Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb eventjes gezocht voor je via Google en alltheweb.com, maar inderdaad weinig te vinden. I.v.m. de auteur heb ik dit gevonden: http://ourworld.compuserve.com/homep...r/martin-h.htm
Maar hoogst waarschijnlijk had je dat zelf ook al gezien. Ik heb nog een diskette liggen met interessante links voor Duits en zal straks eens kijken of ik zo nog iets kan vinden.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik weet niet of je dit echt mag vertrouwen, er staan echt verschrikkelijke grammaticale fouten in en dan weet je nog niks over de inhoud! Ga het zelf maar lezen, zou ik zeggen. Ik heb de voorbije week vier Duitse boeken gelezen en echt waar: het went! ![]() Mocht je problemen hebben met bepaalde passages (als je het in het Duits gaat lezen), dan kan ik je altijd wel een parafrase geven als je hier de tekst (correct!) typt. Succes ermee! (Die 'bespreking' echt niet vertrouwen, die is zo oppervlakkig...)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits Boekverslag, nakijken? sten-vvv | 2 | 30-04-2006 16:08 | |
Duits boekverslag Ada | 1 | 22-11-2004 21:17 | |
duitS bOekverslaG schOlierr | 5 | 06-06-2004 19:20 | |
Duits boekverslag dikkepeter | 0 | 26-05-2004 22:42 | |
Wie O Wie heeft voor mij een duits boekverslag of weet waar ik dat kan vinden???? DJ Richard | 6 | 02-02-2002 18:20 | |
duits.hellup goth_girl | 0 | 01-04-2001 11:24 |