Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2004, 07:57
lso
lso is offline
Er staat hieronder ergens een vrij concrete situatie waar t al niet meer gaat over 'kan het' of 'kan het niet'

.. Kan je een vriendin hebben maar erg veel gevoelens voor iemand anders... terwijl dat je weet dat je houdt van je vriendin?

thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2004, 08:04
Gwinnie
Gwinnie is offline
Ja, dat kan...

maar.. je zegt zelf dat er al een topic over is. waarom open je er dan nog 1?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 12:29
lso
lso is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 10-02-2004 @ 09:04:
Ja, dat kan...

maar.. je zegt zelf dat er al een topic over is. waarom open je er dan nog 1?
Een meisje vertelde dat haar vriend een tijdje wat had gevoeld voor iemand anders en dat ze dat nu te weten kwam, en dat ze niet wist wat doen..

Ik ben ontzettend verliefd geworden op n jongen die reeds lange tijd samen is met zijn vriendin. voor zij samenwaren heeft hij heel lang achter me aangelopen maar toen konden we geen relatie hebben. Hij laat me dikwijls weten dat hij me mist, dat hij soms wel eens droomt van ons en ... maar.. hij houdt van haar zegt hij. Ik heb het er moeilijk mee. Zoals hij me zelf zei 'ik ben van het principe dat je niet van twee mensen kan houden maar...'

ik weet het ook niet..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 12:57
Balance
Balance is offline
Ja, want houden van en verliefd zijn, kunnen twee totaal verschillende dingen zijn.
Oud 10-02-2004, 13:53
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
lso schreef op 10-02-2004 @ 13:29:
Ik ben ontzettend verliefd geworden op n jongen die reeds lange tijd samen is met zijn vriendin. voor zij samenwaren heeft hij heel lang achter me aangelopen maar toen konden we geen relatie hebben.
dat heb ik dus ook gehad alleen toen was ik ook knetter op hem maar kon tegelijkertijd mijn ex niet loslaten (vraag me niet waarom) toen ben ik met mn ex op vak gegaan (dat was al geboekt voor t uitging) en heb dus pas een jaar later iets met mn huidige vriend gekregen...die toen dus al bezet was maar meteen toen we weer veel met elkaar omgingen werden we weer stapelverliefd (gelukkig maar want ik kon mezelf wel voor mn kop slaan dat ik m had laten lopen t jaar ervoor) nu hebben we inmiddels bijna 2 jaar iets
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 15:29
lso
lso is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 10-02-2004 @ 14:53:
dat heb ik dus ook gehad alleen toen was ik ook knetter op hem maar kon tegelijkertijd mijn ex niet loslaten (vraag me niet waarom) toen ben ik met mn ex op vak gegaan (dat was al geboekt voor t uitging) en heb dus pas een jaar later iets met mn huidige vriend gekregen...die toen dus al bezet was maar meteen toen we weer veel met elkaar omgingen werden we weer stapelverliefd (gelukkig maar want ik kon mezelf wel voor mn kop slaan dat ik m had laten lopen t jaar ervoor) nu hebben we inmiddels bijna 2 jaar iets
Leuk voor je!!!!

Hij durft me niet meer zien omdat ie weet dat wat voor gevoelens dat teweeg brengt.. is toch niet gezond...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 16:05
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
lso schreef op 10-02-2004 @ 08:57:
Er staat hieronder ergens een vrij concrete situatie waar t al niet meer gaat over 'kan het' of 'kan het niet'

.. Kan je een vriendin hebben maar erg veel gevoelens voor iemand anders... terwijl dat je weet dat je houdt van je vriendin?

thx
Ja, dat kan en dat betekent dat hij dus niets met jou wil. Je bent waarschijnlijk gewoon een hele goede vriendin voor hem, maar ik denk meer niet.
Ik vraag me af of het echt heel erg gunstig is voor een relatie om zoveel om iemand anders te geven, maar in principe kan het denk ik best wel goed gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 20:01
Verwijderd
Citaat:
lso schreef op 10-02-2004 @ 08:57:

thx

Dat kan wel degelijk.. Ik heb n vriendje (mooi, lief, leuk, aardig, cool, alles wat ik wil) maar ik heb nog n goede vriend.. en daar hou ik toch nog wel n beetje erg veel van.. Dat kan dus ja.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 20:02
Dennisss
Dennisss is offline
Het zou kunnen dat je een vriendin hebt maar eigenlijk ook wel erg verliefd bent op een meisje dat bijvoorbeeld... 116,2Km verderop woont. Als je weet dat je haar nooit zult zien en dat het niks kan worden dan ga je toch verder met je leven, en dan kan het gebeuren dat je dus een vriendin krijgt waar je echt veel van houdt. maar dan kan je dus stiekem ook iets blijven voelen voor die ander ja...
Oud 11-02-2004, 14:09
lso
lso is offline
krijg net n berichtje.. hij voelt erg veel voor me en dat maakt hem soms een beetje bang..

moet k nu niets meer laten horen.. omdat ik hem in de war laat..

Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 16:56
Jordi
Jordi is offline
Vervelend. Maar ik denk dat hij wel gelijk heeft. Hij geeft heel veel om jou, maar je moet niet vergeten dat hij meer geeft om zijn vriendin. Misschien ziet hij zijn gevoelens voor jou nu als een bedreiging voor zijn relatie en wil hij die (natuurlijk) koste wat het kost behouden.

En voor jou is het misschien ook wel beter. Zo kun je beter over hem heen komen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 08:49
lso
lso is offline
Hij .. verlangt naar me.. en droomt van ons maar hij weet dat t niet kan.. hij vraagt me wel.. om .. of k met hem n stapje verder wil seksueel..

t is geen slechte jongen!

k weet niet wat doen..
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 10:44
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb in de sitiatie van die vriendin van hem gezeten. Mijn vriend had gevoelens voor een ander. Hij heeft mij dat pas achteraf verteld toen hij het met haar allemaal al lang en breed had zitten bespreken. Hij heeft me daar zoveel pijn mee gedaan.

Heb een beetje respect voor dat meisje en hun relatie en laat die jongen verder met rust. Hoe moeilijk het ook voor jou is. Op deze manier schiet je er ook weinig mee op, want hij is blijkbaar niet van plan haar voor je te verlaten.

Ga verder met je leven en doe dat zonder hem.

En wat een vreselijke zak trouwens dat hij je gewoon vraagt of hij vreemd mag gaan met je.
Oud 20-02-2004, 10:46
lso
lso is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-02-2004 @ 11:44:
Ik heb in de sitiatie van die vriendin van hem gezeten. Mijn vriend had gevoelens voor een ander. Hij heeft mij dat pas achteraf verteld toen hij het met haar allemaal al lang en breed had zitten bespreken. Hij heeft me daar zoveel pijn mee gedaan.

Heb een beetje respect voor dat meisje en hun relatie en laat die jongen verder met rust. Hoe moeilijk het ook voor jou is. Op deze manier schiet je er ook weinig mee op, want hij is blijkbaar niet van plan haar voor je te verlaten.

Ga verder met je leven en doe dat zonder hem.

En wat een vreselijke zak trouwens dat hij je gewoon vraagt of hij vreemd mag gaan met je.
ik heb hem nu een tijdje met rust gelaten,.. hij contacteerde me.. hij maakt mn hoofd zot.. ik zei hem dat hij moet kiezen, hij wil niets meer dan seksueel alhoewel dat er gevoelens zijn.. hij zegt haar niet te willen bedriegen, maar ik vrees dat ik dat al zeker bedriegen vind... hij mag niet met mijn voeten spelen, t wordt pijnlijk..

Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 11:02
kayce
kayce is offline
Zulke dingen zijn altijd pijnlijk. Meisje denk vooral aan jezelf. WAt wil jij nu? Zou jij zelf een jongen willen die zoiets bij zijn vriendin pikt. HIj vraagt of je seksueel wat met hem wil, terwijl hij gewoon nog een vriendin heeft, die hij niet op wil geven. Meid met hem wordt je neit gelukkig. Zoek een lieve jongen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 14:02
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-02-2004 @ 11:44:
En ook dat hij jouw gevoelens probeert te misbruiken om seks met je te hebben.

