Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2004, 20:37
laylos
laylos is offline
Heyy ik heb echt heeeel erg jullie hulp nodig ik heb namelijk morgen een schoolexamen voor maatschappijleer met als onderwerp EU en dat examen moeten we zelf van internet halen ja heel vaag ik weet het maar ik kan dus niets vinden over de tegenstanders van de EU Zwitserland & Noorwegen want daar kan ik echt nietsss over vinden en de artikelen die er zijn daar moet ej voor betalen dus ik vroeg me af op toevallig iemand hier er iets meer over weet en miss ook over hoe de EU omgaat met de derde wereld heel erg bedankt alvast voor degene die een idee heeft xxxxxx
Oud 29-03-2004, 20:42
Verwijderd
nog een topic is ook niet nodig hoor

je kunt ook in je eigen bericht op 'wijzig' klikken, en zo het lettertype en de kleur veranderen als je dat wil
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 20:44
laylos
laylos is offline
bedankt dat je me hier mee helpt hoor pebbles maarremm ik heb liever dat iemand me met mn schoolexamen helpt eigenlijk
Oud 30-03-2004, 11:31
Verwijderd
ik heb net voor economie geleerd dat nederland een groot tekort heeft op de inkomensoverdrachtrekening. Dat komt doordat er zovee aan derde wereld landen gegeven wordt.
mijn idee over de EU en de derde wereld: de eu steunt de derde wereld met veel middelen. inzamelingsacties, leningen zonder rente, noodhulp etc.
wat voor artikelen zoek je eigenlijk?
ff iets duidelijker graag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten