Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 20:55
treesje16
treesje16 is offline
heey allemaal
ik heb ongeveer een jaar geleden een leuk vriendje gehad duurde ongeveer 4 maanden daarvoor hadden we al een keer wat met elkaar gehad en waren goede vrienden. maar nu paar maanden terug wou hij graag weer afspreken nou leek mij dus ook wel leuk hebben we 2 keer gedaan alleen verder werd het niets tussen ons dus wou ik niet meer omdat het naar mijn mening dan een sexrelatie was. maar nu haddenw e laatst schoolfeest en hebben we heel lang staan praten. en nu zegt hij me op msn dat hij verlieft op me is en weer wil afspreken. ik ben nu niet verlieft op hem maar word dat zo makkelijk weer. ik ben alleen bang dat het hem nog om de sex te doen is.ik heb het hem gevraagt maar hij zegt dat het niet zo is enzo. maar ik ben zo bang dat hij me veel pijn gaat doen, wat zouden jullie in mijn situiatie doen?
bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2004, 20:58
ZerO
ZerO is offline
Het is natuurlijk je ex daar is er een reden voor en het feit dat je nu twijfelt of het niet een sexrelatie wordt zegt al genoeg denk ik.
Oud 07-04-2004, 22:19
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
treesje16 schreef op 07-04-2004 @ 21:55 :
maar ik ben zo bang dat hij me veel pijn gaat doen, wat zouden jullie in mijn situiatie doen?
zegt dat niet genoeg, blijkbaar wil je het zelf niet ... wat ik in jou situatie zou doen. blocken,negeren,weggooien,doodzwijgen,niet meer naar om kijken ... totaal zinloos zulke jongens!

'hijs weer helemaal verliefd en wilt met je afspreken' had tie die vorige keren beter zn best moeten doen om je hart te veroveren!

zo denk ik erover. wordt wakker
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 08:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ga bij jezelf na: waarom is hij je ex?

En zegt het niet genoeg dat je nu op dit moment niet verliefd op hem bent? Is hij dan toch wel zo speciaal voor je dat je weer met hem wil nemen? Volgens mij niet namelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:36
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Sheesh, mensen maken het veels te snel uit. Nou laat hem maar lekker in zijn sop gaarkoken. Had hij maar beter op moeten letten toen jullie nog een relatie hadden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten