Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij durft me niet meer zien omdat ie weet dat wat voor gevoelens dat teweeg brengt.. is toch niet gezond... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vraag me af of het echt heel erg gunstig is voor een relatie om zoveel om iemand anders te geven, maar in principe kan het denk ik best wel goed gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat kan wel degelijk.. Ik heb n vriendje (mooi, lief, leuk, aardig, cool, alles wat ik wil) maar ik heb nog n goede vriend.. en daar hou ik toch nog wel n beetje erg veel van.. Dat kan dus ja. |
![]() |
|
Het zou kunnen dat je een vriendin hebt maar eigenlijk ook wel erg verliefd bent op een meisje dat bijvoorbeeld... 116,2Km verderop woont. Als je weet dat je haar nooit zult zien en dat het niks kan worden dan ga je toch verder met je leven, en dan kan het gebeuren dat je dus een vriendin krijgt waar je echt veel van houdt. maar dan kan je dus stiekem ook iets blijven voelen voor die ander ja...
|
Vervelend. Maar ik denk dat hij wel gelijk heeft. Hij geeft heel veel om jou, maar je moet niet vergeten dat hij meer geeft om zijn vriendin. Misschien ziet hij zijn gevoelens voor jou nu als een bedreiging voor zijn relatie en wil hij die (natuurlijk) koste wat het kost behouden.
En voor jou is het misschien ook wel beter. Zo kun je beter over hem heen komen denk ik. |
![]() |
|
Ik heb in de sitiatie van die vriendin van hem gezeten. Mijn vriend had gevoelens voor een ander. Hij heeft mij dat pas achteraf verteld toen hij het met haar allemaal al lang en breed had zitten bespreken. Hij heeft me daar zoveel pijn mee gedaan.
Heb een beetje respect voor dat meisje en hun relatie en laat die jongen verder met rust. Hoe moeilijk het ook voor jou is. Op deze manier schiet je er ook weinig mee op, want hij is blijkbaar niet van plan haar voor je te verlaten. Ga verder met je leven en doe dat zonder hem. En wat een vreselijke zak trouwens dat hij je gewoon vraagt of hij vreemd mag gaan met je. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Zulke dingen zijn altijd pijnlijk. Meisje denk vooral aan jezelf. WAt wil jij nu? Zou jij zelf een jongen willen die zoiets bij zijn vriendin pikt. HIj vraagt of je seksueel wat met hem wil, terwijl hij gewoon nog een vriendin heeft, die hij niet op wil geven. Meid met hem wordt je neit gelukkig. Zoek een lieve jongen
|
![]() |
||
Citaat:
Hij zegt dat hij om je geeft, maar ik vind dit daar niet echt blijk van geven. Hij wil blijkbaar gewoon seks en hij wil jou daarvoor gebruiken, omdat jij waarschijnlijk toch geen nee kunt zeggen, omdat je verliefd bent op hem. Echt laag. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet dat hij meer voelt maar hij moet het durven toegeven.. ik heb hem gevraagd wat hem tegenhoudt.. hij antwoordde 1) onze vriendschap (??? - zou nu ook gebeuren toch) 2) zijn relatie (zou toch ook al op t spel staan nu...) ... |
![]() |
|
Hij neemt contact met jou op, dan moet je gewoon zeggen dat hij dat niet meer moet doen. Op deze manier worden er 2 mensen ongelooflijk gekwetst, jij en zij, want ze komt er heust wel achter.
Hij komt er lekker makkelijk mee weg, want zij weet van niks en jij weet het wel maar bent zo gek op hem dat je niet inziet hoe vreselijjk fout hij bezig is en wat een ongelooflijke kutstreek hij zijn vriendin levert. Wat moet je uberhaupt met een jongen die zo makkelijk over een ander zijn gevoelens heen walst? Cliche misschien, maar waarom zou hij bij jou niet precies hetzelfde flikken? Hou lekker de eer aan jezelf en laat hem in zijn sop gaarkoken.
|
Tsjah, ik snap dat als je verliefd op iemand bent en diegene je ook nog vraagt om seksueel contact met hem te hebben, het erg moeilijk is om dat te weerstaan, maar denk alsjeblieft goed na over hoeveel pijn het dat meisje gaat doen, die hier helemaal niks aan kan doen, en hoeveel pijn het jou achteraf gaat doen, als de verliefdheid wat is gezakt en je je realiseert wat hij jullie allemaal flikt.
Nogmaals, hou de eer aan jezelf en laat hem uit je leven verdwijnen meisje, als een jongen met een vriendin gaat voorstellen om seksueel contact met je te hebben is er echt iets niet goed met hem.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hij stuurde me vanavond hetvolgende:
Belle, ik kan aan niemand anders denken, ik besef voor mezelf dat ik moet kiezen... toen ik hem vroeg wat zijn hart en verstand hem zeiden zei hij.. mijn verstand zegt bij haar te blijven mijn hart ligt bij.. ik laat hem nu even met rust, ik denk dat hij tot besef kwam dat dit niet langer kan.. Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 18:32. |
![]() |
|
Ok mensen, k heb hulp nodig ik voel me zo rot... echt ..
![]() eergisteren stuurde hij me steeds berichtjes dat zn hart blijkbaar mij ligt en dat hij weet dat hij moet kiezen. Hij heeft me dan ook gevraagd of we vorige nacht niet eens konden mailen.. de hele nacht door (onze telefoonrekeningen zijn al van beide zeer hoog).. Nu, normaal gezien slaap ik s nachts maar ik verlangde erg naar 22u want dan begon zijn nachtdienst. Ik was van plan hem te zeggen wat ik wou zeggen en dat is dat k liever zou hebben dat hij ons niet aan het lijntje houdt.. Het eerste uur stuurde hij veel mailtjes... We zeverden en hij zei ook dat hij geen plannen had voor deze namiddag. Omdat dat mij wel goed uitkwam en we eindelijk van twijfels en problemen zouden afzijn vroeg ik hem of hij niet eens wat wilde gaan drinken. Dat zou m verdikke duidelijkheid brengen en er een eind aan maken.. Hij reageerde dat hij niet wist wat daarop te antwoorden. Daarop stuurde ik hem een redelijk lange mail waarin ik uitlegde dat het feit dat hij me niet wilde zien omwille van zijn gevoelens, dat dat niet gezond was en dat hij ook helemaal niets meer mocht of moest verwachten dan geklets maar dat we met een serieuze babbel gewoon eens een stap verder zouden geraken.. Daarop reageerde hij niet meer.. ik heb m enkele smsjes gestuurd waarin ik zette dat hij moest reageren.. maar niks kreeg ik terug. Na twee uur nutteloos wachten tot 3u ging ik slapen, maar ik kon niet slapen. Ik heb m nog wel iets gestuurd. Deze morgen stuurde hij me een smsje dat er niks aan de hand was en dat hij veel werk had en weg moest op verplaatsing. Hij zette in zijn smsje dat hij me een mailtje had gestuurd. Hij ging nu slapen. Ik kom beneden en open mijn mailbox: en ik lees 'sorry belle, kun je je vraag nog eens herhalen.. ik antwoord je er deze avond op'.. ![]() ![]() ![]() ![]() Alsjeblieft ik hou t niet meer uit, ik moet gewoon duidelijkheid hebben in plaats van berichtjes waarin hij zich blootgeeft en dan weer plotse afstandelijkheid waarin hij t zichzelf beklaagt.. Ik hoop dat iemand moeite doet dit voor me te lezen.. x |
![]() |
||
Citaat:
![]() naja, anyway succes x tanja |
![]() |
||
Citaat:
maar k moet m inderdaad beginnen uitvragen... ![]() |
![]() |
|
*heeft zoekfunctie gebuikt*
Ik heb vanochtend (half zeven, opweg naar onze hut, nee we hadden niet veel drank op) bijna een jongen gezoend, maar het niet gedaan, omdat ik wist dat hij al een vriendin had en heel graag ook echt trouw wil zijn enzo... We hebben wel echt een 10 minuten ofzo heel innig staan knuffelen voor die hutten, echt geweldig! De dag ervoor gaf hij me ook wel een knuf, maar wat korter! "We moeten dit maar niet doen, ik vind je echt heel bijzonder.." "Sssht, ik begrijpt het wel!" (of iets dat hier op lijkt) hebben we nog aan woorden gewisseld toen... het moet dus wel kunnen?!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laat hem het oplossen. Laat hem met rust voordat hij weet wat hij doet. Hij zal moeten kiezen. En dan moet jij voor jezelf bedenken in die tussentijd wat je echt wilt. Bij mij was het zo dat t was met een goede vriendin van mijn ex en zij had ook een vriend. Nu heb ik haar gevraagd: zou je hem opgeven voor je vriend? Zegt ze: nee, dat nooit! Net zoals die jongen jou dus niet wil opgeven voor zn vriendin. Het is iets wat hij leuk vind. Hij kan best wel gevoelens hebben, maar die moet hij dan maar onder controle houden of het uitmaken met zn vriendin.. Naja, eigenlijk zit ik gewoon alles te vertellen wat Miekmuis al heeft gedaan.. |
![]() |
|
Ik heb in exact dezelfde situatie als jij gezeten. Een jongen en ik. We kenden elkaar al een aantal jaren via ICQ en op een gegeven moment was ik vrijgezel en raakten we erg diep aan het praten. Hij bleek heel veel voor mij te voelen, en hij wilde me dolgraag zien en dat soort dingen. Zonder me te hebben ontmoet heeft hij zijn vriendin naar haar ouders gestuurd om na te denken. Conclusie: ik maak het uit en ga met het onbekende verder. Ik heb daarin niet zo veel gepusht. Ik heb alleen verteld wat ik voelde. Maar: toen puntje bij paaltje kwam, en zijn vriendin moest natuurlijk nog naar huis komen om spullen op te halen, koos hij voor haar. Ik begreep het.
Een half jaar later zocht hij me wéér op. (Ik had, om hem tegen zichzelf te beschermen, alle contact verbroken). Hoe hij me gevonden heeft weet ik nog steeds niet, maar goed. Hij begon weer over het feit dat hij me zo graag wilde zien, en deze keer voelde ik ook heel heftig. Zo heftig dat we drie keer met elkaar naar bed zijn geweest. Het klikte net zo goed als op ICQ en ik hoopte maar en ik hoopte maar, dat hij deze keer voor mij zou kiezen.. Nee, dus. En zo zal het bij jou ook gaan. Laat het dus los, want je krijgt er een gigantisch minderwaardigheidscomplex van. Dat is niemand waard. Ik ben te ver gegaan, ook tegenover zijn vriendin (en dat durf ik ook toe te geven). Mijn gevoel was sterker dan mijn verstand. Toen ik besloot dat hij een lul was die twee meiden aan het lijntje hield ging dat gevoel aardig snel over. Tot er niks over bleef. Al helemaal geen vriendschap. Hij kiest niet voor je. Hij had het al lang gedaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan me, inlevend als ik ben, wel voorstellen hoe het voor de mensen aan de andere kant zit, maar wees dus verstandig. Zoals Elysium al zegt: hij kiest niet voor je, anders had hij het al veel eerder gedaan. Daarnaast spreek ik het meisje in mijn situatie wel regelmatig en zij zegt ook heel veel spijt te hebben (ze hebben geen sex gehad of gezoend ofzo, maar genoeg wat ik niet leuk vond). Breng jezelf niet meer in die situatie, want dat maakt het alleen maar nog moeilijker.. Succes |
![]() |
||
Citaat:
x |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
Liefde & Relatie |
Als je de hoop begint te verliezen... Psychopath | 54 | 06-06-2006 18:23 | |
ARTistiek |
Eerste hoofdstukken van wat een boek moet worden Poziomka | 2 | 16-07-2002 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |