Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee ok maar stel je hebt nu geen leuke dingen en je bent nie zeker over de toekomst en stel je doet wel een poging tot zelfmoord...dan hoef je ook nie bang te zijn voor de toekomst omdat die er nie meer er is...zo denk ik tenminste mensen zeggen wel es tegen me...je kan een leuke vriendin later miss krijgen...toen ik 18 was ( ben nu 20 ) had ik voor het eerst met iemand moest eerst haar vertrouwen enz...ging ze vreemd..boem klap...in een klap vertrouwen weer kwijt...en nu ik niemand heb hoef ik met niemand rekening te houden en ja...wat er nog nie is kan nog komen...maar ik weet nie of ik iemand wil dat weet ik nie eens waarom?ben bang dak dan weer gekwetst word...en trouwens mensen zeggen ook wel es tegen mij van..als je het doet dan gaan mensen je missen...mijn antwoord...dat slijt wel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee het was zo...elke keer toen ik een gesprek had gehad met iemand ( zat namelijk op het ruige veld instelling voor jongeren die problemen hebben ) maar elke keer toen ik een gesprek had en de gesprek was afgelopen toen had ik eigelijk niet echt iets van.....goh dat lucht opik denk nu alleen maar negatiev en kan de draai nie meer maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt altijd gekwetst worden ja, maar zo moet je niet denken. Er kan altijd wel iets stoms gebeuren. Maar die gebeuren toch niet altijd. En er zijn echt wel genoeg leuke dingen. Probeer anders eens van de kleine dingen te genieten... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depri ouders Sihem | 7 | 05-11-2011 17:08 | |
Psychologie |
voel je je depri? kijk ff hier!.. Santuni1 | 2 | 31-10-2011 18:55 | |
Psychologie |
soms depri. Waardoor? KingKong | 20 | 03-07-2010 18:40 | |
Liefde & Relatie |
vriend depri;doorzetten of niet? almighty | 36 | 17-05-2004 10:26 | |
Psychologie |
wat is depressief zijn en ben ik depri? Gezeligemeid | 27 | 15-03-2004 21:50 | |
Liefde & Relatie |
Te depri voor een relatie? Hermes | 19 | 27-10-2002 12:32 |