Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2002, 21:53
pri5cil
pri5cil is offline
hallo allemaal,

ik ben net 18 geworden en ben erfelijk belast mijn moeder is een heks sommige mensen geloven hier niet in maar ik wel ze is paranormaal begaafd en is soms best wel lastig om haar kind te zijn want ze ziet alles...
nu ik 18 ben geworden ben ik er erg in geinteresseerd en ben bezig met wicca en dergelijke het is wel heel spannend ik heb een pendel gekregen en tarot kaarten, nou wilde ik weten zijn er nog meer heksen of mensen die er ook veel mee bezig zijn ???
graag vele reakties

groetjes en -XXX- priscilla
Oud 07-05-2002, 22:38
Digger3
Digger3 is offline
Er zijn hier meer dan genoeg mensen te vinden die wicca be-oefenen. Aangezien dit meer een algemeen forum is met veel verschillende ideeen en stromingen is het misschien verstandig om op het wat (naar mijn mijn mening, van een hoger niveau zijnde) Whiteshadow forum te kijken. www.whiteshadow.nl

Verder zijn er nog veel meer forums en chats etc, maar ergens moet een begin zijn. Veel geluk in ieder geval op je zoektocht naar jezelf.
Oud 07-05-2002, 23:34
louis84
louis84 is offline
Citaat:
pri5cil schreef:
hallo allemaal,

ik ben net 18 geworden en ben erfelijk belast mijn moeder is een heks sommige mensen geloven hier niet in maar ik wel ze is paranormaal begaafd en is soms best wel lastig om haar kind te zijn want ze ziet alles...
nu ik 18 ben geworden ben ik er erg in geinteresseerd en ben bezig met wicca en dergelijke het is wel heel spannend ik heb een pendel gekregen en tarot kaarten, nou wilde ik weten zijn er nog meer heksen of mensen die er ook veel mee bezig zijn ???
graag vele reakties

groetjes en -XXX- priscilla
Ff vraagje, wat is een pendel???

Groetjes Louis
Oud 08-05-2002, 12:31
CryperA
CryperA is offline
Citaat:
louis84 schreef:

Ff vraagje, wat is een pendel???

Groetjes Louis
Het is zeg maar een gewichtje wat hangt aan een ketting of touwtje ofzo. Het kan een gewoon kettinkje van je zijn, of pendels die je kunt kopen in de winkel.

De pendel kun je gebruiken voor ja-nee vragen, en je houd het touwtje dan tussen je duim en wijsvinger.
Als je voor het eerst met een pendel werkt kun je even afspreken met de pendel welke beweging die maakt als het antwoord 'ja' is en welke als het 'nee' is.

Sommige mensen zeggen dat het met geesten te maken heeft, ik denk zelf dat het gewoon in contact staat met je onderbewuste.

Er zijn ontzettend veel boeken over pendelen, ga naar de bieb en ik denk dat er toch wel wat boeken over te vinden zijn
Oud 08-05-2002, 12:36
CryperA
CryperA is offline
Wilde ff een plaatje zoeken van een pendel *voor de duidelijkheid* Mja er staat gelijk een hele kaft van een boek op

Oud 08-05-2002, 13:38
wicce
wicce is offline
er zijn hier genoeg heksen en wicca's of mensen die erin geinteresseerd zijn. kijk het forum eens rond, dan vind je er al heel wat

Regels voor berichten