Hij zegt dat hij om je geeft, maar ik vind dit daar niet echt blijk van geven. Hij wil blijkbaar gewoon seks en hij wil jou daarvoor gebruiken, omdat jij waarschijnlijk toch geen nee kunt zeggen, omdat je verliefd bent op hem. Echt laag.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 15:07
lso
lso is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 20-02-2004 @ 15:02:
En ook dat hij jouw gevoelens probeert te misbruiken om seks met je te hebben.

Hij zegt dat hij om je geeft, maar ik vind dit daar niet echt blijk van geven. Hij wil blijkbaar gewoon seks en hij wil jou daarvoor gebruiken, omdat jij waarschijnlijk toch geen nee kunt zeggen, omdat je verliefd bent op hem. Echt laag.
Maar zo is ie niet.. en eerlijk.. k twijfel maar ik weet dat t om de verkeerde redenen is.. hij betekent zoveel voor me
ik weet dat hij meer voelt maar hij moet het durven toegeven.. ik heb hem gevraagd wat hem tegenhoudt..

hij antwoordde

1) onze vriendschap (??? - zou nu ook gebeuren toch)
2) zijn relatie (zou toch ook al op t spel staan nu...)

...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 15:34
miekmuis
miekmuis is offline
Hij neemt contact met jou op, dan moet je gewoon zeggen dat hij dat niet meer moet doen. Op deze manier worden er 2 mensen ongelooflijk gekwetst, jij en zij, want ze komt er heust wel achter.
Hij komt er lekker makkelijk mee weg, want zij weet van niks en jij weet het wel maar bent zo gek op hem dat je niet inziet hoe vreselijjk fout hij bezig is en wat een ongelooflijke kutstreek hij zijn vriendin levert.
Wat moet je uberhaupt met een jongen die zo makkelijk over een ander zijn gevoelens heen walst? Cliche misschien, maar waarom zou hij bij jou niet precies hetzelfde flikken?
Hou lekker de eer aan jezelf en laat hem in zijn sop gaarkoken.
Oud 20-02-2004, 18:47
lso
lso is offline
Verlangen is zo groot hem te zien.. k mocht m nooit meer zien van zijn vriendin omdat zij wist van zijn vroegere gevoelens voor me (van de mijne niets) geen afscheid kunnen nemen..

begrijp je en weet dat je gelijk hebt... mijn gedachten staan niet stil...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 18:58
miekmuis
miekmuis is offline
Tsjah, ik snap dat als je verliefd op iemand bent en diegene je ook nog vraagt om seksueel contact met hem te hebben, het erg moeilijk is om dat te weerstaan, maar denk alsjeblieft goed na over hoeveel pijn het dat meisje gaat doen, die hier helemaal niks aan kan doen, en hoeveel pijn het jou achteraf gaat doen, als de verliefdheid wat is gezakt en je je realiseert wat hij jullie allemaal flikt.

Nogmaals, hou de eer aan jezelf en laat hem uit je leven verdwijnen meisje, als een jongen met een vriendin gaat voorstellen om seksueel contact met je te hebben is er echt iets niet goed met hem.
Oud 20-02-2004, 19:09
lso
lso is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-02-2004 @ 19:58:
Tsjah, ik snap dat als je verliefd op iemand bent en diegene je ook nog vraagt om seksueel contact met hem te hebben, het erg moeilijk is om dat te weerstaan, maar denk alsjeblieft goed na over hoeveel pijn het dat meisje gaat doen, die hier helemaal niks aan kan doen, en hoeveel pijn het jou achteraf gaat doen, als de verliefdheid wat is gezakt en je je realiseert wat hij jullie allemaal flikt.

Nogmaals, hou de eer aan jezelf en laat hem uit je leven verdwijnen meisje, als een jongen met een vriendin gaat voorstellen om seksueel contact met je te hebben is er echt iets niet goed met hem.
dank je
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 19:14
miekmuis
miekmuis is offline
Alsjeblieft.

Ik bedoel het trouwens niet zo bot als ik misschien overkom, maar het haalt verse wonden bij me open en daar word ik niet zo vrolijk van
Oud 20-02-2004, 19:15
Denise84
Denise84 is offline
Tja..
Oud 22-02-2004, 01:26
kayce
kayce is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 20-02-2004 @ 20:14:
Alsjeblieft.

