|
|
Bekijk resultaten poll: wat vindt jij van die ontruimingen | |||
Goed dat ze zo snel reageren en alles ontruimen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 41.56% |
Goed dat ze zo snel reageren maar ze hoeven niet alles te ontruimen |
21 | 27.27% |
onzin!! niet elk koffertje is een bom |
24 | 31.17% |
Aantal stemmers: 77. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik word er een beetje moe van, bij elke koffer/tas/krant die is achter gelaten wordt alles ontruimt. Soms verliezen mensen ook dingen ONopzettelijk! En die telefoontjes/e-mailtjes met nep bommeldingen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik denk wel dat ze alles moeten ontruimen omdat je nooit zeker kan weten, maar dan moeten ze eerst al die stomme mensen die 'verdachte' pakketjes neerleggen een schop geven. zo krijg je namelijk over een paar maanden het 'cry wolf' effect. dat er ergens een echte bom is maar omdat er al zo vaak bommeldingen zijn geweest nemen ze het niet meer serieus. ik blijf het woord bommeldingen lezen als bommeldingen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ze moeten er wel iets structureels op gaan verzinnen want het begint nu echt uit de klauwen te lopen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij is het meer een kwestie van een hoop agentjes die zich belangrijk willen voelen, dan van de veiligheid van de burger. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als het een keer een echte bom is en ze doen niks komen er natuurlijk weer allemaal onderzoeken dat ze niet voldoende hebben opgetreden terecht dus ![]()
Laatst gewijzigd op 06-04-2004 om 14:36. |
![]() |
||
Citaat:
gewend raakt, en het dus in de toekomst minder serieus zal nemen ed...
||
Citaat:
![]() ![]() ik vind het saai, op het nieuws hoor je niks anders...maarja beter voorzichtig zijn dan die islamitische paashaas op je dak te krijgen he ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Iedereen zit te zeuren over die nutteloze ontruimingen, maar denk even na.. stel dat het wel echt is en er wordt niet naar gehandeld? Dan is de ramp nog veel groter dan wat vertraging of wat dan ook...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Twee arrestaties in trein bij A'dam T_ID | 172 | 15-11-2005 14:30 | |
Justitie hield cruciaal bewijs in zaak-Nienke achter ecrivaine | 32 | 30-09-2005 20:57 | |
Bommelding op Utrecht Centraal hamer&sikkel | 66 | 23-08-2005 16:12 | |
verdachte pakketjes honour | 57 | 15-04-2004 20:37 | |
Bommelding Amsterdam CS en Roosendaal Verwijderd | 52 | 05-04-2004 15:46 | |
Politie pakt verdachte moord 'wandelvrouwtje' op Rabbi Daniel | 60 | 04-07-2003 21:55 |