Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Offtopic: Haalt herrinnering op:
Er was in de 1e een meisje op me, maar ik was echt niet zover dat ik het kon beginnen. Had het zelfs nog niet door toen er ineens een condoom in mijn tas zat... ![]() Was wel gebruikt, minder fris ![]()
|
![]() |
En volgens mij komt het allemaal goed, maar moet je gewoon eens keertje samen iets leuks gaan doen. Bios (maar weet vanmezelf, dat ik dan nog niks durf, en weer een avond verpest) naar zwembed (werkte bij mij heel vaak al iets beter, omdat je dan heel gemakkelijk lichamelijk contact hebt(elkaar onder water duwen)) of een stuk wandelen en ondertussen beetje klieren. Kortom ga iets doen, waarin je als "vrienden" lol kunt hebben, maar ook goed kan uitdraaien op meer.
Sorry voor de onduidelijke tekst, maar mischien heb je er wat aan
|
Maybe kun je beter gewoon eerlijk aan hem opbiechten wat je voor hem voelt.
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. Ik was gek op hem, hij schijnbaar ook op bij (daar leek het wel op). Geen van ons heeft dit echt toegegeven. Het bleef bij die 'subtiele hints'. Echt zonde. Later zijn we elkaar uit het oog verloren. Ik kwam er pas later achter dat hij hetzelfde voor mij voelde. Je kunt denk ik het beste zo snel mogelijk eindelijk es face2face zegge dat je verliefd op em bent. Mischien vind je dat wel eng ofsow, maar je hebt dan in ieder geval zekerheid. Remember: If 2morrow never comes... You'll never know how much I loved you
Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 18:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hmmm, als hij je huiswerk maakt kan je hem naderhand 'bedanken' hoe je dat doet kan je op alle manieren doen. Ik zou er wel rekening mee houden om niet tever te gaan ... wie weet voelt tie verder niets voor je ... kan verkeerd over komen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ethiek Mr.Mark | 71 | 08-12-2010 18:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Het is niet moeilijk mij voor je te winnen. giftig kevertje | 9 | 27-06-2006 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Ik hou van je Verwijderd | 59 | 18-06-2005 08:41 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben zo boos.. onzekerdoosje:p | 32 | 13-08-2003 08:30 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn vriendin pikte m'n gozer in marloesie | 5 | 25-04-2002 19:25 |