Ik bedoel het trouwens niet zo bot als ik misschien overkom, maar het haalt verse wonden bij me open en daar word ik niet zo vrolijk van
Als je het niet zelf mee had gemaakt, had je nog gelijk gehad.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 09:34
lso
lso is offline
Ik heb hem gevraagd wat hij dan echt voelt.. of hij ook nog gevoelens heeft en of hij dan beter niet eerlijk is tegen zichzelf en ons..

hij zegt dat het aanvoelt als een eerste verliefdheid, kriebels, vlinders, steeds denken...
x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2004, 18:29
lso
lso is offline
Hij stuurde me vanavond hetvolgende:

Belle, ik kan aan niemand anders denken, ik besef voor mezelf dat ik moet kiezen...

toen ik hem vroeg wat zijn hart en verstand hem zeiden
zei hij.. mijn verstand zegt bij haar te blijven mijn hart ligt bij..

ik laat hem nu even met rust, ik denk dat hij tot besef kwam dat dit niet langer kan..

Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 07:38
lso
lso is offline
Ok mensen, k heb hulp nodig ik voel me zo rot... echt ..

eergisteren stuurde hij me steeds berichtjes dat zn hart blijkbaar mij ligt en dat hij weet dat hij moet kiezen. Hij heeft me dan ook gevraagd of we vorige nacht niet eens konden mailen.. de hele nacht door (onze telefoonrekeningen zijn al van beide zeer hoog)..

Nu, normaal gezien slaap ik s nachts maar ik verlangde erg naar 22u want dan begon zijn nachtdienst. Ik was van plan hem te zeggen wat ik wou zeggen en dat is dat k liever zou hebben dat hij ons niet aan het lijntje houdt..

Het eerste uur stuurde hij veel mailtjes... We zeverden en hij zei ook dat hij geen plannen had voor deze namiddag. Omdat dat mij wel goed uitkwam en we eindelijk van twijfels en problemen zouden afzijn vroeg ik hem of hij niet eens wat wilde gaan drinken. Dat zou m verdikke duidelijkheid brengen en er een eind aan maken..

Hij reageerde dat hij niet wist wat daarop te antwoorden. Daarop stuurde ik hem een redelijk lange mail waarin ik uitlegde dat het feit dat hij me niet wilde zien omwille van zijn gevoelens, dat dat niet gezond was en dat hij ook helemaal niets meer mocht of moest verwachten dan geklets maar dat we met een serieuze babbel gewoon eens een stap verder zouden geraken..

Daarop reageerde hij niet meer.. ik heb m enkele smsjes gestuurd waarin ik zette dat hij moest reageren.. maar niks kreeg ik terug. Na twee uur nutteloos wachten tot 3u ging ik slapen, maar ik kon niet slapen. Ik heb m nog wel iets gestuurd. Deze morgen stuurde hij me een smsje dat er niks aan de hand was en dat hij veel werk had en weg moest op verplaatsing. Hij zette in zijn smsje dat hij me een mailtje had gestuurd. Hij ging nu slapen.

Ik kom beneden en open mijn mailbox: en ik lees 'sorry belle, kun je je vraag nog eens herhalen.. ik antwoord je er deze avond op'..

niks dus...!!!!!!!! en tegen vanavond is de namiddag alweer voorbij.

Alsjeblieft ik hou t niet meer uit, ik moet gewoon duidelijkheid hebben in plaats van berichtjes waarin hij zich blootgeeft en dan weer plotse afstandelijkheid waarin hij t zichzelf beklaagt..

Ik hoop dat iemand moeite doet dit voor me te lezen..

x
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 08:39
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
lso schreef op 26-02-2004 @ 08:38:
*heel verhaal*
hij heeft een vriendin, hij vind jou leuk *zegt ie!* jij bent totaal hoteldebotel op hem en hier klopt iets niet.... als hij jou echt leuk zou vinden, verliefd op je zou zijn dan zou hij het uitmaken met zijn vriendin. het sneue feit dat ie een stapje verder wil met je op seksueel gebied is volkomen belachelijk, hij heeft een vriendin en wil haar niet kwijt, terwijl hij met jou wil gaan vunzen.... ik vind het maar een vies ventje.... kan me zo kwaad maken om al die jongens die alleen maar willen scoren etc.... ohja, en dat hij ook nog eens gereageerd had met het excuus "kun je je vraag nog eens herhalen?" is zo zwak! hij heeft het wel degelijk begrepen en vertikt het gewoon er antwoord op te geven..... als ik jou was zou ik hem helemaal uithoren, over waarom ie iets met jou wil doen? wat ie voor zijn vriendin voelt... maar volgens mij is hij niet al te eerlijk....
naja, anyway succes
x tanja
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 08:45
lso
lso is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 26-02-2004 @ 09:39:
hij heeft een vriendin, hij vind jou leuk *zegt ie!* jij bent totaal hoteldebotel op hem en hier klopt iets niet.... als hij jou echt leuk zou vinden, verliefd op je zou zijn dan zou hij het uitmaken met zijn vriendin. het sneue feit dat ie een stapje verder wil met je op seksueel gebied is volkomen belachelijk, hij heeft een vriendin en wil haar niet kwijt, terwijl hij met jou wil gaan vunzen.... ik vind het maar een vies ventje.... kan me zo kwaad maken om al die jongens die alleen maar willen scoren etc.... ohja, en dat hij ook nog eens gereageerd had met het excuus "kun je je vraag nog eens herhalen?" is zo zwak! hij heeft het wel degelijk begrepen en vertikt het gewoon er antwoord op te geven..... als ik jou was zou ik hem helemaal uithoren, over waarom ie iets met jou wil doen? wat ie voor zijn vriendin voelt... maar volgens mij is hij niet al te eerlijk....
naja, anyway succes
x tanja
... als hij me zegt dat hij t aanvoelt als een eerste verliefdheid en steeds terugdenkt aan vroeger.. En ik denk hierbij terug aan de tijd dat hij steeds bij me huilde omdat ik geen relatie kon beginnen.. dan durf k hem geloven..

maar k moet m inderdaad beginnen uitvragen...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 22:42
Charlottetje
Charlottetje is offline
*heeft zoekfunctie gebuikt*

Ik heb vanochtend (half zeven, opweg naar onze hut, nee we hadden niet veel drank op) bijna een jongen gezoend, maar het niet gedaan, omdat ik wist dat hij al een vriendin had en heel graag ook echt trouw wil zijn enzo...
We hebben wel echt een 10 minuten ofzo heel innig staan knuffelen voor die hutten, echt geweldig!
De dag ervoor gaf hij me ook wel een knuf, maar wat korter!
"We moeten dit maar niet doen, ik vind je echt heel bijzonder.."
"Sssht, ik begrijpt het wel!"
(of iets dat hier op lijkt) hebben we nog aan woorden gewisseld toen...

het moet dus wel kunnen?!
Oud 29-03-2004, 08:29
Verwijderd
Citaat:
lso schreef op 20-02-2004 @ 19:47:
Verlangen is zo groot hem te zien.. k mocht m nooit meer zien van zijn vriendin omdat zij wist van zijn vroegere gevoelens voor me (van de mijne niets) geen afscheid kunnen nemen..

begrijp je en weet dat je gelijk hebt... mijn gedachten staan niet stil...
daar kan ik enigszins wel inkomen. Ik heb namelijk dezelfde rol gehad als die vriendin van hem en dus net als miekmuis. *knuft miekmuis, want heeft t ook beetje moeilijk dit te lezen*

Laat hem het oplossen. Laat hem met rust voordat hij weet wat hij doet. Hij zal moeten kiezen. En dan moet jij voor jezelf bedenken in die tussentijd wat je echt wilt.

Bij mij was het zo dat t was met een goede vriendin van mijn ex en zij had ook een vriend. Nu heb ik haar gevraagd: zou je hem opgeven voor je vriend?
Zegt ze: nee, dat nooit!

Net zoals die jongen jou dus niet wil opgeven voor zn vriendin. Het is iets wat hij leuk vind. Hij kan best wel gevoelens hebben, maar die moet hij dan maar onder controle houden of het uitmaken met zn vriendin..

