Advertentie | |
|
![]() |
|
''Van Bommel is een ideale voetbalprof. ''
Nee. ''Hij begeleidt de jonge spelers als aanvoerder. (Hiddink zei dat er ooit problemen waren rondom Colin en toen zei hij: "Dus kwam Colin zelf naar mij toe, samen met de aanvoerder.") '' Dat is dan ook een taak van de aanvoerder. Bij Feyenoord hadden ze met Van Hooijdonk en Bosvelt, 2 spelers die daar veel meer om bekend stonfden. ''Hij heeft een geweldige mentaliteit en is zelfkritisch. '' Dat hij fel is wil niet zeggen dat hij een goede mentaliteit heeft. Hij is zeker niet de liefhebber a la Van Nistelrooy ''Hij bespeelt scheidsrechters en komt weg met schwalbes. '' Haha, is dit positief? ![]() ''Hierom - en uiteraard omdat hij een zeer goede voetballer is - moet hij, vind ik, een belangrijke rol krijgen in het Nederlands elftal. Ik snap niet waarom hij niet de nieuwe aanvoerder is, hoewel ik kan leven met Cocu. '' An sich vind ik hem de einige geschikte aanvoerder. Jammer dat hij voetballend zeker niet goed genoeg te staan om altijd in de basis te staan. (ik vind Cocu niet een echte aanvoerder om dat hij geen natuurlijk leiderschap bezit.) ''Hoe luidt jullie mening over Van Bommel?'' Je vergeet er bij te zeggen, dat hij altijd vraagt om kaarten bij de scheids. Matennaaien noemen ze dat. Verder is hij te aggresief. Als het niet nodig is moet je je in houden. Ook krijgt hij heel snel ruzie, als je het gene doet wat hij bij jou doet, word hij drifitg. Een aanvoerder zou zich niet moeten laten gaan. Voetbaltechnisch gezien zijn er genoeg dingen die veel beter kunnen. Aan de bal is hij geen echte spelverdeler. En dat zou een centrale middenvelder die tevens aanvoerder is wel moeten zijn. Z'n kopspel is middelmatig. Hij is niet snel. En is hij geforceerd. Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 19:13. |
![]() |
|
![]() |
Sterkste kant van Van Bommel vind ik zijn inzichtsvermogen. Hij behoudt redelijk overzicht, alhoewel hij inderdaad soms zijn man laat glippen. Misschien dat dit wel de reden was voor de Europese scouts om deze meneer toch maar niet te kopen. En hij dus nog steeds in Eindhoven zit.
|
Verwijderd
|
(overigens blijkt dat van bommel in de interesse staat van tottenham hotspur, lijkt me wel van zijn niveau, flink rouwdouwen en battlen, typisch de competitie voor van bommel. op termijn zou die misschien nog de overstap kunnen maken naar een team dat regelmatig championsleague speelt (dan bedoel ik dus niet PSV!).
perfecte prof is altijd fel, maar verliest nooit zijn hoofd in de wedstrijd. neemt de rest van het team op sleeptouw, en doet aan opbouwende kritiek. en een perfecte prof gaat nooit met modder gooien naar zijn ouwe club(s) of medespelers, trainers. want: wie modder gooit, wordt zelf ook vies ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij had allang naar een subtopper gekunt maar blijft bij Groningen omdat hier zijn hart ligt.
||
![]() |
Citaat:
Verder vind ik dat 40% hier de gangbare mening over iemand napraat. Jullie wijten het feit dat Van Bommel niet bij een topclub speelt, aan zijn spel. Ik wijt het aan de spelersmarkt die twee jaar lang tamelijk mat was en aan zijn twee blessures de afgelopen twee jaar, steeds tegen de winterstop aan; dat schrikt af. |
![]() |
|
maar een ideale speler zou kunnen zijn, bijvoorbeeld ook een keeper(speler) die wedstrijden kan winnen, mits in het goede team, zoals Edwin van der Sar dat kan, daarentegen zijn er erg goede keepers met talent,die het door een bedorven team iets minder doen,te denken aan de keepende hobbit van der Werf, van fc zwolle, echte veldspelers die ideaal zijn, tja ik denk toch wel dat David Beckham aardig in de buurt komt...
||
Citaat:
Als hij 10jaar jonger was zou hij zo naar een topclub gaan.
|
![]() |
Seedorf hoord in het rijtje thuis van Zidane-Totti-Nedved-Del Piero.
Maar in Nederland zijn we te bekrompen om dat toe te geven en maken we een zondebok om diegene om wie eigenlijk het Nederlands elftal zou moeten draaien, ook in de toekomst want hij is pas 26. Hij is waanzinnig technisch, een leider (ook buiten het veld), kan wedstrijden beslissen, spel verdelen, veel loopvermogen, kan werken als het moet, hard in de duels en ik kan zo nog wel een paar A4tjes volschrijven. Hij wordt afgerekend op een paar slechte interviews van 8 jaar terug en natuurlijk speelt hij niet lekker in het Nederlands Elftal als hij alleen maar uitgefloten wordt. Voetballend Nederland is ondankbaar. SEEDORF IS DE IDEALE VOETBALLER!! Kom maar op met die reacties!
||
Citaat:
En ik reken hem niet af op penals zoals half Nederland doet.
||
Citaat:
Al vind ik dat je overdrijft als je zegt dat hij een leider is in het veld, en dat hij hard de duels in gaat. Ik vind hem te soft, en heeft hij heel erg weinig kwaliteit als hij de bal niet heeft: hij loopt in de weg, hij houd zich niet aan z'n positie en pakt geen ballen af. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij het nederlands elftal krijgt hij constant die plek rechts op het middenveld. Op zich zou hij hier goed moeten kunnen presteren, maar dit wordt tegengehouden door het feit dat hij zijn stijl niet mag gebruiken. Hij mag niet naar binnen trekken, en over het veld rondzwerven. Als we Seedorf in het ned 11tal op dezelfde positie laten spelen als dat hij speelt bij Milan, en hij mag zijn eigen spel spelen, hebben we een hele goeie voor Oranje. Als je van plan bent Seedorf een vaste man te laten dekken, en hem met een bepaalde opdracht het veld in willen sturen kun je beter op zoek gaan naar een ander. Hiervoor is Seedorf nu eenmaal niet de juiste speler. Ik zie in Seedorf nog echt wel een van de beste Nederlandse voetballers van dit moment. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 |