Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hardcore zijn weer allemaal verschillende stijlen binnen, jij doelt alleen op terror ofzo.. vind ik ook geen reet aan luister maar s platen als deze: pino d'ambini - up&down ballz (buzzy goes bzrk remix), of naja t origineel is ook al geweldig the horrorist - flesh is the fever 3 steps ahead - love to get stoned ku-base - hardcore pumping digital boy - ok, alright masters of ceremony - hardcore to da bone en naja zo veel platen zijn goed
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() omdat een of andere hardstyle-aap met het IQ van een opgedroogde drol het zo spelt betekent niet meteen dat het goed is het is bass
||
Citaat:
||
Citaat:
Base betekent Basis Dus je kan idd in een titel van een liedje het woord BASE hebben gezien, maar daar betekende het dus geen bass maar basis. ![]() Voortaan eerst het woordenboek ofzo gebruiken als je het niet zeker weet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind metal ook kut, maar dan ga ik fans enzo wat er mee te maken heeft niet beledigen..iedereen heeft namelijk zijn eigen smaak en dat hoor je te respecteren.
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik hou echt van alles zelfs lichte klassiek (Josh Groban) vindt ik geweldig, maar Nightwish en Spineshank vind ik ook erg goed.
||
Citaat:
![]() ![]() dit zijn ook vormen van Metal
||
Citaat:
Sorry exuse me!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[Hardstyle] Best of Hardstyle mix equalized | 32 | 10-04-2013 17:16 | |
Muziek |
Top hardstyle en hardstyle dj's Snat$bat$ | 33 | 15-11-2003 00:37 | |
Muziek |
DJ Coone - Ketchup Song ( Hardstyle ) TrUeKiLL | 7 | 30-09-2003 15:00 | |
Muziek |
Hardstyle de gekstuh!! Martijngr | 134 | 10-03-2003 00:42 | |
Muziek |
Zijn hardcore en hardstyle uitgestorven volgens jullie? Hardstyle123 | 33 | 26-10-2002 00:12 | |
Muziek |
Trance..Hardhouse..Hardstyle..Hardcore Poehee | 20 | 30-07-2002 13:32 |