Advertentie | |
|
![]() |
|
Wanneer cross & wanneer straight?
netwerkkaart <-> netwerkkaart = cross netwerkkaart <-> hub/switch poort = straight netwerkkaart <-> hub/switch uplink = cross hub/switch uplink poort <-> hub/switch gewone poort = straight hub/switch gewone poort <-> hub/switch gewone poort = cross hub/switch uplink poort <-> hub/switch uplink poort = cross bron Tussen twee computers zul je dus altijd cross moeten gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Sowieso had ik kritiek op de uitleg van mijn leraar destijds dat het een technische belemmering was (MDI en MDI-X), het is gewoon een slecht uitgedachte techniek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mannetje -> Vrouwtje Vrouwtje -> Mannetje Dat werkt, maar dit werkt niet: Mannetje -> Mannetje Vrouwtje -> Vrouwtje (alhoewel ik daar anders over denk ![]() De oplossing is om de lijnen te kruisen, zodat het mannetje toch weer bij het vrouwtje terecht komt (saaaai maargoed ![]() Mannetje -\ /- Mannetje Vrouwtje.. -/ \- Vrouwtje Snappieeeeeeej. He bah wat een bekrompen gedachtengang eigenlijk als ik het zo bekijk. ![]()
||
Citaat:
Maar dan nu de betere oplossing: waar de ouderwetse ethernet controllers alleen vaginale seks accepteren, zijn de meest moderne ethernet controllers ook compatible met anale en orale overdracht van seksbytes; een biseksuele ethernet controller zeg maar. Deze doet niet moeilijk om het geslacht, als het maar een ingang heeft. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Laat mij maar voor psychologie voor de klas staan, yummie. ![]() Maaruhm... offtopic enzo.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En zo'n vrouw is inderdaad leuk, eentje waarmee je je hobby kan delen ![]()
||
![]() |
Citaat:
et voila. Weer een probleem minder op de wereld. |
Advertentie |
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Kunnen zijn rotte genen niet meer doorgegeven worden. Citaat:
||
Citaat:
![]() Hm is lees dat je Bi bent, en bezet. Daat gaat mijn stille hoop ![]() Maar nu weer even ontopic(om toch maar weer even een wit voetje bij de formbazin te halen ![]() ![]() Ik zie wireless nog niet als de toekomst. Het bied véél minder beveiliging dan een kabel. Dankzij wireless heb je makkelijk toegang tot het netwerk, maar als je een kabel hebt liggen zullen ze toch echt eerst je slot moeten openbreken om een kabel aan hun computer te hangen. ![]() WEP encryptie en eventueel MAC filtering biedt weinig beveiliging. Ik weet nu al dat als ik dadelijk wellicht in een flatje woon, ik gratis internet ga vinden ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 22:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zal ik hem maar even verplaatsen? ![]() (M.a.w. Is dat echt zo gevaarlijk?... En zo ja: Bewijs! ![]()
||
Citaat:
Klinkt eng, maar dat valt wel mee. Het gevaar is vooral, dat deze straling in de toekomst alleen maar zal toenemen. Hierdoor kan er wel degelijk afwijkingen gaan ontstaan op lange duur, en dat is een zorgelijke ontwikkeling als dat bij vrijwel iedereen gebeurt. Kanker (gemuteerde cellen) kan ontstaan uit alpha straling en andere soorten straling. In de ruimte worden alle satellieten bedekt met een laagje goud of aluminiumfolie. Dat is niet voor niets, zonder dit zou de satelliet worden aangevreten door de krachtige en destructieve ruimte-straling, vooral van de Zon. Of je je nu zorgen moet maken weet ik niet. Geen paranoia in elk geval. Maar je kunt wel het risico beperken door niet je WiFi router pal naast je bed neer te zetten, maar tenminste twee meter daarvandaan. Als dat mogelijk is bij jou.
||
Citaat:
Ja eigenlijk is dat vreemd, dat klopt. Toch voel ik soms dat mensen dat niet vanzelfsprekend vinden. Toegegeven, mijn situatie is een beetje vreemd. En het ontbreken van persoonlijke details versterkt het gevoel dat ik misschien kontaktgestoord ben. Het meest raakte me nog een opmerking van een meisje ergens in een ander forum. Ik plaatste daar een reaktie, waarop zij reageerde van "wat doe je hier? terug naar je computerforum!", met een smiley daarachter, dat wel. De bedoeling van haar reaktie was niet slecht, maar toch vond ik de opmerking niet leuk. Kennelijk kennen mensen mij alleen maar van "nerdtalk", terwijl ik interesses op veel meer gebieden heb. Misschien moet ik gewoon eens wat meer op andere fora rondhangen. ![]()
||
Citaat:
![]() Misschien heb je zojuist wel een leven gered ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik zou niet ten omwille van andere pubertjes die je als nerd zouden zien opeens veel energie in andere fora gaan besteden. Dat moet je alleen doen als je het zelf leuk vind. En trouwens, volgens mij zitten er op het onzin forum veel meer nerds(contact gestoorde/angstigen) dan op hardware ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Netwerk van slaapkamer naar begane grond Verwijderd | 20 | 27-05-2006 10:37 | |
Software & Hardware |
[netwerk] lengte utp kabel SuperS | 10 | 08-10-2005 13:54 | |
Software & Hardware |