Advertentie | |
|
![]() |
|
Er zijn hier meer dan genoeg mensen te vinden die wicca be-oefenen. Aangezien dit meer een algemeen forum is met veel verschillende ideeen en stromingen is het misschien verstandig om op het wat (naar mijn mijn mening, van een hoger niveau zijnde) Whiteshadow forum te kijken. www.whiteshadow.nl
Verder zijn er nog veel meer forums en chats etc, maar ergens moet een begin zijn. Veel geluk in ieder geval op je zoektocht naar jezelf.
||
Citaat:
De pendel kun je gebruiken voor ja-nee vragen, en je houd het touwtje dan tussen je duim en wijsvinger. Als je voor het eerst met een pendel werkt kun je even afspreken met de pendel welke beweging die maakt als het antwoord 'ja' is en welke als het 'nee' is. Sommige mensen zeggen dat het met geesten te maken heeft, ik denk zelf dat het gewoon in contact staat met je onderbewuste. Er zijn ontzettend veel boeken over pendelen, ga naar de bieb en ik denk dat er toch wel wat boeken over te vinden zijn ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[verhaal] wicca en satanisme Verwijderd | 1 | 14-07-2002 18:51 |