![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan geloof ik iets te goed visualiseren. Heel flauw, maar je kunt je tijdens de sex ook op iets anders concentreren, en niet op je orgasme. ( Dus ook niet wanhopig dat orgasme gaan zitten tegenhouden want dat heeft geen zin ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
- Vlak voor je naar je vriendin gaat, masturberen
- Vóórdat je gaat neuken, masturberen of je laten pijpen of aftrekken door je vriendin; 2 keer sexen werkt natuurlijk ook - Als je tijdens de sex merkt dat je bijna klaarkomt, ophouden met bewegen en gewoon rustig lief liggen en eventueel haar clitoris stimuleren; als je weer een beetje bent afgekoeld, verdergaan - Niet als een waanzinnige er op los beuken; rustig kan ook érg lekker zijn en je komt dan wat minder gauw klaar - Condoom gebruiken, dat hoeft bij veel jongens niet eens een performacondoom te zijn om het toch wat langer te laten duren - Met je vriendin afspreken dat het voorspel om haar draait en nauwelijks om jou, zodat tegen de tijd dat jullie gaan neuken, zij al klaargekomen is of op het randje zit, en jij echt nog moet beginnen - Aan iets totaal niet opwindends denken, zoals school; dit werkt wel goed maar 't is niet zo leuk, ook niet voor haar voor 'vriendin' mag je ook 'willekeurig meisje uit de kroeg' of 'vaste sexmaatje' lezen ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ahaaaa...dan weet ik er nog wel een: Azaroncreme, tegen jeuk en pijn bij muggenbulten en wespesteken...zit tripelenamine in. Ook een lokaal verdovend zalfje. Nestosyl bevat ook iets dergelijks, maar dat is zulke taaie zalf dat het meer geschikt is voor plamuurwerkzaamheden dan voor sex. Wat azaron verder met het vaginamilieu doet zou ik niet weten. Nog nooit geprobeerd. Ik smeer het wel op brandwondjes, en dat werkt uitstekend. Je kunt vettigheid prima gebruiken als glijmiddel. Ik vind (olijf) olie zelfs prettiger dan officieel glijmiddel. Het smaakt ook lekkerder. En een litertje extra vierge heb je bij de Aldi al voor 2.50! En ontopic: Als hij onder ligt , houdt hij zijn ene hand al klaar om als dat nodig is zijn ballen naar beneden te trekken of om in zijn piemel te knijpen. Dan heb ik rustig de tijd om zelf klaar te komen, door zijn of mijn vinger erbij terwijl ik zachtjes beweeg. (en af en toe even NIET mag bewegen....) Werkt uitstekend, zo komen we eigenlijk altijd samen. Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 10:36. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn uroloog gebruikte echt vaseline toen hij me onderzocht, ik zat meteen in de sterren. Dat mag toch niet, vet in de vagina?
Antwoord: het kan voor de vagina totaal geen kwaad, maar lost het condoom op, en daarom wordt het afgeraden.. Voor mij is olie dus prima, want ik gebruik geen condooms. Nooit. Voor anale sex is olie zelfs een heel stuk prettiger dan glijmiddel. Met glijmiddel doet het toch pijn, ook en vooral na afloop.(Kon na de eerste keer echt drie dagen niet lopen) Met olie heb ik daar juist geen last van. |
![]() |
|
Verwijderd
|
geen creme, geen masturbatie vooraf - de sleutel tot het uitstellen van orgasme ligt bij je PC-Muscle:
"PC-Muscle: Squeeze your PC muscle. This is the muscle you use when you stop a stream of urine in mid-flow. It surrounds your pelvic area, and strengthening it can help with ejaculatory control, stronger erections, and more intense orgasms. You can exercise your PC muscle anywhere by squeezing, holding, then releasing, and doing several reps throughout the day. For now, stop periodically to squeeze and release while masturbating." Bron Als je voelt dat je gaat klaarkomen, dan span je je PC-Muscle; je voelt het dan vanzelf weer weggaan. Als je je PC-Muscle kan controleren, dan houdt je het langer vol dan je vriendin ![]() Succes! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb nog geen ervaring met sex
![]() maar ik kwam toevallig 1 pagina over condooms tegen in het tijdschrift van mijn broer wat ik toevallig las ![]() ![]() Ik weet niet of jer er iets aan hebt maar miskien wel??? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
srry ik had het topic nie helemaal gelezen.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat liedje van kabouter plop zeker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*visualiseert* ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Kijk, dit topic had ik dus over het hoofd gezien... Toch fijn dat ik er even op gewezen werd.
Die spier aanspannen werkt bij mij niet: ik word daar alleen maar geiler van met als gevolg dat ik nog sneller klaarkom ![]() Die condooms: behalve het feit dat ik die dingen duur vind ![]() Rustige seks: vind ik juist geil, dus dat bevordert de lozing alleen maar ![]() Uitstel: werkt slecht. Voor het neuken een keer klaarkomen werkt ook niet echt. Mijn eerste orgasme is vaak veel heftiger en geiler en dat wil ik juist graag 'in haar' hebben. Dat voorstel over het voorspel (dat het om haar draait e.d.) vind ik nog niet zo gek: bij ons draait het namelijk bijna altijd om beide en niet om alleen haar of mij. Misschien eens proberen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik kom niet meer klaar Rerisen Phoenix | 16 | 27-02-2007 18:09 | |
Muziek |
Tekstbattle spire | 259 | 01-02-2004 11:40 | |
De Kantine |
Het rapbattle topic Verwijderd | 128 | 19-12-2003 10:27 |