Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 11:07
Missy_shy
Missy_shy is offline
Ik kan het thuis niet meer aan om samen met me ouders te blijven wonen. Vaak ruzie met veel geweld.
Ik moet echt het huis uit want meer klappen kan ik niet meer verdragen en ik wordt zelf nu ook agressief.
Ik ben zwaar depresief en zit daarom ook 5 ochtende in de week in therapie en zit via die therapie ook 5 middagen in de week op school...

Nu ben ik het huis uit gezet door me vader en moet dus zo snel mogelijk het huis uit..Ik weet alleen totaal niet waar ik naartoe kan. Bij me vriend thuis kan niet en veel vrienden heb ik niet.

Begeleid kamerwonen is natuurlijk een optie maar heeft een wachtlijst van 5 maanden en dat lukt me niet meer zo lang wachten

Weten jullie of in omg. Den Haag een crisis opvang is? Wat ook dus niet veel geld kost?(niet leger des heils ofso hoor ik wil niet bij verslaafde en dat soort shit zitten dan Flip ik helemaal)
Via therapie zouden ze me kunnen helpen maar het lukt me niet op hulp te vragen want me vader kan nogal overtuigend over komen en geloven ze zijn verhaal....

Ik hoop dat iemand iets weet want ik zie het ffies helemaal niet meer zitten en het ging eindelijk weer iets beter

xxx Missy Shy
Oud 04-05-2002, 12:43
Verwijderd
ai meisie toch,
misschien is het goed om naar de crisisdienst oid te bellen. telefoonnummer staat in het telefoonboek. zij weten misschien een oplossing.
zels zou ik het echt neit weten
heel veel sterkte ermee!
knuf
mir
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 12:51
Nena21
Nena21 is offline
Hmm....klote voor je
Ik heb n tijd geleden ook in zo'n situatie gezeten,alleen kon ik gelukkig nog ergens heen.
'Begeleid kamer heeft n hele lange wachtlijst ja,daar kon ik toen ook niet terecht.
Uh,ff denken...ik zou in Den Haag niks weten,ik ben daar absoluut niet bekend...
Pff...moeilijk dit.
Zou je niet langs het Jeugdzorg kunnen gaan?(weet niet of ze op zaterdag ook open zijn) maar volgens mij kunnen zij direct een tijdelijke verblijfplaats voor je vinden als je echt in een noodsituatie zit,en je zit dus in een noodsituatie,dus eigenlijk zouden ze je dan gewoon moeten helpen.
Of toch proberen via therapie,waarom zouden ze je niet geloven?Als je het huis uit gezet word moeten ze je helpen lijkt mij!
Hmm hier heb je echt absoluut niks aan,maar ik zou het ff niet weten verder,sorry.
Heel veel sterkte hé!!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 13:27
nl2suzy
nl2suzy is offline
Hmm als het echt een noodsituatie is kan je langs jeugdzorg, en die zoeken meteen wat.. maar het hangt ook van je leeftijd af.. een persoon van 15 dat willen gezinnen nog wel maar 17 is al weer een stuk moeilijker... begeleid kamer wonen tsja.. daar zijn echt mega rijen, maar er is wat aan te doen.. En wacht dus niet af!!
Oud 04-05-2002, 17:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik ken het wel, alleen het gaat hier zonder (veel) geweld.
Maar dat ze me de hele dag uitschelden enzo is ook niet bepaald leuk.

Volgend jaar ga ik, als ik 17 ben, voor een paar jaar (als matroos) naar de marine, daar maak ik m'n schriftelijk VWO af, en als ik er na 4 jaar uit kom heb ik m'n VWO. Dan kan ik gaan doen wat ik verder wil. Marine lijkt me perfect; kan ik volgend jaar al doen, en ben gewoon een tijdje weg. Verdient ook nog wel redelijk, €1500 als matroos. Daarna ga ik naar Amerika, als marine-officier (in de US Navy).

Maar ja, wat jij nu kan doen... geen idee.

Ik zal binnenkort ook wel in die situatie zitten.
Ga het niet redden, nog een heel jaar met m'n ouders.

Maar goed, hier heb jij ook niks aan.
Eigenlijk heb ik niet zoveel nuttige tips... tenzij de Marine je iets lijkt: www.werkenbijdemarine.nl
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
PS. Hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten