![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo allemaal,
Ik wil graag een noodoproep plegen voor iedereen die ook maar een beetje typt. Op Project Dolphin is scholieren.com verdedigd met zo'n 228 miljoen aanslagen. We staan op de 47ste plaats (kijk bij teams). Echter, een paar weken terug stonden we nog 30ste, we dalen al weken achter elkaar, we hebben zelf in de top 10 gestaan. Dus, alsjeblieft, register even en schrijf je in bij scholieren.com en laat elke toets meetellen. Alles wijst zich voor zich, het duurt een minuut, kost geen geheugen en geen spam. Alleen maar een eer te redden voor de scholieren. Gerenommeerde leden als Tofke_H, Mirane, PV, Monica, Secreet, Enlightenment en ik doen al mee. Dus kom! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Mwah, ik ben in de top15 misschien wel de enige die nooit heeft gecheat. Zo'n systeem is wel geinig maar als cheats mogelijk zijn (ff 200.000 flushen) dan is de lol er vanaf. Ik ben er dan ook mee gestopt nadat ik Windows heb weggeflikkerd. Kweet geeneens of het ook wel op UNIX werkt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bovendien hoort dit topic hier niet, en werving is sowieso eigenlijk niet toegestaan. Dus maak ik er maar een eind aan. Project Dolphin heeft zijn waterloo gevonden...
|
![]() |
|
|