Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2004, 16:22
sunflower83
sunflower83 is offline
mijn ex heeft na twee weken dat ie het uitmaakte met mij een ander meissie :-(
we hebben 2 jaar gehad en vind het dus wel snel datie al zo snel een ander heeft, is dat nou pure lust dat ie imenad wil hebben of is ie echt verliefd geworden??

ik wilde dat ik het wist voel net ofdat onze relatie nooit wat heeft voorgesteld bedoel als je zo snel kan overstappen van een twee jarige relatie die erg serieus was , serieuze plannen voor later enzo..
ben aan de andere kant ook best jaloers bedoel alles wat wij gedeeld hebben lief en leed alle intieme dingen we kennen eklaar door en door alles doet ie nu met haar, moet er niet aan denken dat ik ze samen tegenkom ze wonen nog op hetzelfde dorp bah, zo kom ik er toch nooit overheen zo blijft het constant pijn doen om hem met een ander te zien......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2004, 16:37
Pierreke
Pierreke is offline
ik denk dat ik weet wat voor gevoel je hebt, en het is hel vervelend. Ik kan me haast niet voorstellen dat hij echt verliefd op dat andere meisje is. Na een realtie van 2 jaar....neeh dat kan haast niet. Het zal meer zo zijn dat hij graag iemand heeft om bij te zijn, aandcht te krijgen, te knuffelen, kortom alles wat hij eerst met jou deed. Het lijkt dan al snel alof je verliefd bent denk ik. Ik zou er niet zo zwaar aan denken, al is dat moeilijk voor je denk ik. Zet hem van je af, en zoek een andere leuke jongen! (leuke jongens zat) Wat je ook kunt doen, is het hem gewoon eerlijk vragen? Is wel een wat lastigere optie, maar in ieder geval heel veel succes, want dat zul je wel nodig hebben!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 17:23
Gothic
Gothic is offline
misschien was hij al langer over zijn gevoel voor jou heen en wilde hij in eerste instantie de relatie niet zo snel opgeven, omdat het toch 2 jaar was. Op die manier was hij dus al langer bezig met zichzelf en los van jou... dan is 2 weken helemaal niet zo snel, als zo'n periode er is geweest. Dit soort dingen zie je bij scheidingen ook vaak.

Of jij had het uitgemaakt en hij had gewoon iemand nodig om je te kunnen vergeten...
Oud 02-04-2004, 21:59
Verwijderd
Misschien had hij al langer gevoelens voor dat andere meisje, en is het (mede) daarom uitgegaan tussen jullie?

Ik zie het in mijn omgeving ook steeds vaker gebeuren. Een lange relatie gaat uit, en één van de twee heeft binnen no-time weer een ander
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 23:06
Balance
Balance is offline
Gewoon een manier om jou te vergeten: hij heeft waarschijnlijk de hoop dat met een nieuwe lover alles tussen jou en hem voorbij gaat.
Maar dat is imo ijdele hoop. Relaties die gebaseerd zijn op het liefdesverdriet van één van beiden kunnen nooit goed aflopen.
Jammer dat het meisje daar hoogstwaarschijnlijk voor gebruikt wordt.
Oud 03-04-2004, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Coconut schreef op 02-04-2004 @ 22:59 :
Ik zie het in mijn omgeving ook steeds vaker gebeuren. Een lange relatie gaat uit, en één van de twee heeft binnen no-time weer een ander
En waarom zou dat niet mogen? De mens is niet een robot met een handleiding ofzo, die bepaalde standaard-eigenschappen heeft. Er zullen nu eenmaal mensen zijn die heel snel over een lange relatie heenzijn.

En zoals Gothic terecht opmerkt; als het al langer slecht ging en het gevoel bij éen van de twee al weg was, dan is het natuurlijk niet zo gek dat hij, éenmaal 'bevrijd', vrij snel naar een ander toestapt.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 11:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-04-2004 @ 11:13 :
En waarom zou dat niet mogen? De mens is niet een robot met een handleiding ofzo, die bepaalde standaard-eigenschappen heeft. Er zullen nu eenmaal mensen zijn die heel snel over een lange relatie heenzijn.
Le-zen. Ik zeg helemaal niet dat het niet mag. Ik zeg alleen dat ik het in mijn omgeving steeds vaker zie. En ik kan het me best voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 11:28
Verwijderd
Mooi
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 11:43
Charlottetje
Charlottetje is offline
Heb net een artikel gelezen dat zelfs mensen steeds langer bij elkaar blijven, alleen omdat ze pas weg willen wanneer ze een nieuwe relatie hebben
Oud 03-04-2004, 13:22
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Meis, ik begrijp precies wat je bedoeld. Mijn vriend heeft het gister me mij uitgemaakt (zie forum: Relatie over door Panieksttoorenissen) Ik ben zo bang dat hij vandaag of morgen weer een nieuw wijf heeft. Want dat doet gewoon nog meer pijn. Wij hebben bijna 1,5 jaar met elkaar gehad, we waren verloofd, een tattoo van elkaar, alles was al gepland. En dan echt ALLES!! Persoonlijk denk ik dat het te maken heeft met lust. Hij mist iets, maar hij weet niet wat dus gaat hij de leegte opvullen. 9 van de 10 van dit soort acties houden niet lang vol. Hij gaat haar met jou vergelijken...ohw zij zoende beter, zij was liever etc. Ik wens je heel erg veel sterkte. En duimen dat het binnenkort over is tussen die 2...net zoals als dat ik duim dat hij bij me terugkomt...of hard op ze bek gaat.
Oud 03-04-2004, 16:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het is klote om na 2 jaar hem al na zo'n lange tijd met een ander zien gaan. Ik denk trouwens dat dat niet goed is als je al zo kort erna een vriendin krijgt. Dan krijg je vaak een effect dat je allemaal korte relaties krijgt en om de paar weken of maanden weer een ander hebt. Ik heb dat gezien bij een vriend van me. Die had een relatie van 1 jaar gehad en na een paar maanden had hij weer een nieuwe vriendin. Na weer een paar maanden ging dat uit en had hij weer een nieuwe en zo heeft hij nu na die lange relatie van 1 jaar denk ik iets van 6 korte relaties en 1 wat langere (5 maanden of zo) relatie gehad. Ook bij andere mensen in mijn omgeving zie ik hetzelfde.

Ik denk dat het aan de persoon zelf ligt, dat als je het goed wil doen, je ervan bewust moet zijn om het even na een lange relatie een paar maandjes rustig aan te doen. Anders blijf je maar vallen in die vicieuze cirkel van korte relaties. Of het echt verliefdheid is, ligt bij iedereen anders. De een wordt nou eenmaal snel verliefd, de ander doet het om die lange relatie te doen vergeten. Ik denk dat dat er aan ligt hoe je bent.
Oud 03-04-2004, 18:27
Luna
Luna is offline
Waarschijnlijk doet ie het alleen maar om over jou heen te komen, hij is jou na 2 weken echt nog niet vergeten. Liefde kan(naar mijn idee) niet binnen 2 weken helemaal verdwenen zijn dus ik denk niet dat dat nieuwe meisje iets serieus is.
Reageren

Regels voor berichten