Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2002, 18:06
de goeie fee
de goeie fee is offline
Heeeej iedereen....

normaal zen ik een happy meiske , ma ik zen gisteren onverwacht gedumpt
allee, den dag ervoor krijg ik nog bloemekes en er is wel wa meer gebeurd en dan zegt hij mij op msn (!) da hij liever een tijdje alleen zou zijn, da ik meer waard ben dan hem, da hij nie meer voelt wa hij int begin voelde.... allee, hij heeft kortom alle excuses genoemd die er zijn om iemand vriendelijk te dumpen, maar geen één klopte echt. Dan had hij gevraagd om me vandaag te zien, ik had ingestemd, ma toen praatte ik op school me enkele mensen die het verschrikkelijk erg vonden voor mij 'omda wij zo'n lief koppeltje waren' en die zaten zo wa te stoken van 'hij is u nie waard' enzo. Na een hele dag ondergedompeld te zijn in zo'n dinges, wou ik hem nie meer zien en ik stuur dus een smske da ik hem nie wou zien, da een en ander duidelijk geworden was, da ik momenteel nog veel te kwaad was om hem te zien. Hij heeft totaal nie gereageerd
Een vriend van me, die een oogje op me heeft, heeft een superonvriendelijke mail naar hem gestuurd met de boodschap da hij een ongelofelijke kl**tzak was nu hij me heeft gedumpt op zo'n ontactvolle manier
jongens pls, wat moet ik doen ---> IK WIL EM TERUG !!!!
Oud 03-05-2002, 23:27
lady_x
lady_x is offline
je wil hem terug maar hij zou liever alleen zijn, tja probeer eens met hem te praten ofzo
Oud 04-05-2002, 08:10
de goeie fee
de goeie fee is offline
ja maar hij zegt da zijn beslissing vast staat. O my god, hij wil vrienden blijven, er MOET een manier zijn om hem terug te winnen....
Oud 04-05-2002, 09:16
DJken
DJken is offline
Citaat:
Een vriend van me, die een oogje op me heeft, heeft een superonvriendelijke mail naar hem gestuurd met de boodschap da hij een ongelofelijke kl**tzak was...
*Ontopic*

Aaaaargh ten eerste vind ik dat zo een geslijm van uwe vriend...

Sorry om het te zeggen, maar ik haat zulke mensen...

Zo tonen dat hij om jou geeft terwijl hij in zijn achterhoofd maar aan 1 ding denkt... jou....... egoïst....

Die moet je zeker nie nemen !!!

*topic*

Hij zit met een innerlijk conflict... en door nog meer problemen te zoeken (zoals diene sms van jou) geraakt hij nog meer in conflict...

Je had beter eens goed gepraat met hem (onder 4 ogen) Misschien ziet hij dan juist dat hij jou doodgraag ziet... Ofwel laat je hem een weekje met rust... zodat hij er kan over nadenken, en je weet nooit zal hij jou beginnen missen en komt hij automatisch terug bij jou

greetz

DJken
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 12:24
chanel
chanel is offline
oke, dit klinkt misschien echtheel lullig, maar als hij echt geen verkering met je wilde, en t daarom heeft uitgeaakt denk ik niet dat hij jou nog wel terug wil. Ik snap wel dat jij HEM wel terug wil..maar hij heeft t niets voor niets uitgemaakt..
Misschien kan je hem beter 2 maandjes de tijd geven en een keer een gesprek met hem beginnen

Chanel
Oud 04-05-2002, 13:03
kirsten
kirsten is offline
Ja, je wil hem terug maar dan als hij vraagt van je te zien, zeg je nee, dan moet je daar de gevolgen maar van dragen.
Oud 05-05-2002, 12:36
Verwijderd
Citaat:
de goeie fee schreef:
er MOET een manier zijn om hem terug te winnen....
nou zo niet hoor..

Maar ja ,beetje rondhangen bij hem ...laten zien wat ie met je mist...beetje jaloers maken ( ga vanavond naar de film met m'n buurjongen enzo ) maak hem een beetje jaloers en trek uit zijn reactie zijn conclusie
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:05
apart persoontje
apart persoontje is offline
ik vind het truowens achterlijk dat die andere jongen die mail heeft gestuurd, het is toch iets tussen hem en jou, daar horen anderen zich niet mee te bemoeien.
ALs ik jou was, zou ik een mailtje sturen, dat je net van dat mailtje hebt gehoord en dat je het daar totaal niet mee eens ben (dat die gestuurd is) en dat je dat smsje had gestuurd doordat je van iederren commentaar kreeg en dat je hem nog graag een keer wilt spreken, en dan kun je er nog achter zetten, als vrieden (als jij dat wilt)
Reageren

Regels voor berichten