Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2004, 11:14
brambeer
brambeer is offline
Ik heb al verschillende keren sex gehad met een meisje.
Maar telkens kom ik zo rap klaar.
Zijn er manieren om niet direct klaar te komen?
Het overkomt mij ook bij anale sex?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 11:24
Verwijderd
dat laatste is niet zo raar, een anus is als het goed is iets strakker als een vagina, maar voor de rest van je vragen bestaat er zoiets moois als een zoekfuctie
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 15:57
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
gewoon allerlei dingen uit proberen zou ik zeggen.
Oud 28-03-2004, 16:13
Stevill
Stevill is offline
Durex heeft condooms die geloof ik performa heten die de eikel een beetje verdoven en waar je dus wat minder snel van klaarkomt of het echt werkt zou ik niet weten je kunt het altijd proberen.
Oud 28-03-2004, 17:24
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
aan american football denken
Oud 28-03-2004, 17:43
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 28-03-2004 @ 17:13:
Durex heeft condooms die geloof ik performa heten die de eikel een beetje verdoven en waar je dus wat minder snel van klaarkomt of het echt werkt zou ik niet weten je kunt het altijd proberen.
Ja die werken wel. Heeft mijn vriend een keer gekocht bij wijze van experiment... Nou, mooi dat we die nooit meer hoeven... Na 2 uur was ie nog niet eens in de buurt. Werken iets te goed die dingen.

Verder is het denk ik gewoon een kwestie van oefening en rustig aan deon of even pauzeren als je voelt dat je dichtbij komt.
Oud 28-03-2004, 17:52
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 28-03-2004 @ 18:43:
Ja die werken wel. Heeft mijn vriend een keer gekocht bij wijze van experiment... Nou, mooi dat we die nooit meer hoeven... Na 2 uur was ie nog niet eens in de buurt. Werken iets te goed die dingen.

LOL sorry Angellena maar dat vind ik erg komisch
Ik kan geloof ik iets te goed visualiseren.

Heel flauw, maar je kunt je tijdens de sex ook op iets anders concentreren, en niet op je orgasme. ( Dus ook niet wanhopig dat orgasme gaan zitten tegenhouden want dat heeft geen zin )
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 18:00
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 28-03-2004 @ 18:52:
LOL sorry Angellena maar dat vind ik erg komisch
Ik kan geloof ik iets te goed visualiseren.

Heel flauw, maar je kunt je tijdens de sex ook op iets anders concentreren, en niet op je orgasme. ( Dus ook niet wanhopig dat orgasme gaan zitten tegenhouden want dat heeft geen zin )
Was ook erg komisch, tot we in de gaten kregen dat het echt niet ging lukken haha Achteraf is alles komisch haha
Oud 28-03-2004, 18:04
Bart2002
Bart2002 is offline
Als je 19 bent dan kan je vast snel nog een keer.
En dan langer. Geen probleem toch?
Oud 28-03-2004, 21:17
Verwijderd
- Vlak voor je naar je vriendin gaat, masturberen
- Vóórdat je gaat neuken, masturberen of je laten pijpen of aftrekken door je vriendin; 2 keer sexen werkt natuurlijk ook
- Als je tijdens de sex merkt dat je bijna klaarkomt, ophouden met bewegen en gewoon rustig lief liggen en eventueel haar clitoris stimuleren; als je weer een beetje bent afgekoeld, verdergaan
- Niet als een waanzinnige er op los beuken; rustig kan ook érg lekker zijn en je komt dan wat minder gauw klaar
- Condoom gebruiken, dat hoeft bij veel jongens niet eens een performacondoom te zijn om het toch wat langer te laten duren
- Met je vriendin afspreken dat het voorspel om haar draait en nauwelijks om jou, zodat tegen de tijd dat jullie gaan neuken, zij al klaargekomen is of op het randje zit, en jij echt nog moet beginnen
- Aan iets totaal niet opwindends denken, zoals school; dit werkt wel goed maar 't is niet zo leuk, ook niet voor haar

voor 'vriendin' mag je ook 'willekeurig meisje uit de kroeg' of 'vaste sexmaatje' lezen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 22:03
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-03-2004 @ 22:17:
voor 'vriendin' mag je ook 'willekeurig meisje uit de kroeg' of 'vaste sexmaatje' lezen ofzo.
Oud 28-03-2004, 22:08
Nona
Nona is offline
Volgens mij was er iets met een bepaalde spier aanspannen of ergens knijpen? Ik weet het niet, ik heb geen mannenlichaam.

