Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat is dus precies wat ik bedoel... Hou jezelf in de hand...
En over mijn antwoord net, ik bedoelde in het geval dat hij het niet wist... Ik ken genoeg figuren die het niet wisten namelijk. En dat die dingen 'gebeuren' als je dronken bent... Dat is toch net als kotsen als je teveel gedronken hebt, achteraf (of hier tijdens het kotsen) ben je er helemaal niet blij mee. Dus je zorgt dan toch dat iets niet gebeurd wat je niet leuk vind?! (kennelijk wel dus... ![]()
|
Tsja.. je moet denk ik niet zoveel drinken dat je echt niet meer weet wat je doet... Wat is het nut daarvan?.. Je word daar echt niet gelukkiger van ook niet voor een avond...
En tsja.. mij is het dus nog nooit overkomen.. Zou het ook wel erg vinden als dat wel zou zijn gebeurd ![]()
|
Verwijderd
|
Nee, nog nooit meegemaakt. Ik kan me wel voorstellen dat je door drank makkelijker iemand zoent (hoewel ik dat nog nooit zo heb ervaren), maar dat je door aangeschoten te zijn echt dingen doet die je eigenlijk niet wilt, getuigt mijns inziens van weinig zelfdiscipline (en misschien wel -respect).
|
![]() |
||
Citaat:
_____________________ dan weet je dus voor de volgende keer, dat je óf niet gaat, óf niet te veel drinkt.... wat vond et jongentje de 8eraf van eigenlijk?
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
heb ik 1 keer gehad, maar we begonnen pas te zoenen toen hij mij naar huis bracht.
Toen kwam m'n vader naar buiten, vragen waar ik bleef. We stonden op een pleintje vlakbij m'n huis. Als m'n vader niet was gekomen weet ik niet wat er verderz was gebeurd... ![]() Een paar weken later kwam ik 'm tegen met uitgaan en daarna heb ik het 6 maanden met hem gehad. De love of my life... ![]() Alleen jammer dat de kennismaking zow fout verliep... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt. En eerlijk gezegd vind ik het ook redelijk stom van je! Sorry... Je weet toch wel wat je grenzen zijn of niet dan? Ik ben blij dat ik geen alcohol drink! Ik vind dat het alleen maar voor rotzooi zorgt, tenzij je natuurlijk je grenzen kent! Dan is het geen probleem verder.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind alcohol een dom excuus om dingen te doen die je eigenlijk niet wil Alcohol zorgt er niet voor dat je het wel gaat willen.. En zelfs als je makkelijker wordt, kun je nee zeggen. Zelfde als alcohol als excuus gebruiken bij het vreemdgaan. Slaat nergens op. Zelfs met alcohol op komt het woordje "nee" nog in je woordenboek voor... Verder ben ik het helemaal met je eens, nare man! |
![]() |
|
nou goed.... et ligt ook wel een beetje anders dan jullie misschien denken.....
Kijk, Het is gewoon gezellig.. iedereen heeft wat op etc etc. Ken je vast wel??! En dan denk je gewoon nergens meer bij na.. Gewoon het is gezellig.... >> je ziet morgen wel... Als je bergijpt wat ik bedoel. Op zo'n manier. Dus niet dat ik 1 of ander kansloos figuur ben die zich helemaal lam loopt te zuipen.. want dat is neit zo. het is gewoon op dat moment.. en op dat moment is het wel grappig.. maar als je er de volgende dag bij na gaat denken.... dan denk je van Kut... En dat is dan weer dom. Maar goed. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Bibliosaai #1872 Verwijderd | 500 | 18-09-2013 10:58 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #122 Verwijderd | 491 | 01-03-2008 09:55 | |
Liefde & Relatie |
Weekendrelatie vs. eigen dingen doen Missy1234567890 | 37 | 17-10-2007 11:04 | |
Psychologie |
Ouder worden Lord Dolphin | 17 | 29-05-2006 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Liefde & Relatie |
"Uitgaansgedrag" ZerO | 22 | 30-03-2004 00:08 |