Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Volgens mij is een date geslaagd als je het gezellig vond, en je gaat elkaar nog eens zien. Dat kan zowel vriendschappelijk zijn, als meer dan vriendschappelijk
![]() Offtopic: Citaat:
Dat wil niet zeggen dat je jezelf niet heeeeeeeeeel erg rot kan voelen, maar misschien moet je het positief zien: Erger dan dit kan niet, het kan alleen maar beter worden. Waar ik als ik jou was al helemaal niet mee zou zitten is met dat een date een droom is voor jou. Er zijn hier op dit forum genoeg mensen die riepen dat ze nooit een relatie zouden krijgen, en dat uit eindelijk ook gehad hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Een date is geslaagd als:
Je het gezellig hebt gehad, gelachen hebt, er nul komma nul stiltes zijn gevallen (ergerlijk). Over het algemeen dus; als het klikt. Als je helemaal happy en (ik wil bijna zeggen) in de wolken thuiskomt.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, een date is geslaagd als date als het leuk was en je je aangetrokken tot de ander voelt. Als alleen het eerste zo is, was het een geslaagd vriendschappelijk uitstapje maar geen date; als alleen het tweede het geval is, dan is dat niet genoeg ![]() |
![]() |
|
Wanneer je op het station in elkaars armen valt, en alle spanning van je af valt zodra je haar ziet.
Daarna samen gaan zwemmen in een mooi tropisch zwemparadijs, lekker samen in het bubbelbad... Om de dag af te sluiten met een etentje in het meest geniale Griekse restaurant, waarbij het personeel en het eten super zijn, en het toetje geserveerd word met vuurwerkjes!!!! En als diegene waarmee je date dan ook nog de vrouw van je dromen is en van wie je zielsveel houdt... Oh wacht, ik HEB vandaag de perfecte date gehad! *GrIjNz*
Laatst gewijzigd op 28-03-2004 om 22:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
* Aanvulling op Menahem *
Op het moment dat je thuiskomt staat er een hele grote hartjes-heliumballon in je slaapkamer met een gedichtje waarop je meteen de armen van je vriend om je heen voelt. En dan, na het zwemmen en het eten, als je thuiskomt, merk je dat je kaken pijn doen van het glimlachen.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Zou deze eventuele relatie stand kunnen houden? Syfra | 3 | 11-06-2011 09:43 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 |