Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2004, 20:16
Lauratjuh
Lauratjuh is offline
Hey,

Al een half jaar lang ben ik echt heel erg verliefd op een jongen uit mijn klas, in het begin gingen er geruchten hij ook op mij. Maar er gebeurde nooit iets. Op school hoeven we elkaar maar aan te kijken en we kunnen wel uren in elkaars ogen staren blijven, alleen komt er dan wel weer eens iemand die ons uitelkaar haald. Maar ik weet niet of hij ook iets serieus in me ziet, hij heeft gezegd me aardig te vinden, maar meer niet. Nou helpt hij mij met mijn huiswerk wanneer ik het niet snap, maakt hij zelfs huiswerk voor me, en doet steeds van die lieve dingen voor me. Maar volgens een vriendin, die hem al vanaf kleins af aan kent, is hij gewoon erg aardig, nou weet ik dus niet of hij wel of niet iets in mij ziet, alles wat ik weet is dat ik wel wat in hem zie. Maar nou komt ie, laatst werd er een opmerking gemaakt dat ik bij (...) paste, en hij knikte 'ja'.
Ik weet het echt allemaal niet meer, ik wil graag meer dan een vrienden-relatie met hem, maar hoe kan ik hem dat duidelijk maken, het lijkt wel of hij hinten niet snapt, duz.

I Need good Advice
Oud 29-03-2004, 20:26
ZerO
ZerO is offline
Nou het zou best kunnen dat hij je ook leuk vindt. Ik bedoel ook al ben je heel aardig en sociaal, je maakt niet vrijwillig iemands huiswerk, zomaar
Vraag of hij een keertje met je naar de film wil ?
Oud 29-03-2004, 20:45
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Hij is vast niet zo goed in hints.

Je kunt hem ook tegen de muur aan duwen en een zoen geven
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 21:02
Verwijderd
Jongens zijn nooit goed in hints . Je kunt het echt overduidelijk laten merken en nog hebben ze het gewoon niet in de gaten.
Probeer hem eens alleen te spreken en zeg dat je hem wel heel erg leuk vindt en dat je je afvroeg wat hij nu van je vindt. Als ie t dan nog niet doorheeft, dan pak je hem gewoon eens vast tijdens uitgaan of film is altijd makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 21:04
Verwijderd
*haalt technieken op van haar 16e*
Ook een leuke is klagen dat het warm is en vragen of ie mee naar buiten gaat. En dan buiten kun je een beetje moe tegen hem aanleunen (dat kan trouwens ook binnen) of opeens wel koud krijgen, als ie je dan wil warmhouden, zit t wel goed.

Ik vergat hem bijna .
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 21:10
probeer
probeer is offline
inderdaad.. wij zijn niet goed in hints.. filmpje? dagje sjoppen (vaak leuker en spontaner) ? of gewoon zoenuhh!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 21:17
Verwijderd
Citaat:
scrolllock schreef op 29-03-2004 @ 22:10:
inderdaad.. wij zijn niet goed in hints.. filmpje? dagje sjoppen (vaak leuker en spontaner) ? of gewoon zoenuhh!
En wij bemerken de hints wel, maar maken onszelf wijs dat we ons dat inbeelden, handig he .
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 22:25
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Mutant schreef op 29-03-2004 @ 22:02:
Jongens zijn nooit goed in hints . Je kunt het echt overduidelijk laten merken en nog hebben ze het gewoon niet in de gaten.
Misschien hebben ze het wel in de gaten maar denken ze dat je hard to get speelt.

Zo direct als zoenen hoeft echt niet. Nonchalant een arm om hem heenslaan of zijn hand vastpakken tijdens een wandeling of terwijl je ergens zit kan ook best. Als hij geen tegenbewegingen maakt, kun je een stapje verder gaan, maar leuker is het gewoon langzaam opbouwen (elke dag/week een stapje verder). Dan leert hij je gevoelens te accepteren en leert hij misschien ook om de volgende keer zelf de volgende stap te nemen. Je hoeft als meid natuurlijk niet AL het zware werk op je te nemen he?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 11:11
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
tis in ieder geval een leuke lieve behulpzame jongen! Waren er daar maar meer van op de wereld...

Grijp je kans!
Oud 30-03-2004, 11:14
Stefanie
Stefanie is offline
Gewoon voor jezelf overduidelijk zijn, dan weet je tenminste zeker dat hij het begrijpt. Dus geen kleine subtiele hints, maar echt duidelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 14:04
marBle
marBle is offline
Offtopic: Haalt herrinnering op:
Er was in de 1e een meisje op me, maar ik was echt niet zover dat ik het kon beginnen. Had het zelfs nog niet door toen er ineens een condoom in mijn tas zat...
Was wel gebruikt, minder fris

Oud 30-03-2004, 17:53
Verwijderd
Volgens mij is hij al duidelijk zat
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:03
sail fan
sail fan is offline
En volgens mij komt het allemaal goed, maar moet je gewoon eens keertje samen iets leuks gaan doen. Bios (maar weet vanmezelf, dat ik dan nog niks durf, en weer een avond verpest) naar zwembed (werkte bij mij heel vaak al iets beter, omdat je dan heel gemakkelijk lichamelijk contact hebt(elkaar onder water duwen)) of een stuk wandelen en ondertussen beetje klieren. Kortom ga iets doen, waarin je als "vrienden" lol kunt hebben, maar ook goed kan uitdraaien op meer.

Sorry voor de onduidelijke tekst, maar mischien heb je er wat aan
Oud 30-03-2004, 18:19
Yummie
Yummie is offline
Maybe kun je beter gewoon eerlijk aan hem opbiechten wat je voor hem voelt.
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. Ik was gek op hem, hij schijnbaar ook op bij (daar leek het wel op). Geen van ons heeft dit echt toegegeven. Het bleef bij die 'subtiele hints'. Echt zonde. Later zijn we elkaar uit het oog verloren. Ik kwam er pas later achter dat hij hetzelfde voor mij voelde.
Je kunt denk ik het beste zo snel mogelijk eindelijk es face2face zegge dat je verliefd op em bent.
Mischien vind je dat wel eng ofsow, maar je hebt dan in ieder geval zekerheid.

Remember: If 2morrow never comes... You'll never know how much I loved you

Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 18:22.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:50
pure_evil
pure_evil is offline
ja inderdaad, ik denk dat het gewoon rustig vertellen het beste is, en als je een positief antwoord krijgt, dan natuurlijk alsnog tegen de muur duwen en zoenen
Oud 31-03-2004, 07:59
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Mutant schreef op 29-03-2004 @ 22:02 :
Jongens zijn nooit goed in hints .
Is dat zo? Ik denk toch dat mn hints naar mn vriendin duidelijk over zijn gekomen ... althans dat leid ik weer af met hoe zij reageerd

Hmmm, als hij je huiswerk maakt kan je hem naderhand 'bedanken' hoe je dat doet kan je op alle manieren doen. Ik zou er wel rekening mee houden om niet tever te gaan ... wie weet voelt tie verder niets voor je ... kan verkeerd over komen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 20:09
sientjuh
sientjuh is offline
Soms kan je echt wel even een tolk gebruiken die van jongenstaal naar meisjestaal en anderom vertaalt he
Reageren

Regels voor berichten