Advertentie | |
|
![]() |
|
ik kan het me echt niet meer herinneren
![]() ik heb wel nog een pop, die heet Lara. Ik kreeg em toen ik 2 was en omdat mijn moeder me eigenlijk Lara wilde noemen, maar mn vader het daar niet mee eens was, heeft ze die pop maar zo genoemd ![]() editje: ik had een stoffen clown die Kees heette ![]() Laatst gewijzigd op 04-07-2003 om 00:14. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Chita de aap, Kat de kat en Hond de hond. En voor de rest vond ik knuffels stom en werden ze meestal gelijk na de aankoop onderworpen aan een bezoekje aan het ziekenhuis. ("Zo, meneer de beer, u bent ziek. Nou moet je long geamputeerd worden. Het doet geen pijn hoor, daar krijgt u een pilletje voor. Zuster Alex, pak jij het keukenmes even?" Jaha, samen met een vriendinnetje knuffels uitpluizen, leuk was dat.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vond knuffels en dergelijke altijd ontzettend stom, maar vroeger had ik wel een fototoestel waar een pipo uit kon springen wanneer je op een knopje drukte. Aan dat toestel zat ook een draadje waarmee je het ding vast kon houden en dat noemde ik altijd mijn mookje.
Ik hield dat fototoestel altijd vast en met dat mookje wreef ik altijd over mijn wangen en gezicht. Nu ik eraan denk: volgens mij heb ik dat ding nog ergens boven liggen. Moet ik eens op gaan zoeken. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn aller-aller-aller-lievelings knuffel van vroeger heet Plokkie. Ze bestaat nog steeds, maar ligt een beeetje uit elkaar. Het is een heel lief lappenpopje van een hele zachte stof
![]() Verder heb ik nog Meneer Das gehad, een das natuurlijk waarmee ik ook een paar jaar sliep.. En Fred, ik dacht dat hij zo heette toen iemand het zei, maar ze bedoelden juist dat het een fret was... Maar goed, Fred dus voor mij ![]() Ennn... nu heb ik Muis, een vrij grote muis uit een muizenfamilie. Hij is de grootste, en heel erg lief ![]() ![]() Verder nog veel knuffels gehad waar ik niet zo vaak mee sliep, alleen mee speelde. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
vraag maar raak Verwijderd | 500 | 16-11-2008 12:26 | |
De Kantine |
het Vragenvuur #3 Kitten | 500 | 08-02-2007 15:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |