Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Even uitgegaan van deze cijfers lijkt 't op gegoochel van Roosje.
Er klopt inderdaad niets van. Misschien kan 't echter zo zijn - kan ik niet uit afleiden uit het verhaal - dat Roosje over het totale aantal (Amerikaanse arbeids-)immigranten in dit land had en de rest van de cijfers bekijken hoeveel er in een bepaald jaar zijn gekomen. Dus kan het zo zijn dat er van deze soort jaren geleden heel veel immigranten hier zijn gekomen, waardoor het relatieve aantal in vergelijking met het totaal aantal immigranten in dit land op een derde ligt. Alhoewel dit me ook totaal niet lijkt te kloppen, heb ik hier zo geen cijfers voor bij de hand. Maar dan is het wel zo dat je vergelijking geen zin meer heeft. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Mee eens ja. Rechts=onzin. Probleem is alleen dat ik niet rechts en niet links ben. ![]() Hoe kun je pro-militarisme, steun aan het beleid van Bush m.b.t. Afghanistan, en zaken als de Golfoorlog verenigen met een links beeld op zaken als asielzoekers, verkeer/vervoer en het milieu? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ken wel de NNP (zie ook de persoon met die nick hier op het forum...). Maar die doen, voor zover ik weet... niet landelijk mee. ![]() Valt me alleen op het de SP veel minder extreem is dan bvb. de LPF en CD. Oh ja... ik had nog iets interessants. In feite is de VVD rechtser dan de LPF. Zal het artikel uit m'n krant zo ff inscannen, moet nu weg. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Portfolio blog Lady_Zabyc | 19 | 09-07-2012 19:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Economische modellen - en economisch links of rechts zijn arPos | 20 | 18-02-2009 00:16 | |
De Kantine |
Nieuw Spel: Link me! Randyjc | 1 | 03-08-2006 17:31 | |
Software & Hardware |
[HTML] Tabel met layers werkt niet... Mois | 3 | 10-02-2006 10:13 | |
Eindexamens 2003 |
[Natuurkunde, HAVO] Stel hier al je vragen en vertel hoe het ging! Snufje | 52 | 27-05-2003 08:52 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |