Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 12:27
sientjuh
sientjuh is offline
Liefde komt altijd ongelegen bij mij.
*is op zoek naar herkenning
Ik woon samen met een vriend van me, heb al heel lang een vriendje, maar nu ben ik dus verliefd op die vriend
In mijn ogen heb ik mezelf echt weer in een totaal onmogelijke situatie gemanoeuvreerd
Oud 09-04-2004, 12:31
Verwijderd
Liefde komt onverwacht. En het kan zijn dat het ongelegen lijkt, maar dat is het niet want anders werd je in de 1e plaats al niet verliefd.
Die situaties kunnen bagger zijn, maar het gebeurt nu eenmaal Zo ben ik na 3 jaar verliefd geworden op iemand anders terwijl het vaststond dat we zouden gaan samenwonen. En dan is het aan jezelf om te kijken wat je ermee wilt en gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 12:48
juno
juno is offline
Lieverd, het overkwam mij ook, en we woonden zelfs al samen. Maar de relatie draait nog steeds. Het is maar verliefdheid. Het gaat wel weer over. Of niet natuurijk. Zoek een ander stekkie om te wonen, dat maakt het wat makkelijker om een goede keuze te maken.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 14:15
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
sientjuh schreef op 09-04-2004 @ 13:27 :

In mijn ogen heb ik mezelf echt weer in een totaal onmogelijke situatie gemanoeuvreerd
Klein beetje maar.... Misschien een ander plekje om te wonen zoeken en verliefdheid is soms ook maar even.
Oud 10-04-2004, 14:38
Verwijderd
Ik begrijp wat je bedoeld.. Dat komt bij mij ook wel eens voor.. Je moet er open over praten met je vriend, als je denkt dat je dat kunt.. Tis natuurlijk wel moeilijk, maar het lucht heel erg op en zeg tegen je vriend dat je alles even op een rijtje wil zetten. Als hij echt van je houdt, begrijpt hij het.. Sterkte ermee!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 16:34
sientjuh
sientjuh is offline
Hm ja naja, ik heb geloof ik intussen meer een broer/zus relatie gekregen met mijn vriend en ik zou t uit moeten maken denk ik, maar dat vind ik zo vreselijk moeilijk want ik weet dat hij mij nog wel heel erg leuk vindt en dat hij vreselijk gekwetst zal zijn.
Oud 10-04-2004, 16:56
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
sientjuh schreef op 10-04-2004 @ 17:34 :
Hm ja naja, ik heb geloof ik intussen meer een broer/zus relatie gekregen met mijn vriend en ik zou t uit moeten maken denk ik, maar dat vind ik zo vreselijk moeilijk want ik weet dat hij mij nog wel heel erg leuk vindt en dat hij vreselijk gekwetst zal zijn.
Denk dat bijna iedereen dat moeilijk vindt. Maar uit medelijden bij je vriend blijven lijkt me ook niet echt verstandig. Je moet uiteindelijk toch voor jezelf kiezen, ook als je hem daarbij pijn doet. Als je die broer/zus-relatie met hem blijft houden dan komt hij daar op een gegeven moment ook wel achter lijkt me, het is hoe dan ook vervelend voor hem. Je kunt t uitstellen, maar ook gelijk eerlijk zeggen. Denk dat zoiets minder pijn doet als de ander eerlijk is en je niet aan het lijntje houdt uit angst de stap te zetten en hem pijn te doen.
Oud 10-04-2004, 20:07
Pixxa
Pixxa is offline
Jezelf aan het lijntje houden is gekke-werk ... think twice voordat je iets gaat ondernemen ... ligt wel gevoelig, zo niet bij jou is et wel bij je vriend
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 20:10
meisje
meisje is offline
Citaat:
sientjuh schreef op 10-04-2004 @ 17:34 :
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten