Advertentie | |
|
![]() |
|
moet je uit laten staan, en druk je geheugen even aan in de kast,
( zorg dat je geen statische lading hebt, erg belangerijk bij geheugen!!! ) Kan zijn dat je een verrotte dim hebt..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-05-2002 om 14:57. |
![]() |
|
als het veel te snel gaat zal het wel 128 mb zijn; want 256 doet hij toch snel wel 2 seconde over...
andere optie ga naar dos (start uitvoern command) type daar mem en kijk wat er bij expanded staat (256 mb of 128 mb)
||
Citaat:
En daar geeft ie sowieso vaak niet de goede hoeveelheid aan. En Perseus, als je het niet kan zien omdat het te snel gaat, zie je dan wel dat ie telt? En als je dat niet ziet, heb je IN de BIOS al gekeken of Memory Check wel aan staat?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb al in de bios gekeken. Ik ga het nu nog een keer doen [edit] Ik heb gekeken, ik zie het niet staan. Maar ik heb wel iets anders zien staan, nl. dit: Quick power on self test staat ingesteld op fast. Menu Level Allows the system to skip certain tests while booting. This will decreate the time needed to boot the system. Zal ik het op langzaam zetten? Laatst gewijzigd op 05-05-2002 om 11:10. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Nieuw systeem] Algemene vragen Verwijderd | 33 | 30-07-2006 18:28 | |
Software & Hardware |
Verkeerde RAM -> no display? Purgatori | 12 | 18-06-2006 11:42 | |