En even stoppen werkt ook prima. Het is in ieder geval een teken van waardering voor je vriendin.
Oud 29-03-2004, 09:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 28-03-2004 @ 17:13:
Yup. Je hoeft het condoom nieteens om te houden (met condoom om kom ik zelf sowieso heel moeilijk klaar), het gaat om dat glijmiddel, zit lidocaine in.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 10:32
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 29-03-2004 @ 10:05:
Yup. Je hoeft het condoom nieteens om te houden (met condoom om kom ik zelf sowieso heel moeilijk klaar), het gaat om dat glijmiddel, zit lidocaine in.

Ahaaaa...dan weet ik er nog wel een: Azaroncreme, tegen jeuk en pijn bij muggenbulten en wespesteken...zit tripelenamine in. Ook een lokaal verdovend zalfje. Nestosyl bevat ook iets dergelijks, maar dat is zulke taaie zalf dat het meer geschikt is voor plamuurwerkzaamheden dan voor sex.

Wat azaron verder met het vaginamilieu doet zou ik niet weten. Nog nooit geprobeerd. Ik smeer het wel op brandwondjes, en dat werkt uitstekend.

Je kunt vettigheid prima gebruiken als glijmiddel. Ik vind (olijf) olie zelfs prettiger dan officieel glijmiddel. Het smaakt ook lekkerder. En een litertje extra vierge heb je bij de Aldi al voor 2.50!

En ontopic: Als hij onder ligt , houdt hij zijn ene hand al klaar om als dat nodig is zijn ballen naar beneden te trekken of om in zijn piemel te knijpen. Dan heb ik rustig de tijd om zelf klaar te komen, door zijn of mijn vinger erbij terwijl ik zachtjes beweeg. (en af en toe even NIET mag bewegen....) Werkt uitstekend, zo komen we eigenlijk altijd samen.

Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 10:36.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 11:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 29-03-2004 @ 11:32:
Je kunt vettigheid prima gebruiken als glijmiddel. Ik vind (olijf) olie zelfs prettiger dan officieel glijmiddel. Het smaakt ook lekkerder. En een litertje extra vierge heb je bij de Aldi al voor 2.50!
Olie is slecht voor de vagina en bovendien mag je absoluut geen glijmiddel op oliebasis gebruiken als je condooms gebruikt, die kunnen dan poreus worden, scheuren of compleet oplossen, afhankelijk van het soort condoom, de kwaliteit van het condoom en het soort olie.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 11:31
juno
juno is offline
Mijn uroloog gebruikte echt vaseline toen hij me onderzocht, ik zat meteen in de sterren. Dat mag toch niet, vet in de vagina?

Antwoord: het kan voor de vagina totaal geen kwaad, maar lost het condoom op, en daarom wordt het afgeraden..

Voor mij is olie dus prima, want ik gebruik geen condooms. Nooit. Voor anale sex is olie zelfs een heel stuk prettiger dan glijmiddel. Met glijmiddel doet het toch pijn, ook en vooral na afloop.(Kon na de eerste keer echt drie dagen niet lopen) Met olie heb ik daar juist geen last van.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 11:38
Verwijderd
ff druk van de ketel halen???
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 23:04
Verwijderd
geen creme, geen masturbatie vooraf - de sleutel tot het uitstellen van orgasme ligt bij je PC-Muscle:

"PC-Muscle:
Squeeze your PC muscle. This is the muscle you use when you stop a stream of urine in mid-flow. It surrounds your pelvic area, and strengthening it can help with ejaculatory control, stronger erections, and more intense orgasms. You can exercise your PC muscle anywhere by squeezing, holding, then releasing, and doing several reps throughout the day. For now, stop periodically to squeeze and release while masturbating."
Bron

Als je voelt dat je gaat klaarkomen, dan span je je PC-Muscle; je voelt het dan vanzelf weer weggaan.

Als je je PC-Muscle kan controleren, dan houdt je het langer vol dan je vriendin

Succes!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 23:09
juno
juno is offline
Die spier aanspannen als je in je vriendin zit is voor haar ook verrukkelijk. Gewoon stilliggen en spier aanspannen en weer ontspannen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-03-2004 @ 21:17 :
Geschikt voor alle lezers
Oud 03-04-2004, 18:42
Tuup
Tuup is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 28-03-2004 @ 23:08 :
Volgens mij was er iets met een bepaalde spier aanspannen of ergens knijpen? Ik weet het niet, ik heb geen mannenlichaam.
Zo doe ik het altijd ja. Als je wil komen span je een spier aan onderin je lul zeg maar, en als je niet wil komen doe je dat niet. Zo kan je het precies timen! En als je het eenmaal ontdekt hebt werkt het altijd (lijkt wel een tell-sell reclame )
Oud 03-04-2004, 19:01
Verwijderd
Ik heb nog geen ervaring met sex
maar ik kwam toevallig 1 pagina over condooms tegen in het tijdschrift van mijn broer wat ik toevallig las enne dr stond dat er een soort condooms was die het klaarkomen uitstelde ik weet verdr niet waar je het kan kopen maar het is er in ieder geval wel..

Ik weet niet of jer er iets aan hebt maar miskien wel???
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 20:20
Tuup
Tuup is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 03-04-2004 @ 20:01 :
maar ik kwam toevallig 1 pagina over condooms tegen in het tijdschrift van mijn broer wat ik toevallig las enne dr stond dat er een soort condooms was die het klaarkomen uitstelde ik weet verdr niet waar je het kan kopen maar het is er in ieder geval wel..

Ik weet niet of jer er iets aan hebt maar miskien wel???
De zgn. peforma. Is al genoemd.
Oud 03-04-2004, 20:45
under par
under par is offline
een liedje zingen in je hoofd werkt ook wel
maar tis handiger om _of_ even te pauzeren.. of het gewoon maar te laten gebeuren en dan poging 2.. daar duurt het zowieso langer..
Oud 03-04-2004, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Tuup schreef op 03-04-2004 @ 21:20 :
De zgn. peforma. Is al genoemd.
O
srry ik had het topic nie helemaal gelezen....
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 21:44
Tuup
Tuup is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 03-04-2004 @ 22:25 :
O
srry ik had het topic nie helemaal gelezen....
Macht nichts
Oud 04-04-2004, 08:31
Verwijderd
Citaat:
under par schreef op 03-04-2004 @ 21:45 :
maar tis handiger om _of_ even te pauzeren.. of het gewoon maar te laten gebeuren en dan poging 2.. daar duurt het zowieso langer..
een liedje

Dat liedje van kabouter plop zeker
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 09:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
under par schreef op 03-04-2004 @ 21:45 :
Bij voorkeur een 'werk' van Andre Hazes
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-04-2004 @ 10:32 :
Bij voorkeur een 'werk' van Andre Hazes
De nieuwste hit van Franz Bauer wil ook werken denk ik
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 11:49
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
HARD slaan helpt ook...
Oud 05-04-2004, 09:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 04-04-2004 @ 10:48 :
"Kom ga je met me mee"?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:39
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 04-04-2004 @ 10:48 :
Jamaar dan wil ik altijd meezingen...

*visualiseert*

Oud 05-04-2004, 19:07
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Oefening baart kunst. Ik kan een orgasme op 3 manieren tegenhouden.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 19:18
Verwijderd
heb je even voor mij
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:21
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 05-04-2004 @ 20:18 :
heb je even voor mij
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 18:51
Verwijderd
Citaat:
girlytina4life schreef op 03-04-2004 @ 20:01 :
Niks "bloos" - voorlopig gewoon houden zo, zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:04
martijn1905
martijn1905 is offline
Kijk, dit topic had ik dus over het hoofd gezien... Toch fijn dat ik er even op gewezen werd.

Die spier aanspannen werkt bij mij niet: ik word daar alleen maar geiler van met als gevolg dat ik nog sneller klaarkom

Die condooms: behalve het feit dat ik die dingen duur vind vind ik ze enorm irritant.

Rustige seks: vind ik juist geil, dus dat bevordert de lozing alleen maar

Uitstel: werkt slecht.

Voor het neuken een keer klaarkomen werkt ook niet echt. Mijn eerste orgasme is vaak veel heftiger en geiler en dat wil ik juist graag 'in haar' hebben.

Dat voorstel over het voorspel (dat het om haar draait e.d.) vind ik nog niet zo gek: bij ons draait het namelijk bijna altijd om beide en niet om alleen haar of mij. Misschien eens proberen
Oud 13-04-2004, 19:43
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Er zijn speciale condooms te koop, die dikker zijn waardoor de wrijving afneemt, en je langer kan. Performa heten die geloof ik
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:51
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Ken nog wel een site met paar filmpjes waar mannen thuis even klussen met gereedschap aan hun gereedschap

Gegarandeerd dat je de eerste 6 weken niet klaar komt.. maar of je hem nog wel omhoog krijgt is een tweede
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten