Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 10:19
Big Boi
Big Boi is offline
Ik een nieuwe computer gekocht met deze geluidskaart: Sound blaster Live! (Dell) 5.1 Value 1024v AC3 digitale geluidskaart. Nu kon ik daar ook een speakerset tegelijk bij kopen maar omdat ik die al had heb ik dat maar niet gedaan.
Ik heb deze speaker set: Philips A5.600 Seismic Power 600. En nu zit ik met een klein probleempje; Ik kan de speakers niet op mijn geluidskaart aansluiten omdat ik een bepaald kabeltje die bij de speakerset kwam niet meer heb.
Het gaat om een kabel waarmee je aan de ene kant een stekkertje hebt voor digital 5.1 channel audio line-in en aan de andere kant drie 3.5 mm aansluitingen in verschillende kleuren.

Dit kabeltje zoek ik ivm met de al in gebruik genomen andere aansluitingen en omdat ik gewoon graag digitaal surround sound wil.

Bij voorbaat dank.
Oud 07-04-2004, 11:28
Preaper
Preaper is offline
Probeer www.conrad.nl eens.
Oud 07-04-2004, 13:15
Big Boi
Big Boi is offline
Tweakers.net zegt:

aansluiten van 5.1 pc speakers, analoog:
Bij de laatste soort (de 5.1 setjes) moet je eventjes opletten. Hierbij is het namelijk wel de bedoeling dat je een geluidskaart hebt, die ook 5.1 kan weergeven. Het geluid wordt dan gedecodeerd op de geluidskaart zelf. Je sluit de speakers dan met 3 analoge stereokabeltjes aan.

Die geluidskaart heb ik en de speakerset ook. Het gaat me voornamelijk om dat kabeltje. Weet iemand of ik die bij een bepaalde winkel kan kopen of op i-net bestellen?
Oud 08-04-2004, 11:09
Preaper
Preaper is offline
www.elektronica-online.nl dan?
Reageren

Regels voor berichten