Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk als ik erop terug kijk mijn allereerste echte vriend ja ik denk da dat wel zou lukken..Alleen heb je dan niet echt verdere'ervaring'..
Lijkt mij saaj..Ik weet niet ![]() Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij gehad dan?(jah ik ga van alletwee uit you never know) ![]()
|
Het hangt helemaal van de vriendin af
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 13-03-2004 om 12:03. |
![]() |
|
Nee. Waarom niet? Omdat ik vindt dat eerst nog wel wat verder kan kijken. Je kan hartstikke gelukkig met iemand zijn maar misschien maakt iemand anders je wel veel gelukkiger. Bovendien geloof ik niet in 1 ware. Tuurlijk is het niet zo van dat de eerste (kan trouwens al niet meer) na een tijdje gedumpt wordt om die reden maar ik denk dat het wel na een tijd gaat kriebelen (vindt mezelf nog te jong om al helemaal gesettled te zijn). Je kan iets alleen echt waarderen als je iets vergelijkbaars hebt geprobeerd (bv: ik vond oude kaas lekker tot ik jonge kaas proefde).
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk het niet, daarvoor hou ik veel te veel van nieuwe dingen uitproberen en experimenteren. Pas als ik dát voldoende heb gedaan, kan ik me binden, wat nu dus het geval is. Bij hem wil ik wel de rest van mijn leven blijven. Ik weet nu ook wat de wereld me verder te bieden heeft, buiten hem (weinig). Maar echt 1 vriend in mijn hele leven is een beetje sterk.
|
(kan al niet meer magoed)
Ligt aan de persoon je moet gewoon een juiste persoon tegenkomen als dat gelijk de 1e is kan dat naar mijn mening wel
|
nou... vanaf nu wel, iig. Maar ja... hij is dan ook niet m'n eerste vriend. En ik ben niet zijn eerste vriendin. Ik zeg niet dat het niet kan (mijn ouders leerden elkaar kennen op hun 17e en hadden nog nooit iemand anders gehad
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Ik ben in principe wel blij dat ik meerdere partners heb gehad. Je weet wat t verschil is en hoe t anders kan zijn. Ik weet niet, ik denk dat ik anders wel een btje de hunkering naar t vreemde zou krijgen. Dat ken ik nu al. Ik weet dat ik nu t beste heb, anders zou ik t niet willen.
Maar je hele leven maar 1 partner? Nee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ligt er maar net aan denk ik. Om mijn mening te 'relativeren'
![]() ![]() Kben zelf vrijgezel na een relatie van 2,3 jaar... Wou wel ff verder kijken eerlijk gezegd... ![]() |
![]() |
|
het is dat ik nu mijn 2de serieuze relatie heb maar ik denk dat ik wel voor altijd met hem samen zou kunnen zijn (trouw zijn) maar dat voel je toch juist als je verliefd bent?? dat je bij elkaar hoort en nooit meer zonder elkaar wilt. voorlopig (en ik hoop voor heel lang) hoef ik niemand anders
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmmm, met mijn vriend zou ik denk ik wel tevreden zijn (hij is ook de enige met wie ik sex hebgehad) maar ik denk niet dat ik zo als ik 14 zou zijn iemand ontmoet en dan daar mn hele levenmee zou spenderen...
ik zou denkik wel eerst een paar van die nutteloze verkerinktjes en bevliegingen willen hebben afgewerkt voordat ik me vastleg aan 1 persoon. Met 1 persoon sex, ja okay maar ik dnek niet dat ik tevreden zou zijn als er maar 1 jongen was met wie ik mn hele leven zou zijn, eerste zoen... eerste alles... nee.... (mijn vriend is de tweede jongen waarmee ik meer serieus ben ) |
![]() |
|
Ik denk het wel. Als je eerst vriend(in) gelijk de right one is voor jou, en jij ook voor hem/haar, waarom zou je dan nog verder kijken?
Oke, je probeert niets 'nieuws' meer uit, maar het kan heel goed dat je daar helemaal geen behoefte aan hebt ![]()
|
Maakt mij niet zo veel loopt. Ik zie wel hoe deze eerste relatie gaat lopen...
Het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit hoeveel vriendinnen je hebt gehad in je leven... je kunt uiteindelijk toch maar met eentje trouwen... ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |