![]() |
|
Wij hadden voor het vak Grieks op school een vrije opdracht om een presentatie te maken rondom een mythe. Nou hadden we op internet al een site gezien waarop men de bijbel in lego nagebouwd had. Het leek ons een leuk idee dit op de mythe van Orpheus toe te passen . We hebben dus deze site gebouwd. Hij staat al wel online, maar ik wil graag eerst meningen erover hebben voordat we het inleveren. Commentaar dus van harte welkom
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het ziet er prachtig uit!
||
![]() |
Citaat:
Wat mij werd aangeleerd met website bouwen: zet ene grote knop neer: muziek uit. Als men daar op klikt krijgen ze gewoon de zelfde pagina zonder muziek. Of je doet het anders. Maar mensen zullen zoweizo het luek vinden als ze kunnen kiezen. Muziek viel mij niet eens op: stond op mute ![]() Verder: probeer de volgende en vorige knoppen groter te maken, bijvoorbeeld als een afbeelding kleiner/groter is schuift het op en moet ik mijn muis erheen bewegen. Dus: + even grote afbeeldingen + grotere links naar volgende pagina verder vind ik het er lekker simpel funrioneel en strak uitzien
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dan is het niet erg. Verder Machtig vertolkt in Lego. ![]() En het cast-deel is ook gaaf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Leuk om 't verhaal zo uit te beelden, wat me een beetje stoort is die copyrightscroll onderaan de site.
|
![]() |
|
Cool! Je treed in de voetsporen vanthe brick testament!
|
|