aaarhg!!2 weken geleden begon 1 mondhoek een beetje uit te scheuren en nu sinds een paar dagen de andere ook, ik smeer er al veel vaseline op maar t doet best pijn, is gewoon een KL*TE gevoel!!
ik heb dit nooit eerder gehad, hoe komt dit?vitamine gebrek?en zo ja welke vitamine?
heeft iemand tips wat ik zou kunnen doen behalve goed vet houden?
(het is by the way GEEN koortslip dat weet ik 200% ckr!)
dat heb ik ook sinds een paar dagen, is echt superirritant. Volgens mij is het een soort van vitaminetekort. Ik heb het wel vaker en dan ga ik als een gek groenten en fruit eten. Meestal helpt dat wel.
Nou ja, nog ff een paar dagen aankijken.
Auntie M schreef op 04-04-2004 @ 19:46 : Bij mij begon het toen ik bij de tandarts was geweest...hij zal toch geen vieze instrumenten of zo gebruikt hebben.
Nou ja, nog ff een paar dagen aankijken.
Kan komen doordat je een tijdje je mond open hebt gehad, dus droge lippen kreeg en de tandarts met zijn rubberen handschoentjes steeds langs je mondhoeken ging.
Ik heb het heel vaak. Komt gewoon doordat ik droge lippen heb en die dan niet goed vet gehouden heb.
Ik smeer dan altijd lekker veel blistex op m'n mondhoeken en probeer m'n mond even niet te ver te openen. Dan is het na 2 dagen weer geheeld
Ik heb dat weleens als ik verkouden ben ofzo. Gelukkig heb ik het al een tijd niet meer gehad. Ik smeerde er altijd Calendula zalf op (zo'n homeopatisch zalfje), dat hielp erg goed.
Eerst dacht ik: ik laat het uitdrogen zodat er een korstje opkomt. Maar dat was niet echt vol te houden.. Ik kon m'n mond niet eens meer open doen
Toen heb ik gewoon gezorgd dat m'n mondhoeken de hele dag waren ingevet met vaseline. Daar werd het wel zachter door.
En probeer er niet aan te pulken want dat helpt niet