Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2004, 15:41
moon
moon is offline
Ik ben er niet zeker van of dit topic hier thuis hoort, maar dat merk ik dan wel.

Vannacht heb ik en vreselijke nachtmerrie gehad waar echt geen einde meer aankwam.
Ik heb weleens vaker nachtmerrie's gehad maar nog nooit zolang achter elkaar. Bovendien gebeurde er iets heel vreemds toen ik wakker werd, iets wat ik nog nooit eerder gehad had. Ik zat er echt nog helemaal in namelijk. Terwijl ik al wakker was dacht ik nog steeds dat ik beschoten werd (daar droomde ik namelijk over). Het was echt zo raar en ik was zo overstuur. Ik heb uiteindelijk een uur van school gespijbeld omdat ik helemaal bij moest komen. Ik was gewoon een beetje gek geworden door die nachtmerrie, echt heel raar. Toen ik na school thuis kwam (ik had gelukkig maar 2 uur les) heb ik de nachtmerrie opgeschreven. 7 vellen papier heb ik met die nachtmerrie gevuld, echt niet te geloven. Hebben jullie ooit weleens zoiets gehad? Dan bedoel ik dus niet de gewone nachtmerrie's die iedereen weleens heeft en waar je met een kloppend hart uit wakker wordt. Ik bedoel een nachtmerrie waarvan je lang nadat je wakker bent, nog steeds denkt dat ie echt is en je de rest van de dag een beetje in de war bent. Hebben jullie dat weleens gehad?
Oud 31-03-2004, 15:53
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Jij zegt: "En dan bedoel ik dus niet van die nachtmerries die iedereen weleens heeft, waarvan je de rest van de dag een beetje in de war bent."

Dat heb ik eigenlijk altijd bij nachtmerries, ik zit er altijd helemaal in en ik denk ook vaak nog dagen dat het echt was en zo, ben er vaak helemaal door in de war Het beste is om het op te schrijven (heb je al gedaan) en er iets mee te doen, volgens mij. Denk na over waarom je zo'n nachtmerrie hebt kunnen hebben, wat het voor jou betekende enzovoorts...

Ik hoop dat je er niet meer last van gaat krijgen, want nachtmerries zijn niet leuk
Oud 31-03-2004, 17:08
leucomelas
leucomelas is offline
jupz, heel vaak. vooral de hele nacht door zodat ik 's ochtends het gevoel heb niet geslapen te hebben. in zo'n nachtmerrie voel, proef en ruik ik alles wat ik meemaakt. *wat het nog beangstigender maakt* wordt vaak huilend wakker, helemaal overstuur, en de rest van de dag spookt het dan door mijn hoofd. gaat dan ook niet weg, als ik er probeer niet aan te denken, komt het later die dag onbewust toch weer in me op. heb hier al lange tijd last van, ben er wel beetje aan gewend, maar toch ben ik elke keer weer zo overstuur.
Oud 31-03-2004, 17:19
Quiana
Quiana is offline
Na overleg gesloten, dit past prima in de algemene droomtopic op Mystiek.

Regels voor berichten