Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 16:44
KsE
KsE is offline
Hallo,

ik heb een heel verhaal te vertellen...

Ik had een aantal jaar een vriendin. Het ging redelijk goed al waren er steeds meer hekelpunten (vaker ruzie, zij ging ergens anders studeren, etc.)
Zo bleef het een half jaartje gaan, zo met stress enz. Totdat ik er een btje zoiets van had, hier moet goed over gesproken worden toen hebben we een aantal keren met elkaar gepraat. We zouden beide gaan veranderen.
Na een tijdje heel moeite gedaan om voor haar te veranderen kwam ik er achter dat ik eigenlijk degene was die de moeite nam en zij niet meer.

Toen heb ik met heel veel pijn en moeite afscheid van haar genomen.

We maakten wel een aantal afspraken: vrienden zouden we blijven, contact hielden we.

Na een maandje alleen geweest te zijn, leerde ik een meid opnieuw kennen (opnieuw want ik had er al een hele tijd niet gezien). We gingen samen uit, we werden steeds knusser en knusser met elkaar. Tot het moment supreme dat we voor t eerst met elkaar zoenden.
Een leuke zoen alleen ik moest enorm janken want ik had nog steeds t gevoel dat ik met mijn ex wat had.

In deze tijd had ik nog dagelijks contact met mij ex. En hoorde ik vaak dat ze me erg miste en terug wilde.
Maar ik had een vriendin dus ik kon natuurlijk niet zo makkelijk t uitmaken om met mijn ex verder te gaan.

Toen ging mijn ex met schoolbezoek naar het buitenland en was ze 2 weken weg. Dus 2 weken niks gehoord alleen 1 SMSje.

In die 2 weken realiseerde ik me dat ik mijn ex toch wel heel erg miste en begon haar vaker te bellen/SMSen/MSNen.
Ik speelde er steeds meer op in dat ik haar terug wilde.

We hebben toen afgesproken om samen uit te gaan. Nog geen 5 min later lagen we in elkaars armen te janken en te zoenen.
We hadden dus gevoelens voor elkaar. Maar verder dan dat gingen we niet want ik had een vriendin, die ik wilde dumpen voor mij ex.

Het drukke contact bleef aanhouden tot ik weer terug naar school ging (na mijn stage), ik kreeg ineens een hele berg werk op me en had niet meer zoveel tijd voor mijn ex en mijn vriendin.

De laatste 2 weken had ik wat meer tijd voor mijn huidige vriendin en mijn ex.
Alleen mijn ex was steeds moeilijker te bereiken, vaak weg etc.
Ik kwam er dus achter dat ze een nieuwe vriend heeft. Nu geef ik natuurlijk eerlijk toe: ik ben jaloers!

Maar met mijn huidige vriendin gaat in principe alles goed. Ze is gek op me en we hebben t zeer gezellig.
Alleen mijn probleem is dus; ik wil mijn ex nu terug ...

Nu zegt zij dat ze me ook terug wil alleen ze wil haar nieuwe vriendje dus niet dumpen voor mij.

Dus nu zitten we dus met een dillema:
We zijn hartstikke gek op elkaar, we hebben een nieuwe "partner" en me ex wil haar vriend niet dumpen voor mij.

Wat moet ik nu doen om haar terug te krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2004, 17:29
Konijn
Konijn is offline
Ik heb geen tip voor je om haar terug te krijgen, eigenlijk heb ik je maar één ding te zeggen:

Maak het zo snel mogelijk uit met je huidige vriendin, jij ****!
Wat denk je wel niet, om haar er maar 'bij te houden', terwijl je met je ex zoent en haar wanhopig terugwilt?

O ja: misschien moet je eens gaan práten. Zowel met je huidige vriendin als je ex.
Oud 16-05-2004, 17:29
FaZ
FaZ is offline
slim
Oud 16-05-2004, 17:44
Verwijderd
Dumpen!

En weer opzoek naar een nieuwe.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 18:16
Lilything
Lilything is offline
Tjsah, heb je niet zoiets van:
laat ik haar eens vertellen wat ik voel voor mn ex?
En wat is je ex voor een figuur als ze haar huidige vriendje niet wilt dumpen voor jou?

Een vraag die ik me constant afvraag.
Where's the honesty?
Oud 16-05-2004, 18:34
KsE
KsE is offline
vertellen dat ik gevoelens voor mij ex heb ik gedaan, alleen het vertellen dat ik vreemd gegaan ben is absoluut geen optie ... wrom niet hou ik even voor me maar het gaat gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 18:36
Lilything
Lilything is offline
Ja maar ik mis ook eerlijkheid bij je ex.
Ze heeft je pas heel laat verteld dat ze n nieuw vriendje had.
Want voordat je met iemand hebt, ben je ook eventjes verder. Wie weet is zij ook wel vreemd gegaan met jou.
Oud 17-05-2004, 11:12
KsE
KsE is offline
de eerlijkheid van mijn ex is op dat gebied ver te zoeken, al weet ik wel cker dat ze niet vreemd gegaan is...

maar goed, ze wil t dus nu niet uitmaken omdat ze verliefd op haar nieuwe vriend is.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen ...

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 11:16.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 11:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
KsE schreef op 17-05-2004 @ 12:12 :
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen ...
Get over it, wuss. Tis je ex.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 13:08
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
KsE schreef op 16-05-2004 @ 19:34 :
vertellen dat ik gevoelens voor mij ex heb ik gedaan, alleen het vertellen dat ik vreemd gegaan ben is absoluut geen optie ... wrom niet hou ik even voor me maar het gaat gewoon niet.
ik hoop dat je daar dan een goed exuus voor hebt om dat niet te vertellen want als je vreemd gaat vind ik dat dus al lang niet kunnen maar dan ook nog eens niet vertellen ehm tsjah ..

maar ja als je dr iets goeds voor hebt dan zal dat wel goed zijn denk ik dan maar weer
Oud 17-05-2004, 13:28
In_stilte
In_stilte is offline
Wat ik in jouw plaats zou doen;

-Maak het uit met je huidige vriendin en vertel haar dan iig dat je nog teveel gevoelens hebt voor je ex, als je dan al wilt verzwijgen dat je vreemd bent gegaan.

-Je ex krijg je niet meer terug, ze heeft voor haar huidige vriend gekozen (al is ze ook weer niet eerlijk tegenover hem )
Als laatste zou ik zeggen probeer over je ex heen te komen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten