Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mijn vader ook weer blij, die schaatst er van oktober tot maart ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En doden waren er toch niet. Alleen een ijshal in vlammen opgegaan. Geen gewonden en geen doden. Dus, ik zou zeggen, geniet van de show! ![]() Toen ik met de trein van Amsterdam naar Amersfoort reed, rond 21:00, stond er nét voor Amersfoort een boerderij met rieten kap in brand. ![]() ![]() Dat is minder leuk, want dat was geen kale grauwe lege hal, maar een huis en bedrijf van mensen, waarbij misschien wel dieren zijn omgekomen. Dáár waren ook mensen ramptoerist aan 't spelen (ik reed er met 130 langs in de trein), heel wat zelfs, en dát vind ik pas ziek. Het huis van die mensen is tot aan de grond afgefikt, hun bedrijf ligt in de as, ze hebben niets meer, en dan staan er rijen mensen te loeren... ![]() Zelfde als met iemand die op straat een hartinfarct krijgt. Als er nog niemand bij is help ik meteen. Maar als er al ambulancepersoneel bij is kijk ik niet eens en loop ik meteen door. Hoe zou *jij* het vinden om bv. als zwaargewond slachtoffer van een verkeersongeval op straat te liggen... en honderd mensen komen in een grote kring naar je staan loeren? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb hem trouwens op veel meer andere forums zien staan, dat wordt een hele klus voor je om iedereen te achterhalen. ![]()
|
![]() |
|
|