Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 16:45
charly not
charly not is offline
hellooww,
Laatst had ik een feestje bij iemand thuis. Geen ouders... redelijk veel mensen, veel drank.. je kent et miss. wel wel gezellig. Alleen op gegeven moment gaat iedereen alijtd met elkaar lope te klooien.. Nu dus ook weer. Als ik gedronken heb.. dan doe ik altijd veel meer, logisch.. onder invloed. maar nu vonk et toch wel erg ver gaan.
Ik zat op de bank, en naast mij zat een jongen.. Ik kende em niet, had heel even met hem gepraat. Het was neit echt een spetterend figuur om het zo maar te zeggen Naja, ik weet niet wie er begon, maar we gingen dus gezellig zoenen Had ik dus niet moeten doen.... Alleen we gingen wel steeds verder.. niet op die bank uiteraard maar wel boven en buiten enzo ...
Ik baal naderhand dus behoorlijk. we zijn niet tot 'het' gekomen.. (god zij dank) maarr ik vind et niet echt leuk, gewoon hoe dat gelopen is............
Iemand ook wel zoiets meegemaakt??? En wat was je reactie na die avond/nacht???!!
Oud 04-05-2002, 16:48
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
tja... ik heb weleens met jongens gezoend, terwijl ik erg veel gedronken had... zo ook mijn eerste keer... verder ben ik nooit gegaan met een wildvreemde trouwens

Maar ik heb er nooit spijt van gehad.. het was toch al gebeurd, en de volgende keer zou ik wel beter nadenken (NOT, weet ik nu uit ervaring ) ach, het was ook allemaal niet echt verschrikkelijk

Kus
Oud 04-05-2002, 16:51
lady_x
lady_x is offline
dat ken ik, en heb ik enkele keren gehad...
je drinkt wat en het wordt gezellig met de muziek, dan kus je met een jongen die je nauwelijks kent, niet omdat je verliefd bent maar gewoon voor de lust en de lol.
en dan achteraf bekeken de volgende dag heb ik er altijd spijt van, maar ja dat zijn dingen die kunnen gebeuren eh
Oud 04-05-2002, 19:06
Aurora
Aurora is offline
Neej nooit meegemaakt.. IK weet waar mijn grenzen liggen mbt drank, itt andere mensen..
Oud 04-05-2002, 19:17
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Hoe denk je dat dat is voor diegene die gezoend wordt, denkt dat het wat is en naderhand hoort van niet?
Denk eens na voor je wat doet, zeker als je er spijt van hebt, hou jezelf in de hand zeg...
Oud 04-05-2002, 21:30
Verwijderd
Was een keer naar een groot strandfeest (Beachbop) maar daar kregen ik en een vriendin dus de hele tijd drank van een jongen dus we waren aardig aangeschoten (zeg maar dronken) en we stonden te dansen met nog een jongen en die vriendin moest naar de wc en toen ze terugkwam stond ik met die jongen te zoenen. We stonden dus op een soort podiumpje dus iedereen kon het zien maar dat boeide toen niet... totdat ie met zn hand in mn broek ging aan de achterkant en steeds verder naar voren, en onder mn truitje ging en onder mn bh... Ik had het op dat moment niet helemaal goed door. Daarna vroeg ik nog hoe oud ie was enzo, bleek dat ie 22 was (!!) terwijl ik nog geen eens 16 was toen (ik dacht dat ie hooguit 18 was en dat vond ik nog wel kunnen). Maar achteraf voelde ik me er best wel kut over dat ik dat zomaar heb laten gebeuren. En dat hij dat zomaar doet als jongen van 22 bij een meisje van 15. Ik vond het best triest en ook stom van mezelf maar dat is helaas niet meer trug te keren...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 22:06
charly not
charly not is offline
Citaat:
Howlin_Mad schreef:
Hoe denk je dat dat is voor diegene die gezoend wordt, denkt dat het wat is en naderhand hoort van niet?
Denk eens na voor je wat doet, zeker als je er spijt van hebt, hou jezelf in de hand zeg...

