, je kent het wel Verwijderd | 33 | 06-05-2013 11:45 | |
Werk, Geld & Recht |
Samenwonen en studeren in België Famm. | 14 | 16-10-2009 16:29 | |
Liefde & Relatie |
Zijn jouw ouders getrouwd/samenwonend? ~Hadiya~ | 111 | 04-01-2005 01:57 | |
De Kantine |
Heb jij weleens getwijfeld over Belgie? Verwijderd | 88 | 29-07-2004 14:33 | |
De Kantine |
willen jullie alsjeblieft deze vragenlijst voor me invullen.. Joyce | 50 | 04-01-2003 08:22 |