Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zelf laat ik mijn laptop ook 24/7 in de ladder zitten daar van gaat hij als hij goed is niet van kapot (alleen de baterij dan) Een verklaring zoals ik het nu lees is je voeding kapot en je accu leeg is of je adaptar kapot is
||
Citaat:
![]() Nee serieus, ik denk niet dat het door je lader komt, die kun je er in principe altijd aan hebben zitten. Als het goed is het je een Lithion Ion accu, die kunnen tegen dit soort dingen. Ik denk eerder dat het een hitte probleem of voedingsprobleem kan zijn. Als jij gaat gamen gaat je processor en je videokaart naar de 100% belasting, wat betekent dat ze een stuk warmer worden. Zeker voor DTR laptops die met een desktopprocessor zitten is dit een probleem. Die 2.4GHz kan prima een gewone Pentium 4 zijn, wat per definitie ongeschikt is voor een laptop. Wat is de temperatuur van je processor? Check met AIDA32 of MBM. Google doet wonderen.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Breng hem maar naar de winkel. Net zo veilig ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ik denk dat degene, die ik gequote heb hierboven, gelijkt heeft. Hij werd denk ik te warm. Ik luisterde ook muziek via de laptop toen de game draaide dus ik denk dat ik teveel van het beestje heb gevraagt. Maar hoe kan ik dit probleem nou ik de toekomst verkomen? (Ik heb trouwens die accu maar even helemaal leeg laten lopen en weer opnieuw opgeladen. Is ook beter anders word de accu helemaal lam als je hem 24/7 erin laat.) |
![]() |
|
Zoals gezegd, check wat de temperatuur is. Dit kun je doen met het uitstekende programma AIDA32, bij tabblad CPU -> Sensors.
Download: http://www.aida32.hu/download/aida32ee_393.exe
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja...ik heb een beetje zitten denken en ik kom tot de volgende conclusie. Sinds ik deze laptop heb, heb ik nog nooit een probleem gehad met gamen en dergelijke. Laat staan dat ie steeds uit valt. Ik heb het vandaag weer 2 keer gehad.
Nu denk ik dat het komt omdat de partitie waar XP op staat bijna helemaal vol is. Helemaal dichtgeslibt lijkt het wel want zoveel instaleer ik er niet op. Weet iemand nog een mooi progje om mn partitie op te schonen? |
![]() |
|
Misschien dat er teveel programma's op de achtergrond draaien.
Windows XP maakt daar niet zo'n probleem meer van met gamen (alles blijft (lijkt het) soepel draaien, maar de processor wordt alleen wel 2X zo heet alleen dit heb ik wel met een gewone desktop PIII) je zou eens moete testen of ie hetzelfde flikt met windows 98 (laat programma's blijkbaar veel minder processorkracht opslokken) Want een pentium reboot altijb bij oververhitting. (toch??)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb hem altijd aan de lader hangen want als ik de lader eruit haal dan loopt windows XP vast. Nou is mij verteld dat ik dan de bios moet flashen maar dat heb ik nog nooit gedaan dus lijkt het me ook niet verstandig om dat zelf te doen. Aangezien ik dan kans heb mn laptop te vermoorden. ![]() Ik moet misschien mn laptop maar eens laten ophalen. Het lijk me stug dat het aan de proccessor ligt van mn laptop want ik heb maanden geen probleem gehad. En het is pas 3 weken geleden ofzo begonnen. Misschien is het iid de voeding of whatever. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Gratis virusscanner laptop Nemo | 18 | 23-06-2016 07:24 | |
Software & Hardware |
Moederbord laptop kapot? Verwijderd | 0 | 15-05-2016 19:47 | |
Software & Hardware |
nieuwe laptop veer2110 | 14 | 06-05-2013 13:07 | |
Software & Hardware |
Mijn laptop herkent zijn accu niet meer Daantje_0705 | 2 | 25-11-2008 21:23 | |
Software & Hardware |
[laptop] Defect? Mariekje* | 14 | 28-09-2005 15:25 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Compu in coma...nieuwe desktop of laptop? SuperSanne | 58 | 02-04-2005 23:27 |