Ik begrijp je antwoord niet helemaal.. Hoezo later hoort dat het niks wordt....??? Nou dat wist ie zelf ook wel hoor! Lijkt me wel althans.
En nou goed.. Owkee... dat gebeurt nu eenmaal. Kun je verder ook niet terug draaien he. En als je gedronken hebt.. gebeuren er soms dingen die je eigenlijk niet gewild had... Maar goed..
Oud 04-05-2002, 23:35
apart persoontje
apart persoontje is offline
ik snap nie da mensen zo veel kunnen drinken, dat ze neit meer weten wat ze doen....
Je kent je grenzen toch?
Oud 04-05-2002, 23:54
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Dat is dus precies wat ik bedoel... Hou jezelf in de hand...
En over mijn antwoord net, ik bedoelde in het geval dat hij het niet wist...
Ik ken genoeg figuren die het niet wisten namelijk. En dat die dingen 'gebeuren' als je dronken bent...
Dat is toch net als kotsen als je teveel gedronken hebt, achteraf (of hier tijdens het kotsen) ben je er helemaal niet blij mee.
Dus je zorgt dan toch dat iets niet gebeurd wat je niet leuk vind?!
(kennelijk wel dus...
Oud 05-05-2002, 00:24
nl2suzy
nl2suzy is offline
Tsja.. je moet denk ik niet zoveel drinken dat je echt niet meer weet wat je doet... Wat is het nut daarvan?.. Je word daar echt niet gelukkiger van ook niet voor een avond...

En tsja.. mij is het dus nog nooit overkomen.. Zou het ook wel erg vinden als dat wel zou zijn gebeurd
Oud 05-05-2002, 00:48
Verwijderd
Nee, nog nooit meegemaakt. Ik kan me wel voorstellen dat je door drank makkelijker iemand zoent (hoewel ik dat nog nooit zo heb ervaren), maar dat je door aangeschoten te zijn echt dingen doet die je eigenlijk niet wilt, getuigt mijns inziens van weinig zelfdiscipline (en misschien wel -respect).
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 01:40
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
charly not schreef:
hellooww,
Laatst had ik een feestje bij iemand thuis. Geen ouders... redelijk veel mensen, veel drank.. je kent et miss. wel wel gezellig. Alleen op gegeven moment gaat iedereen alijtd met elkaar lope te klooien.. Nu dus ook weer. Als ik gedronken heb.. dan doe ik altijd veel meer, logisch.. onder invloed. maar nu vonk et toch wel erg ver gaan.
Ik zat op de bank, en naast mij zat een jongen.. Ik kende em niet, had heel even met hem gepraat. Het was neit echt een spetterend figuur om het zo maar te zeggen Naja, ik weet niet wie er begon, maar we gingen dus gezellig zoenen Had ik dus niet moeten doen.... Alleen we gingen wel steeds verder.. niet op die bank uiteraard maar wel boven en buiten enzo ...
Ik baal naderhand dus behoorlijk. we zijn niet tot 'het' gekomen.. (god zij dank) maarr ik vind et niet echt leuk, gewoon hoe dat gelopen is............
Iemand ook wel zoiets meegemaakt??? En wat was je reactie na die avond/nacht???!!
1: nee

