Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar in groningen valt het heus mee, en ik heb eigenlijk geen vergelijkend materiaal met hip en shit. Als hip dat 80s gebeuren is, vind ik het 9 van de 10 x lelijk. En past het haast niet bij mensen. Er zijn veel meer mensen in nederland die te stijlloos zijn, of ze nou 'meelopen' of 'hip zijn'. Dat ze in verkeerde combinaties lopen, of dingen Net fout hebben. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic Nederland is niet bijster modebewust, maar als je dat wèl bent kun je in Nederland toch zonder al te veel moeite een leuke outfit bij elkaar scharrelen. De keus is er, maar de wil ontbreekt zullen we maar zeggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
He wat ik me afvraag: heeft Nederland eigenlijk bekende/provocerende modeontwerpers? Hier in België kan ik er wel wat opnoemen, maar Nederlandse...?
(Niet om te zeggen: "wij hebben er lekker wel", gewoon uit interesse) Oh ja, ontopic: ik denk dat Nederlandse jongeren veel meer durven op kledinggebied, maar ik kan me ook vergissen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
en dan bedoel ik mensen spotten....
Het is toch lackwekkend...als ik een jaar geleden in een legging rond liep lacht iedereen me uit en nu het opeens gehypt word is de legging weer helemaal hip en trendy... We kijken alleen maar naar bepaalde mensen en als die het aan hebben is het "hip" Maar zodra die het niet aan hebben kryg je blikken van hoe kon je.... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #83 Poepkind | 491 | 05-04-2008 18:03 | |
Lifestyle |
Heeeeeeeeeee foto? Verwijderd | 500 | 15-01-2007 19:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Mujahideen | 500 | 07-09-2005 13:43 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |
Lifestyle |
Allochtonen lopen voor op de mode Gadje | 82 | 28-07-2003 09:46 | |
Lifestyle |
Buitenlanders zijn meer stijl bewust dan nederlanders? Israeli_boy | 49 | 28-10-2002 11:59 |