Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij toetsen krijgen wij bijvoorbeeld 1 A4tje met vragen en 2 A4tjes met bronnen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
-Wat intreseert me, in welke vakken en vaardigheden ben ik goed etc. Mensen die het profiel ec&ma kiezen, zijn niet gigantisch goed in talen (voor hun geen duits 1,2 of frans 1,2) maar vakken zoals natuurkunde en scheikunde liggen hun ook niet. Ik zal eerst maar voor jezelf na gaan of je een wel een talenknobbel en wiskunde knobbel bezit. Als je dat niet hebt dan kom je vanzelf bij E&M uit. Aardrijkskunden en geschiedenis zijn vakken die edereen wel kanmet een beetje inzet en inzicht. (heeft ook meer met intresse te maken.)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Voor de meeste vakken heb je een goed stel hersenen nodig en een redelijke werkhouding. Maar die verhouding verschilt per persoon. Voor geschiedenis heb je de combinatie nodig, leren en inzicht. Zo worden er fijtjes gevraagd, die je gewoon kan leren, maar ook waarom vragen (inzicht) Er worden bepaalde vaardigheden getest die eigelijk iedereen wel kan aanleren. Maar dat geldt niet voor een vak zoals wiskunde b1.
|
|