wat vond et jongentje de 8eraf van eigenlijk?
Oud 05-05-2002, 08:37
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik vind het stom dat mensen zeggen dat je door drank niet meer weet wat je doet. ALs dat zo is moet je gewoon voor jezelf bepalen dat je het niet zover laat komen. Doe je dat wel dan zijn de gevolgen voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:11
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Ik vind het stom dat mensen zeggen dat je door drank niet meer weet wat je doet. ALs dat zo is moet je gewoon voor jezelf bepalen dat je het niet zover laat komen. Doe je dat wel dan zijn de gevolgen voor jezelf.
Dit klopt maar het is wel zo dat als je gedronken hebt, je verlangens hoger zijn en je jezelf soms niet meer helemaal onder controle hebt, en dan stomme dingen doet waar je achteraf spijt van hebt.
Oud 05-05-2002, 11:06
Verwijderd
heb ik 1 keer gehad, maar we begonnen pas te zoenen toen hij mij naar huis bracht.
Toen kwam m'n vader naar buiten, vragen waar ik bleef.
We stonden op een pleintje vlakbij m'n huis.
Als m'n vader niet was gekomen weet ik niet wat er verderz was gebeurd...

Een paar weken later kwam ik 'm tegen met uitgaan en daarna heb ik het 6 maanden met hem gehad.
De love of my life...
Alleen jammer dat de kennismaking zow fout verliep...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:37
Piccola
Piccola is offline
Heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt. En eerlijk gezegd vind ik het ook redelijk stom van je! Sorry... Je weet toch wel wat je grenzen zijn of niet dan? Ik ben blij dat ik geen alcohol drink! Ik vind dat het alleen maar voor rotzooi zorgt, tenzij je natuurlijk je grenzen kent! Dan is het geen probleem verder.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:22
zeep007
zeep007 is offline
ik heb een hekel aan mensen die niet meer weten wat ze doen na een paar borreltjes en helemaal als ze daarna zeggen dat het nooit weer zou gebeuren en het eerst volgende feestje het weer net zover is. leer je verantwoordelijkheden eens kennen...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:22
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt. En eerlijk gezegd vind ik het ook redelijk stom van je! Sorry... Je weet toch wel wat je grenzen zijn of niet dan? Ik ben blij dat ik geen alcohol drink! Ik vind dat het alleen maar voor rotzooi zorgt, tenzij je natuurlijk je grenzen kent! Dan is het geen probleem verder.
Mee eens
Oud 05-05-2002, 14:27
Dotcom
Dotcom is offline
't Is vooral vervelend voor de jongen als je zoiets doet. Laat dan liever direct na het zoenen weten dat je verder niks met hem wil.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 15:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Nee, nog nooit meegemaakt. Ik kan me wel voorstellen dat je door drank makkelijker iemand zoent (hoewel ik dat nog nooit zo heb ervaren), maar dat je door aangeschoten te zijn echt dingen doet die je eigenlijk niet wilt, getuigt mijns inziens van weinig zelfdiscipline (en misschien wel -respect).
misschien wel zelfrespect? Ik weet wel zeker dat het getuigt van weinig zelfrespect.
Ik vind alcohol een dom excuus om dingen te doen die je eigenlijk niet wil Alcohol zorgt er niet voor dat je het wel gaat willen.. En zelfs als je makkelijker wordt, kun je nee zeggen.
Zelfde als alcohol als excuus gebruiken bij het vreemdgaan. Slaat nergens op. Zelfs met alcohol op komt het woordje "nee" nog in je woordenboek voor...

Verder ben ik het helemaal met je eens, nare man!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:45
charly not
charly not is offline
nou goed.... et ligt ook wel een beetje anders dan jullie misschien denken.....
Kijk, Het is gewoon gezellig.. iedereen heeft wat op etc etc. Ken je vast wel??! En dan denk je gewoon nergens meer bij na.. Gewoon het is gezellig.... >> je ziet morgen wel... Als je bergijpt wat ik bedoel. Op zo'n manier. Dus niet dat ik 1 of ander kansloos figuur ben die zich helemaal lam loopt te zuipen.. want dat is neit zo. het is gewoon op dat moment.. en op dat moment is het wel grappig.. maar als je er de volgende dag bij na gaat denken.... dan denk je van Kut... En dat is dan weer dom.
Maar goed.
Reageren

Regels voor berichten