Naja, eigenlijk zit ik gewoon alles te vertellen wat Miekmuis al heeft gedaan..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 17:02
Elysium
Elysium is offline
Ik heb in exact dezelfde situatie als jij gezeten. Een jongen en ik. We kenden elkaar al een aantal jaren via ICQ en op een gegeven moment was ik vrijgezel en raakten we erg diep aan het praten. Hij bleek heel veel voor mij te voelen, en hij wilde me dolgraag zien en dat soort dingen. Zonder me te hebben ontmoet heeft hij zijn vriendin naar haar ouders gestuurd om na te denken. Conclusie: ik maak het uit en ga met het onbekende verder. Ik heb daarin niet zo veel gepusht. Ik heb alleen verteld wat ik voelde. Maar: toen puntje bij paaltje kwam, en zijn vriendin moest natuurlijk nog naar huis komen om spullen op te halen, koos hij voor haar. Ik begreep het.

Een half jaar later zocht hij me wéér op. (Ik had, om hem tegen zichzelf te beschermen, alle contact verbroken). Hoe hij me gevonden heeft weet ik nog steeds niet, maar goed. Hij begon weer over het feit dat hij me zo graag wilde zien, en deze keer voelde ik ook heel heftig. Zo heftig dat we drie keer met elkaar naar bed zijn geweest. Het klikte net zo goed als op ICQ en ik hoopte maar en ik hoopte maar, dat hij deze keer voor mij zou kiezen..

Nee, dus. En zo zal het bij jou ook gaan. Laat het dus los, want je krijgt er een gigantisch minderwaardigheidscomplex van. Dat is niemand waard. Ik ben te ver gegaan, ook tegenover zijn vriendin (en dat durf ik ook toe te geven). Mijn gevoel was sterker dan mijn verstand.

Toen ik besloot dat hij een lul was die twee meiden aan het lijntje hield ging dat gevoel aardig snel over. Tot er niks over bleef. Al helemaal geen vriendschap.

Hij kiest niet voor je. Hij had het al lang gedaan.
Oud 29-03-2004, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Elysium schreef op 29-03-2004 @ 18:02:
Nee, dus. En zo zal het bij jou ook gaan. Laat het dus los, want je krijgt er een gigantisch minderwaardigheidscomplex van. Dat is niemand waard. Ik ben te ver gegaan, ook tegenover zijn vriendin (en dat durf ik ook toe te geven). Mijn gevoel was sterker dan mijn verstand.

Toen ik besloot dat hij een lul was die twee meiden aan het lijntje hield ging dat gevoel aardig snel over. Tot er niks over bleef. Al helemaal geen vriendschap.

Hij kiest niet voor je. Hij had het al lang gedaan.

Ik kan me, inlevend als ik ben, wel voorstellen hoe het voor de mensen aan de andere kant zit, maar wees dus verstandig. Zoals Elysium al zegt: hij kiest niet voor je, anders had hij het al veel eerder gedaan.

Daarnaast spreek ik het meisje in mijn situatie wel regelmatig en zij zegt ook heel veel spijt te hebben (ze hebben geen sex gehad of gezoend ofzo, maar genoeg wat ik niet leuk vond).

Breng jezelf niet meer in die situatie, want dat maakt het alleen maar nog moeilijker..
Succes
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:03
Verwijderd
ik denk dat je best iemand leuk kan vinden ofzo, maar je moet er wel overtuigd van zijn dat je jou vriend/vriendin niet voor diegene zou willen inruilen. echt verliefd zijn weet ik niet, maar leuk vinden wel
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:31
sientjuh
sientjuh is offline
Ik heb dat nu
Oud 29-03-2004, 19:43
Verwijderd
Citaat:
sientjuh schreef op 29-03-2004 @ 19:31:
Ik heb dat nu

tip: lees alle posts
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 20:48
oldt3
oldt3 is offline
ik zou het zelf anders durven stellen:kun je een relatie hebben als je al van iemand anders houdt?
hoop van wel,anders komt er niemand.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 19:33
lso
lso is offline
Citaat:
122450146 schreef op 29-03-2004 @ 21:48 :
ik zou het zelf anders durven stellen:kun je een relatie hebben als je al van iemand anders houdt?
hoop van wel,anders komt er niemand.
blijkbaar wel.. mooie vraag maar er zijn altijd mensen die je nooit achter je zal kunnen laten zeker..?

x
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten