Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het blijkt nu dat het alquida is. dan durf ik helemaal wel. de eta is er altijd al geweest en heeft nog nooit supergrote aanslagen gepleegd.
ergens verwacht ik dat alquida nederland ook nog wel zal pakken. maar op het laatste ben je nergens veilig meer. er gewoon niet bij nadenken is het beste. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
hoe dom zijn die mensen wel niet als ze denken dat ze daar respect en gelijk mee krijgen. mss wel onafhankelijkheid omdat ze genoeg hebben van de aanslagen. maar toch, waar denken ze wel niet mee bezig te zijn. ![]() Citaat:
neej dat denk ik ook niet. een is genoeg, de volgende zal wel weer op een ander land gedaan worden. v |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() terroristen maken door de jaren heen maar zon 500/1000 slachtoffers per jaar wereld wijd dat is dfus bijna niets |
![]() |
|
![]() |
Najah had eigenlijk plannen om gewoon naar spanje te gaan ja.
Mag een auto van de zaak lenen dus lekker met 2 vrienden 1 weekje naar lloret de mar en dan ga ik met de auro op de boot naar mallorca (cala d or) voor een weekje ontspanning en gaan zei weer terug met het vliegtuig. Wordt nog wel een hele rit heb nog niet zo lang mijn rijbewijs en dan dus wel een Mercedes C200 compressor onder mijn reet!!! Gelukkig hebben die andere twee ook een rijbewijs moet alleen even kijken of dat kan met de verzekering etc. Anders leen ik gewoon de auto van paps (is ook mooi) Ga dus in iedergeval niet met de trein of het vliegtuig maar dus eigenlijk puur toevallig met de auto. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou gewoon gaan... mijn vader is een week na 11 september naar NewYork gegaan voor z'n werk en een dag na de aanslagen in Madrid moest hij daar heen. Zijn instelling is lekker positief: je kan er beter na de aanslagen zijn, dan tegelijkertijd met de aanslagen.
Mijn moeder heeft een totaal andere (meer gestresste) instelling: die is toch wel bang voor aanslagen en wil liever niet dat ik rond Pasen naar Londen ga. Ze meent namelijk dat rond christelijke feestdagen daar wel eens aanslagen gepleegd kunnen worden... nouja, op zich heeft ze gelijk dat het dan zou kunnen gebeuren, maar het kan net zo goed morgen of overmorgen gebeuren, dus denk maar niet dat ik thuis blijf. Anders moet je ook niet meer in Amsterdam of Rotterdam komen... wie weet wat daar kan gebeuren...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*eens*
|
Verwijderd
|
Spanje heeft voorlopig zijn portie wel weer gehad.
Zal me niks verbazen als er binnenkort in Engeland, Frankrijk, Duitsland of Nederland wat gebeurd... En tsja, als je daarbij betrokken raakt is het denk ik gewoon een kwestie van op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats zijn. Want hoe groot is nou de kans dat je slachtoffer wordt? |
|
|