![]() |
|
Meestal is je 'thermostaat' niet goed vanwege een te lage bloeddruk... Mijn bloeddruk is ook veel te laag (75 boven 60) en ik heb ook altijd paarse handen met idd van die oranje/bruine vlekjes...
Wat ik eraan moest gaan doen: dropjes, soep (dus zoute dingen) eten en gaan sporten. This iig niet ernstig, zulke handen |
![]() |
|
Juh, ik heb ook een veels tee lage bloeddruk. Ik snoep niet dus moet het zoute uit andere dingen halen. Maar ik ben dus ook helemaal weg van melk en kaas en die zijn juist weer bloeddruk verlagend. Ik moet ook gaan sporten, zou dit ook helpen voor een betere doorbloeding??? Ik hoop het want het doet best pijn(altijd(redelijk)koude handen ook in de zomer) en die vlekken vind ik maar lelijk
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kun je (suikervrij) drop 'snoepen' om je bloeddruk hoger te krijgen? Lijkt me het dan toch wel waard, als het pijn doet en als je het lelijk vindt. (Misschien ook ff aan de dokter vragen of het samenhangt met een lage bloeddruk of dat het ook wat anders kan zijn, anders heeft het nog niet zoveel zin. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja heb ik ook wel vaker. soms heb ik zelfs dode vingers/tenen. ik heb het gewoon van mijn moeder geerfd. het helpt wel om af en toe even met je handen te wapperen zeg maar, uitschudden, dan stroomt het bloed weer naar je handen. ik geloof dat het niet goed is om ze onder de warme kraan te houden (weet niet precies hoe dat zit).
|
![]() |
|
Hm, ik heb het ook bijna altijd koud. Waarschijnlijk heb ik dan ook een slechte doorbloeding, maar m'n bloeddruk is niet te laag.
En ik sport wel een paar keer per week (meestal, nu met tentamenweek niet), misschien moet ik minder achter de computer zitten. edit: een muts op helpt wel goed als je het koud hebt. misschien niet altijd een even 'mooie' oplossing, maar thuis heb ik wel regelmatig een muts op ![]()
Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 19:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien als je achter je computer zit wat meer rust nemen. Als je te lang zonder pauzes typt of muist en je hebt koude handen kan dat een teken zijn van de eerste fase van rsi..
Maar goed hoeft natuurlijk niet zo te zijn, aangezien je het bijna altijd hebt. Ik heb het trouwens met me voeten, bijna altijd zijn ze koud. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Heejz!!
Ik herken jou probleem naja probleem is groot woord ![]() Ik heb dat ook..het heet winterhanden! het komt inderdaad door een slechte bloeddoorstroming.. Heb je ook kramp in je vingers? Als je er erg veel last van hebt en je vingers doen ook echt pijn met kramp enzow moet je naar een accunpuncturist.Die helpt je bloedvaten weer wijder te maken.. Bij mij helpt het ![]() ![]() = vervelend maja het ' koude' weer is al bijna voorbij dus ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Rondje om de wereld Verwijderd | 0 | 13-06-2006 12:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] achterhaald, naar mijn mening Broken.Angel | 6 | 15-07-2004 19:50 |