Als ik een audioCD(legaal) in mn PC doe, dan moet ik die CD handmatig laten afspelen..autostarten wil ie niet.
Ik heb al gekeken bij de eigenschappen van mn CDspeler...en daar staat alles goed.
Toen ik onder 'mapopties' keek bij 'bestandsextenties' zag ik dat er 4 items zijn die mn AudioCDs laten starten. 2 daarvan staan ingesteld op winamp (waarmee ik em dus wil laten afspelen) maar die andere 2 zijn niet te wijzigen...en aangezien ze geen extentie hebben zijn ze niet weg te smijten ook...dit is naar alle waarschijnlijkheid gekomen door RealOne player...(ik kreeg er op mn laptop pas last van toen ik RealOne player installde...
Ik heb inmiddels RealOne player verwijderd (wat een kloteprogramma is dat zeg...) en de Real Alternative erop staan. De problemen zijn gebleven.
Ik kan nergens vinden hoe ik dit moet oplossen..
Is Real Alternative ditmaal de boosdoener? (heerst er dus een vloek op de bestandsextenties van Realmedia?)
(ik heb dit wel eerder gepost (Juli vorig jaar) maar dit is weer nét ff iets anders...kep realOne nl niet meer...)
Black Rainbow schreef op 29-03-2004 @ 11:20: open verkenner, rechter muisknop op je cd-rom/dvd-rom, eigenschappen, automatisch afspelen, en daar kan je kiezen wat ie moet gebruiken.
in mijn post staat al dat ik dat heb geprobeerd...