Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2004, 18:17
mugenpower16v
mugenpower16v is offline
altijd als ik uit ben dan zie je jezelf in de spiegel en heb je zo'n glimmende huid en ook snel rode wangen (niet zo heel extreem zoals je som wel is ziet maar toch)... irriteer me er echt super aan wat denk ik meer een kwestie is van ijdelheid denk ik , maar zijn er mensen die hier ook last van hebben en er wat op gevonden hebben..??

Heb al geprobeerd de huid te scrubben voor het stappen, ook face wash van nivea en ook dagcreme van 3 verschillende merken.

en met de dagcreme werd het gewoon erger!!! en die andere 2 waren ook niet echt een super optie.. iemand?
Oud 04-04-2004, 18:28
Stefanie
Stefanie is offline
Je minder uitsloven, krijg je het minder warm. En zomerse truitjes aan doen, zodat je het minder snel warm hebt.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:34
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik heb een droge huid, dus van een glimmende huid heb ik eigenlijk nooit last.

Maar kun je er niet wat poeder opdoen? Dat neemt het vocht wel op, misschien een keertje op de avond in de wc bijwerken?
Oud 04-04-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Divina Flor schreef op 04-04-2004 @ 19:34 :
Maar kun je er niet wat poeder opdoen? Dat neemt het vocht wel op, misschien een keertje op de avond in de wc bijwerken?
TS is een man. Ik denk niet dat hij poeder op gaat doen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:37
Auntie M
Auntie M is offline
Heb last van de glimmende huid. Mijn middeltje: spiegels en fototoestellen ontwijken tijdens dat soort stapavonden. Je kunt natuurlijk ook regelmatig je gezicht afpoederen of afdeppen met een tissue of zo maar daar heb ik dus nooit zin in (1 keer misschien).
Oud 04-04-2004, 18:39
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Coconut schreef op 04-04-2004 @ 19:37 :
niet opgelet maar waarom zou hij geen poeder kunnen gebruiken? Als je er zo mee zit, zou je dat niet erg moeten vinden.
Oud 04-04-2004, 18:40
Verwijderd
haha!ik zie het al voor me!staat hij daar in de plees ze gezicht te poederen!!haha
wat een giller!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Auntie M schreef op 04-04-2004 @ 19:39 :
niet opgelet maar waarom zou hij geen poeder kunnen gebruiken? Als je er zo mee zit, zou je dat niet erg moeten vinden.
Omdat mannen vaak stoer over willen komen, wat niet echt gaat lukken als ze met poedertjes in de weer zijn
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:49
Auntie M
Auntie M is offline
Ja maar je hoeft toch niet uitgebreid voor de pleespiegel je gezicht te bepoederen. Dat kun je ook in de beslotenheid van een hokje doen of zo. En wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Oud 04-04-2004, 19:16
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Coconut schreef op 04-04-2004 @ 19:37 :
Oh ehh, foutje.

Maar; talkpoeder neemt ook goed zweet op.
(schijnt te helpen tegen zweetvoeten, dus misschien ook hiertegen?)
Oud 05-04-2004, 16:41
DvoorA
DvoorA is offline
dat je geen poeder wilt gebruiken, is niet zo gek als man zijnde
Wat je wel kunt doen, is voor je gaat stappen, 'matt it face and lips' gebruiken, van the body shop. Gewoon op je gezicht doen en dan is als het goed is je gezicht urenlang mat. Helpt bij mij prima.
Ook matterende papiertjes helpen goed. Dat is dus ook geen make-up, maar van die doekjes waarmee je je huid dept en hem mat maakt. Ben je ook in 2 seconden mee klaar:-)
(volgens mij ook wel bij the body shop te krijgen).
Oud 05-04-2004, 18:10
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 05-04-2004 @ 17:41 :
Ook matterende papiertjes helpen goed. Dat is dus ook geen make-up, maar van die doekjes waarmee je je huid dept en hem mat maakt. Ben je ook in 2 seconden mee klaar:-)
Ja, daar dacht ik ook nog aan! Maar ik wist niet hoe het heette
Ik heb het weleens in tijdschriften zien staan.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 18:44
mugenpower16v
mugenpower16v is offline
thanx voor al die tips, en als man ben ik best bereid ver te gaan op cosmetica gebied de grens ligt bij mij dat ik er maar verzorgd uit blijf zien en niet vrouwelijk.

