Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2004, 14:06
Marinka
Marinka is offline
door problemen thuis woon ik niet meer thuis maar de plek waar ik nu woon voel ik me ook niet fijn (bij mij vriend en zijn moeder in) ik wil graag een plekje voor mezelf en heb niet echt het gevoel dat ik dat hier heb. Dan is het makkelijk en zeg je ik zoek een kamer en ga op mezelf maar zoals jullie weten een kamer is zeer moeilijk te vinden. Op dit moment voel ik me gespannen en niet erg fijn, en weet niet zo goed wat ik er aan moet doen. Zijn er misschien mensen die dit ook hebben en er over willen mailen of eventueel tips hebbe??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2004, 14:46
Verwijderd
waarom bespreek je dit niet met je vriend en zn moeder? Als je het uitlegt begrijpen ze het vast wel en misschien kunnen ze je nog wel helpen ook.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 14:51
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Hallo Marinka!,

Een lastige situatie lijkt mij.

Even een paar vragen, ter verduidelijking:

Hoe komt het dat je die ruimte niet kan vinden/krijgen bij je vriend en zijn moeder?, waarom heb je die ruimte zo nodig??

Waarom voel je, je gespannen en niet erg fijn?
Doordat je voor je gevoel geen ruimte voor jezelf hebt? of hangt het (ook nog) met andere dingen samen?

Hoe is je contact met je vriend en zijn moeder?(kan je een beetje goed met ze praten?). Zou je het bespreekbaar kunnen maken?.

Heb je nog contact met thuis?
Oud 04-04-2004, 15:21
littlegurl
littlegurl is offline
Heej!!
Is idd een lastige situatie. Ik begrijp dat je bij je vriend niet echt een eigen plekje hebt. Het is niet jou thuis en je voelt je er misschien steeds een gast. Ik denk dat je er het beste over kan pratne, ik denk dat je vriend echt wel begrijpt dat je van hem houdt maar ook graag een plekje voor jezelf wilt! Misschien heeft hij dat gevoel ook wel een beetje. Een kamer zoeken is idd moeilijk maar niet onmogelijk! Schrijf je in en afwachten maar. Misschien kan je tot die tijd bij iemand anders wonen. Familie een vriendin????

iig heel veel sterkte!
Oud 07-04-2004, 14:24
Marinka
Marinka is offline
mijn familie wil geen contact meer met mij, als ik het uit zou maken met mij vriend dan is het contact weer normaal zeggen ze, ik heb hen nu vanaf november 2002 niet meer gezien of gesproken behalve mijn opa die nog wel eens langs komt bij de supermarkt waar ik werk, hij zegt dan dat ik hen dood heb en kapot heb gemaakt. Op dit moment is het een hele rare situatie ik woon in bij mij vriend en sijn moeder, als je dat aan iemand verteld zitten ze je aan te kijken of je van een andere planeet komt oke het is niet gebruikelijk maar ik heb toch geen moord begaan, ik hou van iemand die, helemaal niks verkeerds doet, heeft een geode baan rookt niet en drinkt niet te veel. Volgens mijn familie (ik weet dat hij een gelovige christelijke opvoeding heeft gehad en dat zijn moeder op zondag naar de kerk gaat, maar mijn vriend is niet zwaar gelovig en gaat niet naar de kerk kan mij iemand vertellen wat er verkeerd aan hem is.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 14:55
Stefanie
Stefanie is offline
Dus als ik het goed begrijp zijn jouw ouders heel erg gelovig en je vriend absoluut niet?

Ik denk dat het dan daar aan ligt. Jouw ouders willen waarschijnlijk dat je een christelijke vriend zoekt die ook heel erg gelooft, maar als je nu gelukkig bent met je vriend kunnen ze je niet dwingen om een ander te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:27
Marinka
Marinka is offline
tis andersom mijn ouders zijn totaal niet gelovig en doen de alle dingen op zondag, maar de mamma van mijn vriend is gelovig zij gaat zondags 2 keer naar de kerk en zoals nu met goede vrijdag en pasen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten