Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
boeiend! boeiend! in-te-re-ssant!
mijn favoriet is shrek. al heb ik om de matrix af en toe ook dubbel gelegen, omdat het zo gecomplkiceerd is, en ik die dag in een tamelijk ongecompliceerde bui was. sleepy hollow was ook erg grappig, dat is echt mijn humor. en dat ik het voortaan sheepy lollo noem maakt het nog erger...
|
Voor de rest heb ik in deze thread niet iets gezien waarom ik heb dubbelgelegen behalve Monty Python and the quest for the holy grail .
Er zijn vast wel meer films waarom ik met tranen in mijn ogen heb gelegen van het lachen, maar op het moment schiet alleen "Orgazmo" mij te binnen (daar speelt trouwens diezelfde vent in die de stem van Mr Garrison van Southpark doet). |
![]() |
|
![]() |
De film waarbij ik het meest heb gelachen op de manier van Hahahaha! + buikpijn en zo is toch zeker wel Robin Hood - The Men in Tights...
Voor de rest bijna alles met Jim Carry (alleen die bekken van die gast al) en nog veel meer..! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film(s) heb je gezien en wat vond je ervan? Verwijderd | 500 | 24-08-2013 21:25 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #117 indigo | 497 | 05-01-2008 18:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Films, TV & Radio |
Twelve Monkeys Verwijderd | 28 | 13-12-2002 15:30 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 |