'matt it face and lips' gebruiken, van the body shop.

is dit ook gewoon te halen bij een etos/kruidvat/trekpleister??
Oud 05-04-2004, 18:45
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
DNMB schreef op 05-04-2004 @ 17:41 :
dat je geen poeder wilt gebruiken, is niet zo gek als man zijnde
Wat je wel kunt doen, is voor je gaat stappen, 'matt it face and lips' gebruiken, van the body shop. Gewoon op je gezicht doen en dan is als het goed is je gezicht urenlang mat. Helpt bij mij prima.
]

Een stukje toiletpapier of papieren zakdoekje/tissue heeft hetzelfde effect, maar is een stuk goedkoper.
Heb bij Yves Rocher wel eens van die dingen gekocht, het lijkt net vloeipapier met een beetje poeder.
Maar in ieder geval als je dus een papiertje gebruikt om te matteren, niet wrijven maar deppen anders wordt je gezicht nog roder.
Oud 05-04-2004, 20:00
@Moon
@Moon is offline
Hmm... ik heb ook erg last van een glimmende huid, en niet eens alleen met stappen, eigenlijk altijd last van. Als ik mijn gezicht schoonmaak met milk en tonic helpt dat hoogstens voor een uurtje. En dan begint al dat vet op mn gezicht en vooral op mijn neus weer te komen. Ik weet zelf eignelijk ook niet wat je er precies tegen kunt doen. Volgens mij zijn er niet eens echt goede middeltjes daartegen. Maar soms als ik naar toilet ga, dep ik dat wel fftjes weg met een zakdoekje ofzo. Verder kan je denk ik niet veel doen (tsja...en zoals anderen al zeiden met poeder maar ja..)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 20:45
rodina
rodina is offline
Citaat:
mugenpower16v schreef op 05-04-2004 @ 19:44 :
thanx voor al die tips, en als man ben ik best bereid ver te gaan op cosmetica gebied de grens ligt bij mij dat ik er maar verzorgd uit blijf zien en niet vrouwelijk.

'matt it face and lips' gebruiken, van the body shop.

is dit ook gewoon te halen bij een etos/kruidvat/trekpleister??
Nee alleen bij de body shop

Bij Etos en dergelijke zullen ze vast wel soort gelijke hebben, kijk daar anders even, of vraag een zusje oid
Oud 06-04-2004, 18:09
DvoorA
DvoorA is offline
nee, die matt it face and lips is alleen bij de Body Shop verkrijgbaar, inderdaad. Het merk Lancome heeft ze ook dacht ik, dat merk verkopen ze wel bij een grotere parfumerie als de Douglas of Ici Paris XL.

Ik bedacht me ook net nog dat Garnier (das wel gewoon verkrijgbaar bij de etos/kv/tp) een matterende dagcreme heeft die erg goed is voor mannen ook.

Hydraterende Verzorging Garnier Skin Naturals Pure, zit klei in, dat matterend werkt.
Oud 07-04-2004, 14:20
El Kim
El Kim is offline
Even één dingetje: komt die rode glimmende huid niet van (te veel) drinken?

In dat geval weet de TS wat hem te doen staat...
Oud 08-04-2004, 21:20
mugenpower16v
mugenpower16v is offline
...............
Oud 12-04-2004, 12:05
thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 07-04-2004 @ 15:20 :
Even één dingetje: komt die rode glimmende huid niet van (te veel) drinken?

In dat geval weet de TS wat hem te doen staat...
Jah, dan moet je of je mannelijke drinkgedrag opgeven of de gevolgen van he mannelijke drinkgedrag verhullen met vrouwelijke middeltjes... Kiezen uit 2 kwaaien...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:15
Verwijderd
Is poeder dan echt zo'n probleem? Je kunt toch gewoon thuis wat talkpoeder oid op je gezicht doen en het dan níét mee nemen - ik begrijp wel dat het nogal lullig voelt om je gezicht te staan bewerken met een poederdonsje op de toiletten

En heb je niet te warme kleding aan bij het uitgaan? Ik zie vaak jongens in discotheken en drukke café's die een t-shirt, bloes én vest aan hebben, en dan sta ik me al rot te zweten in m'n hempje. Een t-shirt is echt genoeg, en voor op de fiets of andere buitengelegenheden kun je dan wel een vest of trui meenemen die je in de mouw van je jas propt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten