Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Leuk fotoboek trouwens!
|
ik zal het maar in dit topic vragen, maar ik wil dus ook een weekendje weg met mijn vriendin. Als je gewoon in Nederland blijft zie je wel eens hotelovernachtingen voor rond de 75 € inclusief wat prul, is dit wat? Waar zou ik dan het beste heen kunnen gaan?
|
Verwijderd
|
Mijn vriend en ik gaan ook vaak weekendjes weg. We zijn in een bed&breakfast geweest in Utrecht en verder hotelletjes in Amsterdam en Den Haag. We zoeken op internet wat goedkope hotellen uit en zien dan wel of het wat is of niet.
Vaak zie je ook aanbiedingen in tijdschriften! Daar halen wij het vaak uit, bijv in de Flair! of Viva. |
![]() |
|||
Citaat:
Ik zou gewoon eens wat aanbiedingen doornemen en gewoon eens naar prijzen van hotels en weekendjes weg arragementen. (op inet, in de krant, bij een reisbureau) Citaat:
![]() Dank je ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En voor de rest gewoon je verstand gebruiken als je de omschrijving leest en de plaatjes ziet. Als je gebruik maakt van OV is het niet handig als het hotel 3 km buiten de desbetreffende stad ligt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Tja, op zich is Parijs niet echt ver weg, zeker als je in de buurt van de Thalys opstapplekken woont. De thalys duurt geloof ik 3 1/2 uur van Den Haag naar Parijs, en je zit meteen middenin Parijs, dus dat is zeker te doen voor een weekend dacht ik.
Als het je toch te ver is raad ik zeker Brugge aan: ontzettend mooie stad met kanaaltjes en bruggetjes en nog meer Anton Pieck taferelen ![]() Ik weet alleen niet hoe je daar het makkelijkst kunt komen als je geen auto hebt. Veel plezier in elk geval!
|
Als je uitgekeken bent op Londen, zou je absoluut Liverpool eens moeten proberen.
Weekendje Edingburgh of Glasgow is ook niet verkeerd natuurlijk, al kun je voor een goed weekend eigenlijk overal in Engeland wel terecht. Berlijn, Brussel of Antwerpen zijn ook niet verkeerd, al denk ik dat een weekend Antwerpen wel erg lang is. |
![]() |
||
Citaat:
Het is geen aanrader om vanaf dat moment rond te moeten zwerven in Brugge en te wachten op de eerste trein naar huis. Wel gezellige stad inderdaad! |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Motivatie weg.. KiMZz | 5 | 09-06-2008 13:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardlopen, tips? joopie | 14 | 12-09-2003 19:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 | |
Psychologie |