Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2002, 19:39
Sommetje
Sommetje is offline
Hoe is jullie godsdienstdocent (indien je gezegend ben dat je dit vak hebt)? Is hij/zij vaag? Vertel er wat over.

Zelf heb ik niet zulke goede ervaringen met de twee godsdienstdocenten die ik heb.
Oud 24-04-2002, 09:20
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
die van mij is erg weird
héle verhalen, hij dwaalt altijd onwijs af. Hij praat supersnel, maar is nog net te volgen. Staat soms de hele les met een stok door de klas te zwaaien (hartstikke eng) .
Hij is ook van de schoolleiding, komt altijd pas op de helft van het uur aanzetten (misschien daarom dat 'ie de rest van het uur zo snel praat), gaat dan eerst vaak nog dingen regelen over absentie enzo, dreigt altijd met straf maar doet het niet (523 uur enzo) en als je vraagt of je even weg mag zegt 'ie nee. En dan is het de bedoeling dat je gewoon toch gaat ofzo. Vaag figuur dus Maar ik vind 't wel best
Oud 24-04-2002, 13:36
Mik-mother
Mik-mother is offline
Bij ons is het heel simpel: wij moeten een heel lesuur lang een presentatie houden, de laatste 10 minuten stelt hij een paar strikvragen over het onderwerp en dan mogen we weer gaan. Lesgeven doet ie dus nauwelijks, wij verzorgen het grootste deel van de les zelf. Verder is ie oud en verschrikkelijk precies (alle tafeltjes moeten netjes achter elkaar staan, als je op de verkeerde plek zit moet je meteen verhuizen, elk verkeerde woord wordt verbeterd). Kun je nagaan hoe gezellig die twee uren in de week zijn!
Oud 24-04-2002, 14:25
x Gurl x
x Gurl x is offline
Die van ons zet iedreen op alfabetische volgorde in de klas zodat ik al 2 jr langs de grootste nerd van de klas zit
Oud 24-04-2002, 14:36
koelkastje
koelkastje is offline
Ik heb er twee gehad. De ene, leeft echt voor haar vak, de hele klas hangt vol met bijbelse posters en teksten, je krijgt iedere week opgave en daar moet je dan vragen bij maken (zodat je de hele Bijbel doorgaat) de week daarna wordt het nagekeken en krijg je er een overhoring over, waar het gemmiddelde cijfer ongeveer een 9 van is. Zij doet (geloof ik) alleen de onderbouw.
Dan is er nog een andere leraar, die is erg relax, die pakt de tv stopt een video band in de recorder en de klas is weer voor 3 lessen zoet. Af en toe wat stof en dan een overhoring. Hij is erg makkelijk (mocht zelfs een keer me proefwerk afmaken nadat ik een opgaven 'vergeten' was, ff snel bij de buren gekeken, en het blaadje terug gevraagd (mocht gewoon))
We hebben er nog 1 maar die heb ik nooit gehad, dus echt erg zijn ze niet hoor was altijd wel een makkelijke les. (je mocht eten, drinken, spelletjes spelen etc.)
Oud 24-04-2002, 16:19
Kat
Kat is offline
Wij hebben wel levensbeschouwing gehad, dat si wel te vergelijken.
de eerste was vader abraham, een of andere zwaar trietste ouwe man met een grijze baard. beetje een zielig geval, kon geen orde houden, controleerd voor en na elke las wat er op de tafels geschreven staat, zodat ie kan zien wie het gedaan heeft. zielig.
de tweede was een vrouw, beetje vaag figuur, die heb ik maar twee maanden gehad ofzo, toen ging ze weg.
de derde was ook erg appart, hij leek een beetje op een piraat, hij had alleen nog zo'n rooie doek om zijn hoofd nodig en een lapje voor z'n oog, een houten been, dan wassie helemaal compleet. dat was zo'n millieufreak, hij wilde niet dat er van die plasticjes tussen de worst werden gedaan bij de hema, dat was onzin, en hij gebruikte altijd 1 boodschappentas, zodat hij geen plastic tasjes hoefde te verbruiken. En hij vond eigenlijk dat wij dat ook zo moesten doen. vreselijk.
verder valt het wel mee, ik ben er nu helemaal van af.
Oud 24-04-2002, 16:45
Balance
Balance is offline
ze waren bij ons altijd nogal vaag:
ééntje had altijd bretels om; óf zo fel mogelijk óf zoveel kleuren als mogelijk... zo leek het altijd wel!
maar wel grappige gast verder

de rest waren een beetje van die mensen die je altijd overal maar op moeten wijzen en het altijd beter wisten. maar dan niet op een super irritante manier als de rest van de docenten.

maar dit jaar is de docente al vanaf begin oktober overspannen dus we hebben nu al een half jaar geen levo meer!
Oud 30-04-2002, 21:29
Aurora
Aurora is offline
Het was een gigantische lul die vertelde over zn zelfmoordpogingen, dat mensen die in Goes-Noord woonden asociaal zijn etc..echt een ontzettende ongelooflijke klootzak.. niet normaal :@:@:@
Oud 01-05-2002, 14:27
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
bloem schreef:
Het was een gigantische lul die vertelde over zn zelfmoordpogingen, dat mensen die in Goes-Noord woonden asociaal zijn etc..echt een ontzettende ongelooflijke klootzak.. niet normaal :@:@:@
Eng! Dat mag zomaar?
Oud 03-05-2002, 11:12
Severus
Severus is offline
Citaat:
x Gurl x schreef:
Die van ons zet iedreen op alfabetische volgorde in de klas zodat ik al 2 jr langs de grootste nerd van de klas zit
Hahaha! Jij hebt meneer Philipsen!

Maar ik weet hoe het voelt, hoor, vanaf de 2e t/m 5e klas heb ik steeds les gehad van Philipsen. Gelukkig hoefden wij alleen nog in de 3e klas op alfabetische volgorde te zitten (ik zat gelukkig nooit naast een nerd), daarna, als je in de bovenbouw zit, hoeft dat helemaal niet meer. Dan mag je helemaal zelf weten waar je zit. Alleen, als je dan helemaal alleen achterin zit, moet je wel verplicht voorin komen zitten, dus dat is ook weer minder.

Ripper
Oud 03-05-2002, 11:47
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Heb wel een levensbeschouwing docent

En dies echt veeeeeeeeeeeeg!

Hij's homo, vol met humor, heeft overal commentaar op, is gewoon totally cool!!
Oud 09-05-2002, 21:24
Verwijderd
zo:

dat zegt genoeg lijkt me :/
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 12:20
Stff
Stff is offline
in de 1ste en 3de was het zwaar relaxed, zat altijd tijdens proefwerken enzo met zn ogen dicht zn brood te eten je kon gewoon blaadjes wisselen
in de 2de een raaar wijf wat geen orde kon houden
in de 4de (nu) ook een vrouw die geen orde kan houden, 5 moeten al bij een andere gd docent zitten die SUPER streng is
Reageren

Regels voor berichten