ik vond het wel een "aparte" ervaring. Toen ik op school kwam en we met zn allen nog wat stonden te praten, hing er echt zo'n sfeertje van "tja wat zal er gaan gebeuren

?". Toen gingen we naar die zaal, was in ene toch wel erg groot, met 4 van die grote, lange rijen banken
mijn plaatsje opgezocht, en toen nog heel even gepraat, en toen begon de rector met zn officiele praatje. En toen werd t uitgedeeld.... ik dacht: ze zeggen het als je mag beginnen. Maar na een minuut toen alle surveillanten zaten, zeiden ze niks, zijn we met zn allen toch maar begonnen.... bij ons kwamen ze na 5 kwartier drinken brengen, was ideaal! Precies op het goede moment. Ik was ook blij dat ze bij ons de airco/luchtding aan hadden staan, was echt lekker koel in die zaal.
Alleen wel een beetje jammer dat een surveillant een pak papier uit zn handen liet vallen, toen iemand om een blaadje vroeg. En nog ietsje minder, dat er een 2e klassertje de zaal binnenkwam rennen, was tikkertje aan het doen ofzo. Stondtie daar zichzelf voor lul te zetten, zn hoofd ==>

klinkt gek, maar haalde de spanning er toch wel even vanaf... scheelde wel dat iedereen er bij ons goed voorstond, als zo'n 'geintje' bij wiskunde gebeurd, waar veel mensen toch wel een 5je voor moeten halen, zou het minder grappig zijn geweest.
Maar ik ben blij dat ik weet hoe het werkt enzo, en er niet tot maandag meer op hoef te wachten. En voor degene die dat wel moeten: als je binnenkomt is het even

, maar zodra je echt bezig bent zit je er helemaal "in", en merk je niet zoveel meer van wat er om je heen gebeurd. (mijn briefje met mijn naam werd opgehaald door een surveillant, heb ik niet eens gemerkt

)