Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap het ook niet, ze hadden zowat een hele aflevering kunnen vullen met de dood van Frank. Nu was het in tien minuutjes gebeurd: de begravenis en daarna zelfs een gesprek tussen hun (Volgend onderwerp!). Beetje jammer, het was ook voor het eerst dat ik Daan kon waarderen wat acteren betreft en nu is hij eruit
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als je iets weet wat nog niet op tv is geweest, maar wat je al wel wil vertellen, dan gebruik je de spoilertag (zie de topic bovenaan op F, TV&R)
|
en waar sloeg die laatste scene dan ooit op? dat Donna zat te zeiken over dat ze 'een gezin zo mist' terwijl Babette vet zielig zat te huilen op de bank.. Is dat een aanwijzing dat de vriendschap niet meer helemaal is wat het geweest was??
||
Citaat:
![]()
|
ik vond het juist heel erg fijn dat ze niet een hele aflevering aan de dood van frank hebben geweid. want er is een ding dat ik altijd zwaar irritant vind en dat zijn begrafenissen op tv, op een of andere manier voegt het nooit iets toe.
En het einde vond ik juist wel goed. Want naast babette kende niemand frank echt goed, dus ze vonden het natuurlijk wel vervelend voor haar. Vond het juist heel mooi, hoe zei zachtjes praatten, terwijl ze dachten dat babette sliep, maar die lag te huilen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Je favoriete tvserie allertijden Emily Eau | 163 | 08-07-2006 19:16 | |
Lifestyle |
My favourite thing! Verwijderd | 155 | 16-05-2004 11:53 | |
Films, TV & Radio |